Yltääkö sormenne miehen peniksen ympäri?
Tai onko yleensä yltänyt exillä? Mitä mieltä peniksen koosta jos sormenne yltävät helposti ympäri ja menevät vielä päällekäin?
Kommentit (30)
Muijalla ei yletä, mutta onkin aika pieni ja siro.
Toivottavasti kellään ei ole ranteen kokoista penistä. Voi sitä naisen pilluparkaa.
Sellaista kalua tai dildoa en ole eläissäni käsitellyt, minkä ympärille sormeni eivät yltäisi. Miesten paksuuksista en tiedä, kun en ole mitannut, mutta noin vajaa 60 miestä kuitenkin tullut kokeiltua. Dildoista suurin hslkaisijaltaan 7 senttiä. Tämä typerä kysely ei kerro yhtään mitään teidän ukkojen vehkeistä vaan teidän käsien koosta. Mutta onhan sekin tietty tärkeää, että osataan ostaa av-mammoille oikeankokoiset rukkaset.
N32v
Mulla ei yletä oman ympäri (en aio muiden kokeilla). Mulla ei tosin ole isoja käsiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kellään ei ole ranteen kokoista penistä. Voi sitä naisen pilluparkaa.
Niinpä, saan reilustiiin ranteeni ympärille sormet. Huh jos jollain ois noin iso - ei mahtuis helpolla
Kyllä. Mieheni muna on aika lailla yhtä paksu kuin ranteeni, ja nyt kun mittaan tässä ja myt rannettani, niin yltää kevyesti. Ja nyt kun vielä otan mittanauhan, niin ranteenympärykseni on 15,5 cm.
En oikein pysty vertaamaan tätä muihin, koska minulla on ollut vain kaksi miestä. Tämä nykyinen jonkin verran paksumpi kuin eksä.
Ei vastaus kysymykseen, mutta olen kuullut seuraavanlaisen hölmön jutun:
Naisen ranteen ympärysmitta on sellaisen peniksen ympärysmitta, joka vielä mahtuu naisen sisälle. Että paksumpaa ei kannata kokeilla.
Jos löystyy synnytyksessä, niin ei vissiin enää päde...
Oma ranteeni on 14 cm ja se sattuu olemaan suurimman sauvani ympärysmitta. Se sauva mahtuu otollisissa oloissa juuri ja juuri sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaus kysymykseen, mutta olen kuullut seuraavanlaisen hölmön jutun:
Naisen ranteen ympärysmitta on sellaisen peniksen ympärysmitta, joka vielä mahtuu naisen sisälle. Että paksumpaa ei kannata kokeilla.
Jos löystyy synnytyksessä, niin ei vissiin enää päde...
Oma ranteeni on 14 cm ja se sattuu olemaan suurimman sauvani ympärysmitta. Se sauva mahtuu otollisissa oloissa juuri ja juuri sisään.
Sisään mahtuu juuri sen verran kuinka kiimainen olen. Jos en ole, niin kaksi sormea tekee tiukkaa. Jos olen, niin sinne menee käsi rystysiä myöten.
Tällaisiin mittauksiin on vähän paha luottaa. Itselläni on erittäin pitkät sormet, ja suoraan sanottuna, sellaista miestä en panisi, jonka ympärille en sormia saisi (kiinni) :D Mitään monsteria haluu.