Poikaystävä ei muista
Osteleeko teidän poika/miesystävät teille joulu sekä synttärilahjoja? Ollaan tällä hetkellä seurusteltu noin vuosi enkä ole saanut synttäri taikka joululahjaa, vaikka itse olen ostanut ja muistanut häntä. Olen myös sillointällöin ostanut yllätyksenä hänelle vaikka mitä. Hän ei ole koskaan ostanut minulle mitään, paitsi suklaapatukan riidan jälkeen. Jos ollaan käyty vaikka syömässä, molemmat maksavat omansa tai hän pyytää minua vaivihkaa maksamaan myös hänen ruuat tekosyyllä "maksan sitten takaisin." Eipä ole maksanut.
Kyse ei ole siitä etteikö hänellä olisi rahaa. Rahaa hän saa enemmän kuin minä, mutta ne kuluvat häneen itseensä. Ostaa kaikkea mitä ei edes tarvitse, vaan haluaa.
Tuntuu kurjalta kun itse on romanttinen ihminen ja haluaisi edes sillointällöin jotain muistamista. Voiko tälläisestä asiasta huomauttaa jotenkin hienovaraisesti, ei tekisi mieli vain töksäyttää että ostaisi lahjan minulle.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan aina mutta lahjaa ei tipu minusta lahjominen taas ei ole romanttista vaan oksettavaa. Kerro miehellesi olevasi kovasti lahjojen perään jos kerran olet.
En odota todellakaan mitään timantteja tai mitään muutakaan kallista. Tarkoitan, että joku pieni muistaminen olisi mukavaa kuten vaikka kakun leipominen, hierontaa, mitä vain. Se voisi olla myös jotai yhteistä tekemistä kuten elokuviin menoa.
Leivon viikoittain teen kakut jne kuten sanoin muistan aina lahjaa ei tipu eikä se ole edes romanttista vaan vastenmielistä. Ilmoita töksäytä että haluat sen lahjan, kun se tuntuu olevan sinulle niin tärkeä kuten rahakin jonka otat esiin jo toistamiseen. Ensin avauksessasi ja sitten seuraavassa. Mitä sinulla on itselläsi annettavaa suhteeseen siis teidän henkilökohtaisiin väleihinne? Vai mennäänkö tässä perinteisen kaavan mukaan kun niin on menty aiemminkin? Miesten homma on lahjoa ja sinun mäkättää? Minä en kyllä viihtyisi vastaavassa suhteessa.
Ei mennä perinteisen kaavan mukaan. Minua ei lahjota ja molemmat mäkättää kun on aihetta ja välillä silloinkin kun sitä aihetta ei olisi.
Esitä hänelle tuo viisi rakkauden kieltä juttu ja keskustellessa tuot esiin että lahjojen saanti on sinun kielesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan aina mutta lahjaa ei tipu minusta lahjominen taas ei ole romanttista vaan oksettavaa. Kerro miehellesi olevasi kovasti lahjojen perään jos kerran olet.
En odota todellakaan mitään timantteja tai mitään muutakaan kallista. Tarkoitan, että joku pieni muistaminen olisi mukavaa kuten vaikka kakun leipominen, hierontaa, mitä vain. Se voisi olla myös jotai yhteistä tekemistä kuten elokuviin menoa.
Leivon viikoittain teen kakut jne kuten sanoin muistan aina lahjaa ei tipu eikä se ole edes romanttista vaan vastenmielistä. Ilmoita töksäytä että haluat sen lahjan, kun se tuntuu olevan sinulle niin tärkeä kuten rahakin jonka otat esiin jo toistamiseen. Ensin avauksessasi ja sitten seuraavassa. Mitä sinulla on itselläsi annettavaa suhteeseen siis teidän henkilökohtaisiin väleihinne? Vai mennäänkö tässä perinteisen kaavan mukaan kun niin on menty aiemminkin? Miesten homma on lahjoa ja sinun mäkättää? Minä en kyllä viihtyisi vastaavassa suhteessa.
Ei mennä perinteisen kaavan mukaan. Minua ei lahjota ja molemmat mäkättää kun on aihetta ja välillä silloinkin kun sitä aihetta ei olisi.
Mitä te annatte toisillenne? Siis teidän henkilökohtaiset valmiutenne, perinteinen kaava näkyy vaikka kummatkin mäkättäisi, mitään muuta ei vieläkään näy. Toivot lahjaa ja rahaa no yllätys yllätys eikä tarvitse olla timantteja yllätys yllätys, oliko teillä jokin suhdekin?
Ja olette yhdessä syystä, että...