Lokamasut uuteen viikkoon (vk7)
Arvelin avata uuden viikon tässä samalla kun lueskelen teidän muiden kuulumisia. Kovasti on tullut plussia, onnea kaikille minunkin puolesta.
Itselläni on melkoisen sekavat tunnelmat, aiemmin kirjoittelin mahdollisen raskauden aiheuttamista oireistani jotka ovat kadonneet lähes jäljettömiin.. kp on nyt 30/28(29), mutta voi olla pidempikin juuri pois jätettyjen pillerien vuoksi. Menkkamaista kipua on ollut kohta puolitoista viikkoa, välillä enemmän ja välillä taas ei ollenkaan. Olen lähes varma että täti tulee. Luin jostain että ilmavaivat olisi ollut merkki raskaudesta?? onko noin? Itse olen paukutellut kohta saman aikaa kuin tuota menkkamaista kipuakin on ollut.(kiusallista " rutista" kokoajan). Testasin kp 26 negan ja en sitten ole testaillut, arvelin lyödä jäitä hattuun ja odotella.
Kommentit (27)
No, jalat ristissä kituuttelu kannatti, sillä apteekin omaan piirtyi haalea, mutta selvä viiva! Tervetuloa lokavauva meidän perheeseen :) :) :)
+++++++
Näin mä vähän aavistelinkin (= Täällä taas yritys päällä...ensimmäiset siimahännät on laitettu liikenteeseen...onneks on toi lyhyt kierto niin ei tarvii ikuisuuksia odotella uutta yritystä.
W
Iltatähti ja Juveliks!! Ihanaa =)
Aamulla olin tuntevinani pientä öklötystä ja kaivoinkin sitten Acon 10 kaapista... Ja ihan puhdas nega tuli :(
Tänään on vähän nippaillut mahasta niin, että saattaa täti tulla... tule ja tiedä?
kp nyt 34/33-30(45)... eli tätiä odotellessa.
Piinaileeko, enään kukaan muu??
Ja alkaa uskomaan plussaan! :D
Tänään piti tädin tulla, mutta lämmöt ei ole laskeneet yhtään ja kuvotus sen kun lisääntyy. Ja clearblue näytti plussaa..
Äitikki! Toivottavasti sun nega muuttuu vielä plussaksi! Kovasti peukutuksia!
Olikohan täällä enää muita haamujengiläisiä/piinailijoita jäljellä?
piipaa 28/28 tai voishan sitä jo alkaa elää rv 4+0! ;)
piipaa jo voi uskoa tuohon plussaan ;).. ONNEA!
Minäkin taidan lopettaa tän piinailun. Tätiä ei vielä näy, mutta selkää särkee siihen malliin, että tulollaan varmaan on. Ehkä sitten marrasvauva?
äitikki kp35/30-33(45)
kävin vessassa kun tuli jotenkin märkä olo. Tätihän se sitten vihdoin tuli. Eli kp35 vaihtui kp1.. Noh, marrasvauvan yritykseen sitten!
äitikki kp1/30-34
Mä en päässy kertomaan vahvistuneesta haamusta, päinvastoin. Mulla piti olla jossain jemmassa lisää advance kymppejä, mutta en löytäny niitä mistään. (arvatkaas pistinkö kämpän ylösalasin..)
No tein sitten testin pregentillä ja se haamu saatto olla ihan mielikuvitustakin. Ihan selvä viivanpaikka, mutta punasta ei erottanu kuin ehkä hyvällä mielikuvituksella.
Nyt kävin viel kaivamasta sen roskiksesta ja hajotin sen. Hassua, mutta siihen kalvoon oli piirtyny ihan selvä viiva, mutta siinä pohjassa ei näkyny kun hiukan valoa vasten missä testiviivakin näkyy. Testiviivakin kyl näky siinä kalvon pinnassa. Kaikkee tää sitä sit saa ihmisen tekemään..
Mulla on kyllä hiton huono olo, joten en oo vielä luopunu toivosta. Ukko tuo illalla tullessaan apteekista jonki testin ja testaan sitten vielä huomenna Juveliksin seuraks! =)
Onnea lopuille lokamasuille!