Miehen käytös ailahtelevaa
Olen tutustunut mieheen ja tavannut kahdesti. Yhteyttä pidetään enimmäkseen viesteillä. Välillä mies pitää pitkiä taukoja ja toisen kerran on hyvin aktiivinen. Paljon tuntuu vaikuttavan, onko miten stressaantunut töissä tai muuten. Joskus viestit melkein tylyjä tai ei kommentoi mitenkään. Kun kysyn syytä tai johtuuko minusta, ei tule mitään vastausta. Olen alkanut ärsyyntyä tällaiseen ja oikeasti mietin, johtuuko nuo mielialan vaihtelut minusta. Jutellessa mitä hauskin seuralainen, mutta nyt ilmeisesti joku stressi päällä. Pitää varmaankin itse vähentää viestien laittoa?
Kommentit (5)
Miehet on tollasia..mitä enemmän kyselet sitä enemmän ahistuu..lakkaa ahdistelemasta ja ole itsenäinen nainen..kyllä aika näyttää..
Minkäikäinen mies?Jos kolmissakymmenissä on perheellinen ja se haittaa viestien laittoa ja stressaa miestä kun painostat..
Varattu mies se on jos noin toimii. Tuskin pitäisi mitään yhteyttä jos ei olisi kiinnostunut. Mutta arki varattuna hankaloittaa... Unohda ja jatka eteenpäin. Ihminen jos oikeasti ihastuu niin kyllä asiat sujuu eikä takkuile. Olet vain virkistystä hänen elämään kun hänelle sopii.
Joko varattu tai et kiinnosta tarpeeksi.Älä roiku.
Eihän vain ole varattu mies jo valmiiksi? Kummallista pitää yhteyttä paljon viesteillä? Onko minkä ikäinen?? Epänormaalilta kuulostaa, petolliseltakin ehkä??