Mitä mieltä olet Miley Curyksesta?
Minusta se on kuvottava.
Lapsi fanitti sitä kun se oli Hannah Montana ja minunkin mielestäni tv-sarja oli ihan hauska.
Nyt Miley on - mitä joku 20v? ja näyttänyt ja kohahduttanut tavoilla, joista tuskin enää voi "parantaa". Mitä lie seuraavaksi? :(
Lapsikaan ei enää Mileystä diggaa.
Kiistämättä sillä kuitenkin on mieletön ääni! Tsekatkaa vaikka sen lauluosuus Bill Murrayn christimas-showsta Netflixissä.
Kommentit (50)
Taitaa tytöllä mielenterveys horjua ja kemialliset piristeet lienevät ahkerassa käytössä. Hän oli tosi omituisen ja maanisen oloinen jo siinä tv-sarjassa nuorempana, kerran vilkaisin ja mietin että mitähän lapsiparka on vetänyt.
Nuorempana fanitin ihan kympillä :D Toisaalta oon sitä mieltä että kiva kun uskaltaa olla sellainen kun haluaa, mutta tuo "lol oon niin erilainen ja cool!!" -esitys on mennyt aika paljon yli ja vähän nolouden puolelle.
En usko että Miley on mitenkään seonnut, haluaa vaan erottua joukosta ja shokeerata mutta ei oo osannut lopettaa ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuotteistettu. Sama tapahtui muutama vuosi sitten Lagy Gagan kanssa kun hän "järkytti" tai "hätkähdytti" pukeutumisellaan tai lavashowlla. Noilla tempauksilla päästään lööppeihin, keskustelupalstoilla paheksutaan ja raha virtaa. Kaikki tällaiset avaukset johtuvat vain valitusta markkinointilinjasta. Ei kannata kuvitella, että Miley keksisi ja toteuttaisi noita asioita pelkästään omin voimin.
Tolla taustalla ja Hannah Montanan suosiolla Mileyllä olisi ollut varaa valita "linjansa".
Minusta Miley kokee olevansa popteollisuuden pelinappula ja vittuilee sille täysin avoimesti. En usko, että häntä itseään kiinnostaa olla suosittu, vaan hän on valmis katsomaan, mistä kaikesta ihmiset ovat valmiita maksamaan seuratessaan idoleitaan.
Eli hänelle julkisuus on iso vitsi ja hän itse panee julkisuusarvoaan halvalla, koska se on statement koko teollisuudelle. Arvostan Mileytä siinä, monella muulla ei olisi ollut "varaa" tällaiseen avoimeen vittuilulinjaan.
Toivottavasti juuri näin. Riski tuossa on kyllä olemassa, että lähtee mopo käsistä ja sitten päädytään 27-clubiin. Toivottavasti Mileyllä kuitenkin homma pysyy lapasessa, vaikka ikää hänellä ei vielä paljoa ole. Haastatteluissa ja kirjoituksissaan hän on kyllä ollut toistaiseksi yleensä hyvinkin järkevän tuntuinen. Toivottavasti hän osaa käyttää julkisuutta niin että se ei käytä häntä liikaa, eikä sekoa päihteisiin. Alastomuus tms. ei minua sinänsä järkytä. Vaikuttaa että nakuilun Miley tekee tietoisesti, eikä yritäkään olla niissä yhteyksissä kaunis tai täydellinen, vaan pikemminkin luomu.
Ei minuakaan alastomuus "järkytä", mutta tuo Miley on kyllä mauttomuuden ruummillistuma. Ihan niinku joku Nicki Minaj jne. Mennään mistä aita on matalin.
Nuori tyttö, mutta paljon kilsoja koneessa (loppuun ajettu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuotteistettu. Sama tapahtui muutama vuosi sitten Lagy Gagan kanssa kun hän "järkytti" tai "hätkähdytti" pukeutumisellaan tai lavashowlla. Noilla tempauksilla päästään lööppeihin, keskustelupalstoilla paheksutaan ja raha virtaa. Kaikki tällaiset avaukset johtuvat vain valitusta markkinointilinjasta. Ei kannata kuvitella, että Miley keksisi ja toteuttaisi noita asioita pelkästään omin voimin.
Tolla taustalla ja Hannah Montanan suosiolla Mileyllä olisi ollut varaa valita "linjansa".
Minusta Miley kokee olevansa popteollisuuden pelinappula ja vittuilee sille täysin avoimesti. En usko, että häntä itseään kiinnostaa olla suosittu, vaan hän on valmis katsomaan, mistä kaikesta ihmiset ovat valmiita maksamaan seuratessaan idoleitaan.
Eli hänelle julkisuus on iso vitsi ja hän itse panee julkisuusarvoaan halvalla, koska se on statement koko teollisuudelle. Arvostan Mileytä siinä, monella muulla ei olisi ollut "varaa" tällaiseen avoimeen vittuilulinjaan.
Toivottavasti juuri näin. Riski tuossa on kyllä olemassa, että lähtee mopo käsistä ja sitten päädytään 27-clubiin. Toivottavasti Mileyllä kuitenkin homma pysyy lapasessa, vaikka ikää hänellä ei vielä paljoa ole. Haastatteluissa ja kirjoituksissaan hän on kyllä ollut toistaiseksi yleensä hyvinkin järkevän tuntuinen. Toivottavasti hän osaa käyttää julkisuutta niin että se ei käytä häntä liikaa, eikä sekoa päihteisiin. Alastomuus tms. ei minua sinänsä järkytä. Vaikuttaa että nakuilun Miley tekee tietoisesti, eikä yritäkään olla niissä yhteyksissä kaunis tai täydellinen, vaan pikemminkin luomu.
Mileyn 'avoin vittuilulinja' tapahtuu kylläkin levy-yhtiön ja yleisön suosiollisella avustuksella. Kyseessä on huomion hakeminen mukamas kapinallisuudella. Ei hän ole tehnyt mitään radikaalia tähän mennessä.
Aika tyypillinen lapsitähden kohtalo hänellä.
Miettikää itse mitä on olla lapsitähti ja penskasta asti julkisuudessa. Harvalla se on niin vahva psyyke että kestää ilman kemiallista apua. Eikä se kaman/kamojen käyttö ole vain lapsellisten nippa nappa naisten juttu. Mick jakkerin nyt tietää lähes kaikki ja tietää sen kuinka aineilla marinoitu
Onhan se kannabis päihde. Sen vaikutuksen alaisena ei kuitenkaan ole niin sekaisin kuin humalassa. Kännissä esim kaksi ennestään tuntematonta voi helposti päätyä samaan sänkyyn. Enkä tarkoita nukkumista.
Managerointiin isossa maailmassa suorastaan kuuluu, että artisteilta hoidetaan kiertueiden ja promootion aiheuttama väsymys pois sopivilla lääkkeillä ja/tai huumeilla. Sitten selitellään kaikenlaiset kesken keikan pyörtymiset ja muut sekoilut milloin milläkin flunssalla ja nestehukalla.
Miley itse on kertonut kamppailevansa depressiota vastaan, käytöksestä päätellen siinä voi olla maniakin mukana.
Lähinnä nolo. Ei voi puhua Lady Gagasta ja Mileystä edes samana päivänä. Lady Gaga kohahdutti ja provosoi tyylillä, Miley Cyrus taas..no, vaikuttaa lähinnä epätoivoiselta. Tulee mieleen Britney Spears. Liekö sillä sitten vaikutusta kun molemmat lapsesta asti tuupattu julkisuuteen ja siinä sitten jäänyt normaali lapsuus elämättä ja nyt kun ei muusta tiedäkään, on sitten yritettävä pysyä julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Mene ja tiedä. .