Pimeää ja vettä sataa
Eikö kello ole edes neljää ja eteensä ei näe -.- kyllä masentaa
Kommentit (14)
Itse olen tyytyväinen lämpimään Etelän talveen, sähkölasku pysyy pienempänä. :) Tokk saisi pieni lumikerros tulla maahan jouluksi. Pimeys rasittaa ja väsyttää kyllä, onneksi lyhyt viikon breikki talveen tulossa Kanarialla joulun jälkeen, muuten ei jaksaisi.
Joo ei mua niinkään lumettomuus haittaa mutta tämä PIMEYS vituttaa niin paljon.
Lämpöasteita varmaan 3.
Aamulla käytin koiran, oli pilkkopimeää ja lunta sateli.
Äsken käytin koiran, oli pilkkopimeää ja vettä satoi.
Illalla käytän koiran, on ainakin pimeää, eikä tiedä mitä taivaalta sataa.
Ei ole hirveän rentouttavaa tuo ulkoilu nyt.
Pian vuoden lyhin päivä 😆
Arska jo pilkistää kohta, eli kevät nurkan takaa...
Meille Turkuun on sunnuntaina luvassa melkein kymmenen astetta lämmintä. :D On tämä mieletön joulukuu ja koko vuosikin, nyt on lämpimämpää kuin viime kesäkuussa juhannuksen edellä. :D
Jos toivoa saisin, niin ottaisin jouluksi pari senttiä lunta ja 4-5 astetta pakkasta, mutta eipä näillä näkymin. No, kaikkein tärkeintä, ettei sahaa nollan vaiheilla, sillä kaikkein eniten talvessa pelkään liukastumista ja kipsattua jalkaa. Miehellä kävi ikävä tuuri nelisen vuotta sitten: kipsi jalassa neljä viikkoa, jolloin hän joutui hyppelemään yhdellä jalalla raput kolmanteen kerrokseen ylös ja alas, kun ei hissiä ole. Hänellä on noita käsivoimia, mutta minulla ei, joten mitä minä sitten tekisin, kun en kotiini/kodistani pääsisi? Neljä-viisi viikkoa on pitkä ja kallis aika viettää hissillisessä hotellissa...
Jos olisi vene pääsisi kalastamaan madetta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Minäkin olen päättänyt selviytyä ajattelemalla, että tämäkin on ohimenevää ja tällä asenteella pimeyskin on oikeastaan ihan kivaa. Vuoden lyhyimpään päivään taitaa olla enää vajaa viikko.
Päiväaikaankaan ei voi mennä ulos kun sataa vettä ja vaatteet kastuvat läpimäriksi. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Minäkin olen päättänyt selviytyä ajattelemalla, että tämäkin on ohimenevää ja tällä asenteella pimeyskin on oikeastaan ihan kivaa. Vuoden lyhyimpään päivään taitaa olla enää vajaa viikko.
Poltan kotona kynttilöitä ja on pari valosarjaa. Kotona edes kivaa. Kyllä tämä menee, kunhan ei hirmu pakkaset ja lumisateet tule.
Täällä Lapissa on lunta vaikka millä mitalla ja pakkastakin 15 astetta.
9:. Harmi, ettei kukaan ole kehittänyt mitään sateenkestävää asustetta. Ajattele, jos olisi kumisaappaita ja sateenvarjoja! Huisia!
Lämpimät kelit on ihan kivoja. Ei valittamista. Tiistaina juhlitaan talvipäivänseisausta.
Pimeys on parasta!
Saisi olla tälläistä vuoden ympäri!
Voi kun vois vähän heittää täältä sinne tota talvea. Onneksi lauhtui sentään tonne -10 tuntumaan. Huomiseksi luvatut lumet saisit kans. Tänäänkin oli jo sähköt poikki, lumi ilmeisesti aiheuttanut ongelmia.