Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Säilyyköhän lego-paketti ehjänä postissa jos käärin sen vain paperiin?
17.12.2015 |
Siis lähetän lahjaksi legoja, niin jos käärin vain ruskeaan paperiin, niin pysyykö se ehjänä vai pitäiskö se pakata erikseen pahvilaatikkoon pehmusteineen? Nuo ovat siis sellaisessa normaalissa legon pahvilaatikkopakkauksessa, ei muovisessa. Ei ole itsellä mitään pahvilaatikkoa johon tuo laatikko mahtuis.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei säily ehjänä.