Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisinko tyttöystäväksi?

Vierailija
18.12.2015 |

En etsi seuraa tai poikaystävää, haluan vain tietää kelpaisinko kellekkään täältä. Eli ihan vain hypoteettista mietintää..
- Olen lyhyt ja normaalipainoinen, kroppa ihan ok.
- Pidän seksistä. Haluan kokeilla uusia juttuja, suostun mihin vain (poislukien ulostejutut), pidän rajusta otteista mutta myös pitkästä ja hellästä rakastelusta.
Pidän suuseksin antamisesta, annan sitä mielelläni ja usein. Välillä ihan yllättäenkin vaikka kun olet pelaamassa pleikalla tai aamulla. Ihan vain antamisen ilosta, en edes aina vaadi itselleni suuseksiä. (Vaikka pidän siitäkin kovasti;) ) Voisin harrastaa seksiä vaikka monta kertaa päivässä.
- En ole (vielä) kovin hyvä kokki mutta tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, kokeilla uusia reseptejä.
- Olen huumorintajuinen ja rento, en ole juuri ollenkaan mustasukkainen vaan annan sinun mennä ja tulla miten haluat. Eikä se olisi minulle mikään maailmanloppu jos haluaisit panna muitakin. (Toki jos avoimen suhteen haluat niin sen täytyy koskea molempia, molemmilla olisi samat oikeudet..)
- Jos asuttaisiin yhdessä niin en nalkuttaisi, kunhan kämppä ei muistuttaisi kaatopaikkaa ja sinäkin tekisit kotitöitä, edes joskus/silloin tällöin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-29+1v huolii

Vierailija
2/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kelpaisi? Ihan perusjuttuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulosti lähinnä joltain mainokselta tai myynti-ilmoitukselta. Et oikeastaan kerro siinä kovinkaan paljoa, millainen olet ihmisenä ja mitä itse toivot. Ihan kuin tarkoituksesi olisi epätoivoisesti löytää joku ja miellyttää muita. 

Vierailija
4/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulosti lähinnä joltain mainokselta tai myynti-ilmoitukselta. Et oikeastaan kerro siinä kovinkaan paljoa, millainen olet ihmisenä ja mitä itse toivot. Ihan kuin tarkoituksesi olisi epätoivoisesti löytää joku ja miellyttää muita. 

Jep. Nopeiten ap kelpaa miellyttämistä naiselta vaativille miehille.

Vierailija
5/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian seksuaalinen omaan makuuni.

Vierailija
6/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 90+109 huolii myös

Vierailija
7/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet naispuolinen, niin ihan hyvin.

Muista asioista voisi  tinkiä paljonkin, mutta oli hyvä huomata tuo nalkuttamisjuttu. Henkistä väkivaltaa kukaan ei kestä kovin kauaa.

Ulkoinen olemus toki auttaa parin etsinnässä, mutta sen jälkeen kauneus on katsojan silmissä, eli kiintymys riippuu enemmänkin siitä miten teillä muuten menee.

Vierailija
8/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditko, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä?

Vierailija
9/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä ylläpito ei anna banneja sinulle palstan jatkuvasta häiriköinnistä?

Vierailija
10/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä ylläpito ei anna banneja sinulle palstan jatkuvasta häiriköinnistä?

Onko kysyminen kiellettyä?

Vierailija
11/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nuorelta ja ehkä siksi vielä huonoitsetuntoiselta. Älä yritä mielistellä liikaa muita, siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää. Etsi ympärillesi ihmisiä, jotka pitävät sinusta ihan sellaisenaan.

Vierailija
12/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hirveä tarve sulla on miellyttää miehiä?

Vierailija
13/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Tosin kuulostat vähän lapselliselta tai ainakin melko nuorelta joten voi olla että ei meillä olisi kovin paljon yhteistä.

Mies

Vierailija
14/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nick-ittömällä palstalla on etunsa, ja haittapuolensa.

Vierailija
15/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole mikään alistuva miellyttäjä, paitsi ehkä makkarissa ja silloinkin omasta tahdostani. Luonteeltani olen rauhallinen mutta osaan sanoa oman mielipiteeni, ja kenenkään kynnysmatoksi en rupea. Nuori nainen olen

Vierailija
16/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi seuraa tai poikaystävää, haluan vain tietää kelpaisinko kellekkään täältä. Eli ihan vain hypoteettista mietintää..

- Pidän seksistä. Haluan kokeilla uusia juttuja, suostun mihin vain (poislukien ulostejutut), pidän rajusta otteista mutta myös pitkästä ja hellästä rakastelusta.

Pidän suuseksin antamisesta, annan sitä mielelläni ja usein. Välillä ihan yllättäenkin vaikka kun olet pelaamassa pleikalla tai aamulla. Ihan vain antamisen ilosta, en edes aina vaadi itselleni suuseksiä. (Vaikka pidän siitäkin kovasti;) ) Voisin harrastaa seksiä vaikka monta kertaa päivässä.

- En ole (vielä) kovin hyvä kokki mutta tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, kokeilla uusia reseptejä.

- Olen huumorintajuinen ja rento, en ole juuri ollenkaan mustasukkainen vaan annan sinun mennä ja tulla miten haluat. Eikä se olisi minulle mikään maailmanloppu jos haluaisit panna muitakin. (Toki jos avoimen suhteen haluat niin sen täytyy koskea molempia, molemmilla olisi samat oikeudet..)

- Jos asuttaisiin yhdessä niin en nalkuttaisi, kunhan kämppä ei muistuttaisi kaatopaikkaa ja sinäkin tekisit kotitöitä, edes joskus/silloin tällöin.

Kelpaisi kyllä ja itse asiassa tuo mainospuhe on ihan liian hyvä.

Muutamaan asiaan tarvitsen minä vastauksen.

Olisitko mun pikku pojalle äiti?

Onko sulla kivat tissit?

Minkä ikäinen olet?

Vaadin ehdotonta luottamusta, en kuitenkaan ole mustis.

Missä päin suomea asut?

Vierailija
17/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mutta en myöskään ala elättämään ketään. Itse käyn töissä.

Vierailija
18/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit, mutta olet taruolento.

Vierailija
19/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mutta en myöskään ala elättämään ketään. Itse käyn töissä.

Eli tuillakin saa elää, jos se tukitaso riittää omiin kuluihin?

Vierailija
20/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi kyllä ja itse asiassa tuo mainospuhe on ihan liian hyvä.

Muutamaan asiaan tarvitsen minä vastauksen.

Olisitko mun pikku pojalle äiti?

Onko sulla kivat tissit?

Minkä ikäinen olet?

Vaadin ehdotonta luottamusta, en kuitenkaan ole mustis.

Missä päin suomea asut?

En. Inhoan lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi