Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluiset mielenpahoituskokemukset

Vierailija
17.12.2015 |

Kertokaapas, mistä kaikesta olette jouluna mielenne pahoittaneet niin, että muistatte mielipahan vieläkin? Huvittavimmat ja omituisimmat tarinat jakoon!

Oma tarinani ei ole ehkä jännimmästä päästä, mutta minulle kävi jonkin aikaa sitten näin: vanha ystäväni sain lapsen vähän ennen joulua. Emme olleet pitkään aikaan olleet läheisissä väleissä - ei mitään riitaa, kasvettiin vain vuosia sitten erilleen eikä olla oltu kuin FB-kavereita - mutta ostin vauvalle hetken mielijohteesta pienen joululahjan, kirjoitin joulukorttiin onnittelut vauvasta ja katsoin postiosoitteen tiedustelusta. Noh, mitä tuli vastaukseksi? Ystäväni ei kiittänyt lahjasta eikä mitään, vaan sen sijaan lähetti minulle Facebookissa yksityisviestin: "Meillä on salainen osoite. Mistä sait sen? Kuka sen sinulle kertoi?" Kerroin saaneeni osoitteen ihan Fonectasta vain (oli siis ihan julkinen!), ja sen jälkeen ystävä poisti minut FB-kavereistaan :D Silloin loukkasi, nykyään lähinnä hämmentää, että mitä ihmettä tuossa nyt oikeastaan tapahtui...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/7 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kutsuttiin kotiin joulun viettoon ja lahjaksi oli ostettu mm. auto. Minun olemassaolo oli unohtunut,ei tullut kutsua eikä edes korttia,hieman kouraisi kun oma joulu meni yksin nuudeleita syöden koska köyhällä opiskelijalla ei ollut varaa muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni kutsuttiin kotiin joulun viettoon ja lahjaksi oli ostettu mm. auto. Minun olemassaolo oli unohtunut,ei tullut kutsua eikä edes korttia,hieman kouraisi kun oma joulu meni yksin nuudeleita syöden koska köyhällä opiskelijalla ei ollut varaa muuhun.

Olen pahoillani puolestasi :( Oikeasti, miten noin voi edes käydä? Todella vaikea ymmärtää vanhempiasi. Ihan syystä pahoitit mielesi.

Vierailija
4/7 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi :( Oikeasti, miten noin voi edes käydä? Todella vaikea ymmärtää vanhempiasi. Ihan syystä pahoitit mielesi.

Tartteeko jotkut kutsun että voi käydä vanhempien luona?

Vierailija
5/7 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartteeko jotkut kutsun että voi käydä vanhempien luona?

Heidän oli tarkoitus olla matkoilla jouluna,oli "unohtunut" ilmoittaa matkan peruntuneen. Vanhempani eivät muutenkaan olleet sellaisia joiden luokse vain pistäydyttiin niin kuin useilla muilla on.

Vierailija
6/7 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lähisukulaiselle viettämään joulua ja vein mukanani kinkun ja lahjan. Olin saanut kutsusta sen mielikuvan, että viettäisimme ainakin muutaman päivän yhdessä kun asumme eri kaupungeissakin. Aattoiltana hän ilmoitti, että hänelle on tulossa nettideittien kautta tavattu mies käymään. Jouduin lähtemään pois jaloista takaisin kotikaupunkiin. Kinkku jäi hänelle, ja lahjaksi hän ei ollut hankkinut minulle mitään.

Olin jotenkin shokissa koko kotimatkan, minua nolotti enkä kehdannut puhua aiheesta hänelle koskaan mitään. Olemme edelleen väleissä. Luulen, että hän oli jotenkin sekaisin erottuaan juuri edellisestä miehestään.

Vierailija
7/7 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti ja jätti. Lähti jouluksi lappiin ja vei meidän lapsetkin mukanaan. Oli kyllä mieli matalalla, kun aattoiltana olin lenkillä ja katselin ikkunoista, miten perheet viettää onnellista joulua. Vieläkin nousee kyyneleet silmiin, kun muistelen sitä joulua.