Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian taitava sosiaalisesti ollakseni taitava sosiaalisesti

Vierailija
17.12.2015 |

Näen liian syvälle muiden ajatuksiin. Tämä ei päde vain muihin ihmisiin, vaan myös omaan itseeni. Kun sosiaalisissa tilanteissa tunnistaa liikaa omia tunteita ja huomaa toistenkin ihmisten tunnetiloista liikaa yksityiskohtia, oma pää on niin paljon täynnä ajatuksia, että on kuin yrittäisi pujottaa lankaa neulan läpi keskellä teknobileiden tanssilattiaa. Lopulta sitä on aina niin pyörällä päästä, ettei meinaa saada sanotuksi mitään ja tilanne muuttuu vaivaannuttavaksi ja seurauksena on kömpelöä käytöstä ja suusta lipsahtaneita sammakoita. Ja kun sosiaalinen tilanne jatkuu pitkään, ajatukseni ovat menneet niin ristiin, että tajuan tilanteesta ja toisen puheista ja eleistä varmaan vähemmän kuin keskivertoihminen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama ongelma. Näen keskustelun taakse ja ajaudun ajatuksissa siihen etten näe syytä osallistua keskusteluun

Vierailija
2/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä menee joku viikko että analysoin keskustelun ja siihen liittyvät asiat, sitten olen valmis palaamaan asiaan. Toinen saattanut unohtaa jo koko tilanteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen liian syvälle muiden ajatuksiin. Tämä ei päde vain muihin ihmisiin, vaan myös omaan itseeni. Kun sosiaalisissa tilanteissa tunnistaa liikaa omia tunteita ja huomaa toistenkin ihmisten tunnetiloista liikaa yksityiskohtia, oma pää on niin paljon täynnä ajatuksia, että on kuin yrittäisi pujottaa lankaa neulan läpi keskellä teknobileiden tanssilattiaa. Lopulta sitä on aina niin pyörällä päästä, ettei meinaa saada sanotuksi mitään ja tilanne muuttuu vaivaannuttavaksi ja seurauksena on kömpelöä käytöstä ja suusta lipsahtaneita sammakoita. Ja kun sosiaalinen tilanne jatkuu pitkään, ajatukseni ovat menneet niin ristiin, että tajuan tilanteesta ja toisen puheista ja eleistä varmaan vähemmän kuin keskivertoihminen.

Harva ihminen itsekkään tietää miksi tekee jotain tai puhuu jotain, puhumattakaan että joku ulkopuolinen tätä voisi tietää.

Valitset  jonkun syyn ja päätät että se on sitten se, vaikka todellisuudessa ei näin ole. Keksit omassa päässäsi jutuja ja omassa päässäsi myös päätät että keksintösi ovat tosia ja päteviä, vaikka näin ei todellakaan ole.

On lukemattomia syitä miksi ihminen toimii jollain tavalla. Tempaiset yhden ja oooo ja aaaaa  "tiedät" että se on nyt sitten tämä.

Ajattelisit hiukan pidemmälle niin ehkä hoksaisit itsekkin asian. En tiedä, ehkä olet takertunut "tietäjän rooliisi", joka on pelkkää luuloa.

4/5 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin kiteytetty.

Vierailija
5/5 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika taitava trollaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä