Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa kertoa miesystävälle psykoterapiasta

Vierailija
17.12.2015 |

Olen käynyt reilun vuoden psykoterapiassa riittämättömyyden tunteiden ja voimakkaab itseinhon vuoksi.Olen hetken tapaillut miestä,jonka kanssa on hyvä ja hyväkaytty olo.Missä vaiheessa kerron hoitavani itseäni psykoterapian keinoin ja miten?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan jonkinlainen käsitys siitä, mitä noiden ongelmiesi taustalla on? Kasvuperheen olosuhteet? Itse aloittaisin kertomalla jotain niistä, vaikkapa sellaisessa tilanteessa jossa ko. aihepiiri nousee luonnostaan esille - esimerkiksi kun käyt vanhempiesi luona kyläilemässä. Kun mies ymmärtää ongelmasi, on luontevaa kertoa että olet ottanut asiaksesi ratkaista sen terapian avulla. Lisäksi voit kehua häntä siitä, että hänen seurassaan saat lomaa ongelmastasi, koska hän on niin hyväksyvä ja lämmin persoona.

Itse kertoisin mieluiten heti kun suhde alkaa syventyä, eli puhutte muutenkin henkilökohtaisista asioista ja myös ongelmistanne.

Vierailija
2/2 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.Kaunis ja syventynyt vastaus.

Mies itse ei puhu vaikeista asioista juurikaan.Hänestä menneet ovat menneitä.

Vanhempani kuolivat yllättäen kuusikymppisinä molemmat,koska eivät tavallaan pitäneet itsestään riittävästi huolta.Tämän hän tietää.Hän on toisaalta sanonut,että ihmisen ehjäytymisprosessien tukijaksi hänen energiansa tuskin riittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla