Yltääkö sormenne miehen peniksen ympäri?
Tai onko yleensä yltänyt exillä? Mitä mieltä peniksen koosta jos sormenne yltävät helposti ympäri ja menevät vielä päällekäin?
Kommentit (30)
Yhdellä vai kahdella kädellä mitattuna? ;)
No helposti on yltänyt kaikkien (7 kpl) kokeilemieni kohdalla.
Onneksi ei.
Siis keskisormen ja peukalon päiden väliin jää vielä matkaa.
Oon mä pienempiäkin nähnyt/kokeillut ja pari vielä isompaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä vai kahdella kädellä mitattuna? ;)
T: Suomen Sirkuksen norsunkoulutusvastaava
Peukalo-keskisormi-otteella ihan justjajust. Mutta mulla onkin aika pitkät sormet ;)
Kepeesti menny aina. Vaikka olis isokin ollu. Mulla kai isot kädet .. tai
Yltää juuri ja juuri, ja naapurin miehen ei, ja kaverin miehen joo. Mihin tällä tilastolla pyritään?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei.
Siis keskisormen ja peukalon päiden väliin jää vielä matkaa.Oon mä pienempiäkin nähnyt/kokeillut ja pari vielä isompaa.
Taidat vaan olla sirokätinen nainen.
No todellakin menee. Isohko kämmen ja helkkarin pitkät sormet mulla. Aikamoinen hirviökyrpä täytyisi olla, ettei menisi...
Hah hah, varsinaisia hevosia kaikkien ukot.
Mutta joo, hyvin yltää sormet ympäri ja oikein sopivan kokoinen on miehelläni.
Tämä on aika hölmö kysely siinä mielessä, että naisten sormien pituuksissa on varmasti suurempaa vaihtelua, kuin miesten penisten paksuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei.
Siis keskisormen ja peukalon päiden väliin jää vielä matkaa.Oon mä pienempiäkin nähnyt/kokeillut ja pari vielä isompaa.
T: Suomen Sirkuksen norsunkoulutusvastaava
Yltää kevyesti. Ihan sopiva muna silti.
Exän pippelin ympärille sormet oikein kietoutui. Inhosin antaa pienintäkään handjobia, tuntui kuin pikkupojan lirua käsittelisi.
Suihinkin tuntui ällöttävältä ottaa kun nenä upposi alavatsaan, kun ei ollut mikään käärmekään. Yöh.
Tarkoitat varmaan yltävätkö sormenne? Nythän otsikossa kysytään, yltääkö sormenne, ja ei, ei mulla yksi sormi mitenkään mene mieheni peniksen ympärille.
T. Nipo
Juuri ja juuri menee ympäri. Isoin kaikista kumppaneista ja juuri sopivan kokoinen, sanoisin. Suomalaisittain lienee yläkantissa, ainakin pituus. Ei liian iso kuitenkaan, onneksi.