Lokamasut uuteen viikkoon (vk7)
Arvelin avata uuden viikon tässä samalla kun lueskelen teidän muiden kuulumisia. Kovasti on tullut plussia, onnea kaikille minunkin puolesta.
Itselläni on melkoisen sekavat tunnelmat, aiemmin kirjoittelin mahdollisen raskauden aiheuttamista oireistani jotka ovat kadonneet lähes jäljettömiin.. kp on nyt 30/28(29), mutta voi olla pidempikin juuri pois jätettyjen pillerien vuoksi. Menkkamaista kipua on ollut kohta puolitoista viikkoa, välillä enemmän ja välillä taas ei ollenkaan. Olen lähes varma että täti tulee. Luin jostain että ilmavaivat olisi ollut merkki raskaudesta?? onko noin? Itse olen paukutellut kohta saman aikaa kuin tuota menkkamaista kipuakin on ollut.(kiusallista " rutista" kokoajan). Testasin kp 26 negan ja en sitten ole testaillut, arvelin lyödä jäitä hattuun ja odotella.
Kommentit (27)
kp 30/? ja ei mitän tietoa mistään. Ärsyttää todella, alkas jo ne menkat, että pääsisi sitten yrittämään marrasvauvaa. Testit oon hätäillen kuluttanut loppuun ja lisää en osta, ennenkuin lauantaina jos ei oo menkat alkanu ennen sitä. Laskeskelin tässä, että jos menkat alkaa tän viikon tiistaina-sunnuntaina, niin oletetun oviksen aikoihin ollaan miehen kans aivan eri paikkakunnillakin, joten siinä mielessä ankeeta.
No, odotellaan. Nyt on kuitenki toivo menny jo sen verran alas, etten edes kuvittele olevani raskaana. Vaikka, toisaalta viimeksiki testasin plussan vasta paljon isommilla kp:llä kuin nyt on menossa, silloin tuli vielä kp 30 nega. Mutta, nyt varmaan pysyttelen pois täältä muutaman päivän, kun alkaa 7 päivän työputki.
niinhän se selkäkipu tiesi että tätsä tuli kylään ja vielä keskellä päivää.
halvattu kun noi menkat on niin epäsäännölliset hellou 24 päivää.
No marraskuulle tilausta vaan vetämään, josko se siitä.
Hirmusesti onnea plussanneille, niitä onkin ropissut oikein roppakaupalla!
Ja samalla tietenkin pahoittelut kaikille jotka kyydistä jäivät.
itselläni alkaa olla varovaisen toiveikkaat olotilat.
Tänään kp 24/29 ja acon kympillä melkosen selkeä haamu ilmaantu ja parissa minuutissa jopa. Eli 9 päivää oviksesta. Ei ollu tarkotus näin aikasin alottaa testailua, mutta olo on ollu aika huono joten halusin koittaa voisko se johtua jostain muusta kun mun kuopuksen vatsatautipöpöstä..
Viikonloppuna vielä varmistelen, mutta fiilikset on jotenkin tosi hyvät kaikin puolin. On ollu itse asiassa koko tän kierron!
Toivottavasti saadaan vielä kaikille muillekin loppukuun piinailijoille plussat testiin!
Kp 31/? ja koko päivän ollut kauheeta menkkajomotusta sekä mahassa että selässä. Mutta, yhtään punaista ei oo näkynyt. No, ehkä ensyönä :(
Ne eiliset menkkajomotuksetki loppui yön aikana. Mulla ei oo IKINÄ ollut kierto YLI 32 päivää, usein kyllä just sen 32 on ollut. Eli, jos nyt ihan lähiaikoina ei täti kurvaa, niin olen joko a) kaikeksi yllätyksekseni raskaana tai b) hyvin, hyvin huolestunut omasta hormoonitoiminnastani.
No, tänään ajattelin kuitenkin (vakaista päätöksistäni huolimatta) käydä töihin mennessä testin apteekista ja tehdä sen huomen aamuna aamupisusta. LUULIS todella sen jo siinä näkyvän, mikäli tärppi ois käyny. Ja jos on nega niin unohdan koko jutun ja palstailun niin pitkäksi aikaa, että tätsy löytää minutkin.
Ja sinulle piipaa00 haamusta, kyllä se vahvistuu siitä =)
Ja tädin jyräämille, pahoittelut :(
Itsellä aívan normaali olo ei täti taikka raskausoireita, saattaapi siis jälleen tulla pitkä kierto. Edellinen oli juuri tuo 45kp!
äitikki kp31/30-33(45)
... tänään kp 37/40-41 sain Acon10:llä hailakan haamun :) Hätähousuna jo eilenkin tikuttelin, mutta silloin ei vielä näkynyt mitään... Tänään sitten kuitenkin " jopa" silmällä nähtävä haamu! Varmistelen vielä muutaman päivän päästä ja tulen sitten joko vahvistamaan tai kumoamaan uutiset :)
Paljon plussatuulia kaikille! ♥
Milloinka meinasit testata uudestaan?
Entäpä äitikki?
Mä ensin aattelin, että jos oottas lauantaita, kun se ois 28/29, mut toisaalta kuopuksesta testasin 27/29 ihan vahvan plussan joten pitäsköhän perinne säilyttää!
Enkä mä enää sillon ees miettiny tädin tuloa, vaan alioitin onnellisen odotuksen samantien enkä oikeestaan mieti enää nytkään.
Jotenkin on vaan niin oikea tunne tästä. Ja jos kesken menee niin sillehän ei kuitenkaan mitään voi joten enköhän anna itselleni luvan " ruveta odottamaan" ( =D ) jo perjantaina, jos siis silloin plussa tulee.
Saisinko siis kenties testauseuraa! ;)
Ja plussatuulia puhaltelen jokaikiselle vielä piinailevalle!
Perjantaina olin itsekin alustavasti päättänyt testailla seuraavan kerran, joten toivottavasti " jaksan" sinne asti odottaa, kun testikin jo polttelee valmiina kaapissa... Mulla silloin kp 39/40-41, eli eiköhän luulisi sen plussan jo silloin vahvistuvan jos on vahvistuakseen :)
Ihan oikein muuten ajateltu sen aikaisen plussan suhteen... Itse sain syksyllä tosi aikaisen plussan, joka pysyikin sitten rv 10+1 asti, jolloin todettiin keskenmeno :( Eli jos keskenmeno tulee, voi se tulla myöhemminkin...
Mutta toivottavasti tällä kertaa olisi enemmän " tarrasukkia" mukana :)
Tänään kp 32/30-... Tavallinen kierto minulla kuitenkin se 30 päivää... Viimeksi venyi kuitenkin 50 päivään.
Maanantaina kp 30 ihan pientä tuhrua pyyhkeessä, tiistaina aamulla paperissa ja siihen on jäännyt! Ei ole vieläkään täti tullut vaikka olo ihan menkkamainen:( Selkää jomottaa ja mahaan sattuu...
Yleensä, jos paperiin jää tuhrua, niin ainakin 24 tunnin sisällä alkaa kunnon menkat... Kyllä tämä vähän outoa on. Testiä en ole tehnyt... Piti tehdä maanantaina, mutta kun näin tuhrun, niin en tehnyt.
Outoaaaa!
Tämä piina ei lopu koskaaaaan:)
Voi, ONNEA Piipaa00 ja Sinä toinen, jotka olette saaneet haamun. =)))
Kyllä se vahvistuu!
Piipaa; täällä alkoi ihme välivuoto oletetun oviksen (12.2) aikoihin ja tuhrus yhden päivän, sitten toisena pävänä oikea vuoto ja kolmantena päivänä vuoto hiipui tuhruksi... (sori taas kuvaukseni) Nyt on " kuiva" päivä, enkä enää tiedä olenko kp 4/30-34 vai 18/30-34... =( Ajattelin odottaa kuun vaihteeseen, jolloin oikean tädin pitäis saapua. Ikävintä on, että ovisaikoihin pupuiltiin ja sit alkoi tuhru. Että jos olis tärpännyt, niin menikö sekin sit hukkaan kun vuosin päivän ajan... Ikäviä juttuja mulla, mutta onnea ja tsemppiä sinulle, kuin teille kaikille muillekin!
Plussatuulia ja tarrasukkia!!! +++bd+++
KJ25
Iltatähti! Kiva saada testiseuraa! =)
Liittyykö Tipinen sakkiin? =D
KJ25! Kiitos sulle!
Ihmeellistä välivuotoa tosiaan, ootko ihan varma, että täti viimeks oli täti..? En halua herättää turhia toiveita, mutta jos sulla ei normaalisti oo tuollasta tuhrua niin mua ainakin alkas epäilyttää..
Milloin viimeks testasit? Kannattasko vielä kokeilla?
Pidän hirmusti peukkuja joko että plussa tulis, ainakin viimeistään parin viikon päästä!
Kyllä tulen ihan mielelläni testiseuraksi:) Ajattelin kuitenkin ekan testin tehdä jo huomenna... Silti tämä tuhru mietityttää... Oli aika kirkas veri tai veriviirut...(???) Mutta siis ihan mitättömän vähän ja vain paperissa ja vain pupuilun jälkeen (punastuu)...
Onko kellään ollut sellaista? Ja silti raskaana?
Muistatko mut? Viime kierrossa piinailtiin yhdessä:) Ajatelin tulla kurkistamaan onko täällä ketään " tuttuja" ja sut löysin. Toivottavasti se täti ei nyt sua löytais ja tulisit tuonne odotus puolelle lokamasuihin. Mä testasin kohta kaks viikkoa sitten ja plussan sain. Eli kovasti peukutan puolestasi. Tuu heti huomenna kertomaan miten sen testin kanssa kävi!
Ja onnea kaikille jotka ovat haamun saaneet ja toivotaan että mahdollimissan (toivottavasti kaikilla) menee täti ohi! +++++++++++++ ONNEA!!!!
Mamseli
Kp 33 ja ei mitään merkkejä tädistä. Eli, nyt vaan ootellaan...
se Juveliks ole niin, että toivoa on niin kauan kuin täti ei vain tule!! Eli jospa se siitä vielä plussaksi muuttuu??
Itselleni on ilmaantunut yksi täti oire... v****aa niin kamalasti, elikäs noita pms oireita ehkäpä? Mulle tyypillistä ennen tädin tuloa.
Raskausoireita ei ole. Nyt kp32/30-33(45) ... Aconeita tilasin tänään 2kpl, katsotaan nyt tuleeko niille käyttöä!?
äitikki
Pakko kertoa nyt: Meillä oli tänään klo 8 aika homeopaatille keskimmäisen kanssa, hällä kun on ollut nyt monta korvatulehdusta ja päätimme kokeilla muuta kuin antibioottia antibiootin perään.
No, ei siitä sen enempää, mutta lopussa se homeopaatti kysyi, että olenko kenties raskaana. Sanoin, että ilmeisesti en, että toiveissa kyllä, mutta menkkoja tässä oottelen. Niin, hän sitten sanoi, että luulee kyllä mun olevan raskaana, kuulemma silmissä on joku sellainen " merkki"
Huhhhuh! Onkohan mun kuitenki huomen aamuna pakko tehä vielä yks testi :) Tätiä kun ei vieläkään näy..
Ei muuta kun uutta testiä kehiin!!! Toivotaan, että se olisikin totta :)
Itse tein tänään varmistelutestin ja kyllähän siinä selvä viiva näkyy :)))
Ei mikään tosi vahva, mutta selvästi vahvistunut keskiviikosta! Nyt siis kp 39/40-41... Eiköhän sitä jo uskalla sanoa olevansa raskaana, vaikkakin pelottaa se viime syksyinen keskenmeno... Pitää vain toivoa että tällä kertaa kaikki menisi hyvin :)
Entäs, joko olet testaillut uudelleen Piipaa00??? Tulehan pikaisesti kertomaan uutiset :)
Soitin tuossa miehelle, että tuo kaupasta tullessaan testin. Teen sitten huomenaamuna ennen kuin lähden töihin. Ukko oli aivan hermona, että pitääkö se nyt joka päivä siihen tikkuun kusta, mutta eihän ne nuo miehet tajuu :)
Kuvittelenkohan vain vaan onko mulla tosiaan tissit kipeenä.. ;)
Onko kukaan muu testaamassa huomenna? Taidetaan olla aika vähissä me lokakuun lopun jännääjät..
Töihin asti on päästy täällä.
Sekavat on ajatukset täällläkin.
Pahaolo vaivaa vieläkin, aamulla alaselkää hieman jomotti, lieneekö täti tulossa.
Pientä muljuttelua ylempänä vatsassa.
viikonloppu tuntui olevan yhtä piinaa, isäntä kipeänä, eikä oikein mitään tekemistä, ajatukset pyörivät vain yhdessä asiassa, ollakko vai eikö olla.
Onneksi pääsi töihin niin on jotain muutakin mietittävää, tosin tätä palstaa pitää lukea vartin välein jos jotain vaikka löytäisi mikä todistaisi että olen raskaana.
tekis niin mieli testata, vaikka kp 25/28-34 joten turha sitä on vielä tehdä.
Voimia kaikille !