Sekasauna alasti!
Hei!
Olemme lähdössä 10(5 naista ja 5 miestä) hengen kaveri porukalla Leville ensi viikolla ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin luvassa on alasti saunomista, yleensä jutut menevätkin pervompiin suuntiin illan mittaan lauteilla istuessa ja alkoholia juodessa, joten kysymys kuuluu onko kenelläkään kokemuksia sekasaunasta joka olisi johtanut seksiin pariskuntien välillä tai suihinottoa lauteilla yms.?
Tunnelma kaveripiirissämme on aika vapautunut ja olen pannut merkille että naisetkin välillä vähän ottaneena saattavat jos ovat pukeneet lyhyen hameen niin jättää pikkuhousut pois ja avata haaroja jossakin sohvalla istuessa niin että varmasti näkyy haarojen väliin ja hymyilevät vain kun heitä vilkuilee. Tämän ihmeellisempää ei ole vielä tähän mennessä tapahtunut vaikka keskustelut ovatkin välillä todella pervojakin.
Jos kokemuksia niin kertokaa ja vinkkejä myös miten päädyitte tilanteeseen missä oli seksiä parien välillä ynnä muuta!
M21
Kommentit (25)
HETKINEN....
joku tässä heittää... mukamas 21 vuoias tyyppi
- on menossa leville. PAH
- on saanut naisen mukaansa. PAH
- nyt tulee paras: "mikäli vanhat merkit pitää paikkansa...". Vanhat merkit :DDDDDDDDDDDDDDD
Voi jumalauta mikä spede
No mulla on kaveriporukassa sekä miehiä että naisia, ystäviä on oltu jo mooonia vuosia, olen yli 30v nainen. Saunottu ollaan kymmeniä kertoja sekasaunassa, ja ainahan ihmisillä iästä riippumatta lähtee jutut vähän ns. levottomiksi varsinkin ottaneena, mutta ei, ikinä ei ole mitään tapahtunut, koska olemme ystäviä. Enkä kyllä myöskään ole levitellyt haarojani kenellekään heistä jossain sohvalla :DD
Sukupuolesta riippumatta ne on kaikki aivan mahtavia tyyppejä, ei himon kohteita.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tää kuulostaa ihan siltä, että joku epätoivoinen (ja luultavasti keski-ikäinen) runkku toivoo nuorten tyttösten alkavan kertoa villejä tarinoita täällä. Ei hyvää päivää.
Kuuma sauna on rentoutumispaikka. Ei siellä tulisi mieleenkään alkaa irstailemaan. Pesuhuoneen puolella kyllä. Siinä voisi ihan kainosti alkaa saippuoimaan miesten selkiä, mutta tietysti olisi selvää, että lopulta tulisi saippuoitua munatkin ja siitä se sitten varmaan lähtisi.
Ap on ilmiselvästi vanha runkkarisetä, jolla ei naista eikä kavereita.
Hehheh ap, kuvittelet vähän liikoja nyt tuollaisesta perusmeiningistä ja suht normaalista pervoilusta. :) Normaaliahan se on että nuorella viriilillä miehellä tulee sitten fantasioita noistakin jutuista mutta ei meidän sekasaunoissa ole kyllä koskaan tuollaistenkaan merkkien jälkeen tapahtunut sen kummempia, kuin että joku pariskunta on saattanut jäädä keskenään lopuksi saunaan ja tietäähän mitä siellä tapahtuu ;) ja toinen pariskunta ehkä lukittautunut vessaan sun muuta. Vapaamielisä ollaan myös, mutta kun selkeästi ei koskaan olla noihin sekasaunavietoksiin mitään parinvaihtoa ollenkaan liitetty. Ehkä jos sitä toivoisit niin voisit sitten rohkeasti ottaa tuon esille että löytyisikö halukkaita tällaiseen toimintaan, hyvin harvoin tuollainen perusmeininki oikeasti mihinkään orgioihin johtaa eli pidäpäs ne jalat maassa vielä nuori poika :D !
Kai sä oot sitten noista ajatuksistas tyttikselles kertonut, ettei tuu sit yllärinä että oot yhtäkkiä saunassa nuolemassa jonkun toisen pildeä... hei pää pois sieltä pilvilinnoista nyt, ei kaikki silti halua mitään orgioita sekasaunasta vaikka sä haluatkin
Käykö naiset yleisissä höyrysaunoissa vain saunassa, vai liittyykö siihen itsensä esittelyä ja miehien katselua? Tarkoitan että, ollaanko siellä niin viattomasti?
Kaveriporukalla oltiin pohjoisessa juhlimassa, saunottiin yhdessä, ehkä siinä pientä vilkuilua oli, mitään ei tapahtunut kuitenkaan. Mukana oli siis uusia tuttavuuksiakin naapurimökeistä, miehet ja naiset nakuna kaikki, valtaosa sinkkuja.
on naisetko miehen puuttees.neitsyen yht vaunutkin...toiset on vilkkaampia
799 kirjoitti:
on naisetki miehen puuttees.neitsyet yh;t vaimotkin...toiset on vilkkaampia
Meillä aina futis jengin kanssa saunotaan kunnolla. Levilläkin. Nykyään 4 kappaletta laittaa illalla todellä lyhyet hameet päälle, ja vahingossa "vilauttelevat". Vanhan kaartin äijät ei näitä katsele, mutta nuoremmat käyvät kovaa silmäpeliä. Uskon että muutakin tapahtuu sille he häviävät illan aikana johonkin. Saunassa ekat löylyt on aika rennot. Toisissa löylyissä olen itse ollut rimmattavana ja saannut suihinottoa. Enkä ole ainut. Porukka on hioutunut noin 10 vuoden aikana. Irstailua ollut 3-4 vuotta tässä muodossa. Tosiaan naisia ei oteta mukaan.
^ kuulostaa Käyräsaaren joulusaunalta^
Vierailija kirjoitti:
^ kuulostaa Käyräsaaren joulusaunalta^
Olisinpa minäkin siellä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä aina futis jengin kanssa saunotaan kunnolla. Levilläkin. Nykyään 4 kappaletta laittaa illalla todellä lyhyet hameet päälle, ja vahingossa "vilauttelevat". Vanhan kaartin äijät ei näitä katsele, mutta nuoremmat käyvät kovaa silmäpeliä. Uskon että muutakin tapahtuu sille he häviävät illan aikana johonkin. Saunassa ekat löylyt on aika rennot. Toisissa löylyissä olen itse ollut rimmattavana ja saannut suihinottoa. Enkä ole ainut. Porukka on hioutunut noin 10 vuoden aikana. Irstailua ollut 3-4 vuotta tässä muodossa. Tosiaan naisia ei oteta mukaan.
Tämä pnbsoyä oikeaa miesten elämää!
Onkohan muilla sekasauna kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muilla sekasauna kokemuksia.
On. Ainakin 90-astetta, joskus jopa 110 mutta se vaatii jo kovan erektion.
M46
Kuulostaa nuoren miehen fantasialta, itse naisena ajattelen toisin :)