Miksi jotkut työpaikallani tuntuvat suunnilleen vihaavan minua kun taas jotkut ovat aivan valloittuneita?
En näe mitään selvää syytä sille miksi minua pitäisi vihata. En sano kenellekään pahasti, en puhu kenestäkään pahasti edes selän takana, viihdyn yksin, olen introvertti enkä siis kovin sosiaalinen. On kuitenikin tullut ilmi että herätän joissain ihmisissä suurta vihaa. Mistä tämä voisi johtua?
N28
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Koska vaikutat ylimieliseltä
Voi olla perää. Minusta saadaan usein pinnallinen vaikutelma, mutta osa näkee läpi, että olenkin aika syvällinen. T, ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten herättät vihaa niissä jotka vihaavat lähes kaikkia paitsi itseään. Mulla oli entisessä työpaikassa, tosin toisella osastolla eräs nainen, josta mietin että mitähän olen sille tehnyt kun suhtautui muhun niin vihamielisesti. Jonkin ajan kuluttua tajusin, että suhtautui samalla tavoin muihinkin. Jotkut epäilivät sitä hulluksi.
Olen seurannut vierestä näiden "minua vihaavien" käyttäytymistä muita ihmisiä kohtaan ja he todella käyttäytyvät paljon ystävällisemmin ja normaalimmin heitä kohtaan. Minua nämä "vihaajat" välttelevät katsomasta silmiin (ovat miespuolisia). Tosin olen huomannut että joidenkin muidenkin miesten jotka eivät vaikuta vihaavan minua on myös vaikea katsoa minua silmiin. Ap
Mitä se "valloittuneisuus" tarkoittaa, miten se ilmenee?
Mitenkähän tuo valloittuneisuus niissä joissakin näkyy...? :-D
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilen heille huomaan että heidän silmät alkaa loistaa, katsovat minua arvostavasti ja jotkut jopa ihaillen. Sillä tavalla kun nyt sellainen ihminen käyttäytyy ja kohtelee sitä joka on tehnyt vaikutuksen. Ap
Kaikkien kanssa vaan ei synkkaa, olette liian erilaisia. Ei se ole sun, eikä niiden muiden vika.
t. itsekin outo lintu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilen heille huomaan että heidän silmät alkaa loistaa, katsovat minua arvostavasti ja jotkut jopa ihaillen. Sillä tavalla kun nyt sellainen ihminen käyttäytyy ja kohtelee sitä joka on tehnyt vaikutuksen. Ap
Ja tuosta "valloittuneisuudesta" mainitsin siksi ettette saisi sellaista käsitystä että kaikki inhoaisivat ("vihaisivat") minua. Ap
olen introvertti, sama kokemus. Joissain työyhteisöissä olen hieno tyyppi, joissain halutaan eroon nopeasti.
Olisiko sussa mitään samaa kuin mun introvertti-työkaverissa: On omasta mielestään sosiaalinen. Mutta kuitenkin häneltä puuttuu paljon ihan sosiaalisia perustaitoja. Ja niin rakas kuin hän minulle onkin, niin minun on joskus vaikea jaksaa sitä tervehtimättömyyttä, paikalta poistumista ilman halaistua sanaa, poispäin katsomista, jne. Tiedän, ettei ole sellainen tahallaan, mutta päivästä toiseen epäkohteliaisuutta vie joskus voimia, on jopa vähän pelottavaa.
Mä vaikutan, sillä olen ujo.