Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekasauna alasti!

Vierailija
18.12.2015 |

Hei!

Olemme lähdössä 10(5 naista ja 5 miestä) hengen kaveri porukalla Leville ensi viikolla ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin luvassa on alasti saunomista, yleensä jutut menevätkin pervompiin suuntiin illan mittaan lauteilla istuessa ja alkoholia juodessa, joten kysymys kuuluu onko kenelläkään kokemuksia sekasaunasta joka olisi johtanut seksiin pariskuntien välillä tai suihinottoa lauteilla yms.?

Tunnelma kaveripiirissämme on aika vapautunut ja olen pannut merkille että naisetkin välillä vähän ottaneena saattavat jos ovat pukeneet lyhyen hameen niin jättää pikkuhousut pois ja avata haaroja jossakin sohvalla istuessa niin että varmasti näkyy haarojen väliin ja hymyilevät vain kun heitä vilkuilee. Tämän ihmeellisempää ei ole vielä tähän mennessä tapahtunut vaikka keskustelut ovatkin välillä todella pervojakin.

Jos kokemuksia niin kertokaa ja vinkkejä myös miten päädyitte tilanteeseen missä oli seksiä parien välillä ynnä muuta!

M21

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ainoana naisena sekasaunassa. Kaikki kolme miestä  jotka olivat samaan aikaan lauteilla saivat erektion. Hyihyi, menin heti suihkuun ja pukeutumaan.

Vierailija
22/25 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ainoana naisena sekasaunassa. Kaikki kolme miestä  jotka olivat samaan aikaan lauteilla saivat erektion. Hyihyi, menin heti suihkuun ja pukeutumaan.

Sinä nyt et edes ole nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et edes ole nainen.

Ehkä oli pukeutunut

Vierailija
24/25 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naitte tietysti kaikki porukalla. Lopuksi miehet tekevät suklaajunan ja te naiset sormetatte toisillenne orgasmit. Tsuuh tsuuh! Uuh! Aah! Ooh! RRRRUIIIIISKKKKKIIISSS!!!

SETÄ SPERMA

Vierailija
25/25 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa mulla on aina tyyny mukana. Peitän sillä erektioni, olenhan naimisissa niin en halua irtosuhteita .