Pukeudutteko jouluna vähän siistimmin kuin normaalina arkena?
Tuli mieleen kun meillä aina ollut tapana jouluna pistää jotain vähän parempaa päälle päiväksi ja sitten tietysti illalla saunan jälkeen köllötellään pyjamissa. Mutta eräs kaveri kertoi että he taas rötväävät koko päivän aamusta iltaan yöskäreissä, siis syövätkin :D eikä siinä mitään, jokainen juhlii joulun niinkun haluaa, itsestä vaan tuntui oudolta ajatus joulupöydässä yöskäri päällä :D
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö muka kukaan sano että yöskäri? Meillä ihan jokapäiväinen sana.. nytkin tässä YÖSKÄRI päällä istun sohvalla tätä kirjottelemassa. Ap
Mää sanon yäpaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö muka kukaan sano että yöskäri? Meillä ihan jokapäiväinen sana.. nytkin tässä YÖSKÄRI päällä istun sohvalla tätä kirjottelemassa. Ap
Mää sanon yäpaita.
Mulle se on yökkäri! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puku päällä, tietenkin. Juhlaan pukeudutaan juhlan arvolle sopivalla tavalla. Puku nyt on muutenkin paras vaate, joka miehellä voi olla.
Kai puvun kanssa on asianmukaiset kengät? Puku näyttää lähinnä naurettavalta, jos sen kanssa käyttää pelkkiä sukkia.
Tietenkin.
Miten te hienosti pukeutuvat jaksatte? Hirveä vaiva "turhan" takia! Oletteko uskovaisia tai jotain? :D
Minulle se on lähinnä lomapäivä muiden joukossa, pakettiin nyt vaan sattuu kuulumaan erityinen ruokalista ja olkkariin kannettu "kausikukkanen". Ei siinä sen kummempaa juhlan aihetta ole, kun ei tarvitse edes ihmisten ilmoille mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miten te hienosti pukeutuvat jaksatte? Hirveä vaiva "turhan" takia! Oletteko uskovaisia tai jotain? :D
Minulle se on lähinnä lomapäivä muiden joukossa, pakettiin nyt vaan sattuu kuulumaan erityinen ruokalista ja olkkariin kannettu "kausikukkanen". Ei siinä sen kummempaa juhlan aihetta ole, kun ei tarvitse edes ihmisten ilmoille mennä.
Korjaus: ...miksi pukeutua, kun ei tarvitse edes...
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä kyllä arkenakaan tulla ruokapöytään missään risoissa verkkareissa.
Voi jestas mitä lapsellista snobbailua!!!
Ja tosiaan, ällöttävä väännös tuo YÖSKÄRI!!!
Kai puvun kanssa on asianmukaiset kengät? Puku näyttää lähinnä naurettavalta, jos sen kanssa käyttää pelkkiä sukkia.