Miksi pleikkaria pelaava mies nähdään epämiehekkänä?
Pieni osa ei näe, mutta suurin osa naisista pitää pleikkaria tai tietokoneella pelaavaa miestä epämiehekkäänä. Ehkä jopa seksuaalinen halu ja himoittavuus vähenee/häviää koska mies pelaa.
Onko palstalla/Facebookissa keikkuva nainen epänaisellinen? Entä jos nainen katsoo hömppäsarjoja, mm. sinkkuelämää tai emmerdalea. Jos miehellä menisi halut tuommoisesta ja muna ei seisoisi epänaisellinen naisensa kanssa?
Kommentit (131)
Kuka lähtee treffeille miehen kanssa joka pelaa pelejä? Kuka ottaa pelipellen töihin? Kuka kertoo isälleen että sulho pelaa pleikkaria.
Ei se maailma niin paljon ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee treffeille miehen kanssa joka pelaa pelejä? Kuka ottaa pelipellen töihin? Kuka kertoo isälleen että sulho pelaa pleikkaria.
Minä! Pelaaminen on harrastus muiden joukossa. Itsekin pelaan, ehkä jopa vähän enemmän kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi olla jotain kehittävämpiä harrastuksia? Liikuntaharrastukset, kavereiden tapaaminen, metsästäminen, lukeminen, jne.
Onko kavereiden tapaaminen harrastus? Mitä jos liikkuu omaksi ilokseen, eikä halua harrastaa hampaat irvessä-liikuntaa? Entäs jos haluaakin harrastaa kuvataiteita?
Sinulle sopisi hyvänä harrastuksena luetun ymmärtäminen. Käsitätkö, että nuo ovat esimerkkejä ja lopussa lukee "JNE" = ja niin edelleen. Ei tarvitse lukea kuin piru raamattua.
Ja minulle introverttinä kavereiden näkeminen on enemmän harrastus kuin joku sosiaalinen ihana toiminta.
Miksi sinusta jollakin pitäisi olla kehittäviä harrastuksia jos hän ei koe sellaista tarvitsevansa?
Minusta ihminen, joka taantuu vapaa-ajallaan pelkästään pelaavaksi ameebaksi on aika, noh, omituinen tapaus.
Mutta mikäs siinä jos muuta tekoa elämällään ei keksi.
Sinulla on aika kapea maailmankatsomus jos pidät sellaista omituisena, joka ei toimi niinkuin sinun maailmassasi olisi "ihanne". Harrastuksia harrastetaan sen takia, että se rentouttaa ja kaikki eivät rentoudu liikuntaharrastuksessa tai kavereiden näkemisestä.
:D Voi teitä pikkuisia, defenssissä eläviä ameeboja...! Havahdutte addiktioonne +45-vuotiaina kun muilla on oma elämä ja kuviot.
Minusta mies (tai nainen) on surkea ameeba jos ei tosiaan vapaa-ajallaan tee MITÄÄN muuta kuin pelaa. Se on tosi surullista kun tarkemmin ajattelee.
Jaa.. Olen pc:llä pelaava, naimisissa oleva nainen, jolla on työpaikkakin sekä ystäviäkin muutama läheinen. Keväällä olen hakemassa terveyden/ sairaanhoitajaksi.
Sinulla taitaa olla ihan oikeasti niitä ongelmia jos muiden vapaa-ajan käyttö tuottaa tuollaista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Pelaaminen on harrastus muiden joukossa. Itsekin pelaan, ehkä jopa vähän enemmän kuin mies.
No hyvä! Se onkin hyvä että kumppani löytyy ja ne tunnistaa. Hyvä se on myös että homot ja transvestiitit löytää toisiaan. Ikävä olisi jos joutuisivat hakuammuntana iskemään kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai miehet pelaa pleikkaria? Pojat pelaa ja leikkii, miehet tekee töitä.
Sinun miehesi ei sitten varmaan lue kirjojakaan, kuuntele musiikkia tai harrasta mitään muutakaan kulttuuria? Se toisaalta selittää Suomen tilan.
Minulla oli justiin tuollainen mies. Myöskään minun, eli puolison kanssa ainoa vietetty aika oli töiden tekeminen yhdessä. Seksikin oli hänestä parasta vaan kun kävi maksullisissa. Että sekin oli jollekin työtä.. Ilmoitti myös, että 15 vuotias poika on aivan liian vanha pelaamaan pelejä. No, nyt en ole enää hänen orjatar vaan pelailen iloisena pojan kanssa.
Jaa-a. Jos se pelaaminen pysyisi aisoissa niin tuskin pitäisin miestäni esim.epäseksikkäänä jne. Mutta mua ei huvita kuunnella sitä kiroilua ja kyrvittelyä pelin ääressä. En pidä häntä miehenä. En arvostaisi itseänikään.
Vierailija kirjoitti:
Pieni osa ei näe, mutta suurin osa naisista pitää pleikkaria tai tietokoneella pelaavaa miestä epämiehekkäänä. Ehkä jopa seksuaalinen halu ja himoittavuus vähenee/häviää koska mies pelaa.
Onko palstalla/Facebookissa keikkuva nainen epänaisellinen? Entä jos nainen katsoo hömppäsarjoja, mm. sinkkuelämää tai emmerdalea. Jos miehellä menisi halut tuommoisesta ja muna ei seisoisi epänaisellinen naisensa kanssa?
Nostan tämän, kun en löydä eilistä, täysin vastaavaa, vastaavaa ketjua.
Saat toki pitää minua epänaisellisena, kun olen fb:ssä! Pelaava mies on minusta epähaluttava, jos on introvertti, kuten kai usein on.
Miksi sinulla on noin suuri tarve saada hyväksyntää?
Minulla on kaverina mies jolle pelaaminen on koko elämä.
Hän ei siivoa asuntoaan eikä saa lähtemään minnekkään koska haluaa aina vaan pelata.
Oli kuulemma joskus ollut vanhempiensa mökillä ja ollut hirveät vieroitusoireet kun ei päässyt pelaamaan eikä netti toiminut korvessa hyvin.
Ja hetken kuluttua sydänystävän kanssa syöt masennuslääkkeitä kilpaa kun ei muuta elämää ole eikä kokemusta kerry. Nice!