Näin naisen, jolla on todella kauniit silmät ja hymy :)
Taisin ihastua. Naisen kauniit silmät ja hymy todella lämmittävät miehen mieltä.
Olisipa minulla sellainen nainen.
Onneksi kauniita ja kivoja naisia on olemassa.
Kommentit (27)
Olipa kerrankin oikea hyvänmielen viesti :) Peukkuja että saat unelmiesi naisen!
Stalkkeri! En kerralla en säästele pippurisumutetta! T:Nainen
Joopajoo. Tämä on jonkun naisen kirjoittama. Miehiä ei kiinnosta pelkät kauniit silmät ja hymy. Pitää olla muutenkin kaunis ja hyvä vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Taisin ihastua. Naisen kauniit silmät ja hymy todella lämmittävät miehen mieltä.
Tuohon vielä lisäks Mari-paita,ilman meikkiä,hiukset letillä tai nutturalla,farkut ja muutenkin maanläheisen oloinen ihanuus...ja tietty alla perus-Sloggit niin olis täydellinen nainen kyseessä mulle :-)
Paljasta nyt missä kohtasit tämän naikkosen! Me täällä jo aletaan av-mammojen kanssa taistella kilpaa siitä, että kuka se meistä nyt mahtaa olla.
Tällaisesta aloituksista tulee heti ihastus mieleen. En usko, että maailmassa on mitään kauniimpaa kuin sen kyseisen naisen silmät. En ole koskaan nähnyt hänen hymyilevän kunnolla, mutta hänen pikkuhymynsä on aika söpö. Ihastuminen on 50% kivaa ja ihanaa ja 60% ihan täyttä paskaa.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vielä lisäks Mari-paita,ilman meikkiä,hiukset letillä tai nutturalla,farkut ja muutenkin maanläheisen oloinen ihanuus...ja tietty alla perus-Sloggit niin olis täydellinen nainen kyseessä mulle :-)
Saiskos tuohon pakettiin toivoa vielä lisäksi ulkoisesti silmälasit,ei räikeän värikästä pukeutumista ja sisäisesti hieman ujon luonteen? Sitten en muuta edes keksi toivoa...unelmanainen ois tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Tämä on jonkun naisen kirjoittama. Miehiä ei kiinnosta pelkät kauniit silmät ja hymy. Pitää olla muutenkin kaunis ja hyvä vartalo.
Ei todella tarvitse, kauniit silmät ja varsinkin nätti hymy aiheuttavat välittömän ajasta ja paikasta irtaantumisen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap,mutta lappeenrannan motonetissa on nuori nainen millä suuret kauniit silmät,hymy,aina iloinen,pirteä,sitä katselisi mielellään,mutta vartalo järkyttävä blösö.
Ei ainakaan mua haittais jos vartalossa on pyöreyttä jos nuo muut em.asiat ja erityisesti luonne ois kiva.
Pieni pyöreys on eriasia kuin järjetön pelastusrengas ja tolppajalat.
musta tuntuu ettei hyvät tissitkään pelastaisi tilannetta,mutta on kyllä todella miellyttävän tuntuinen nainen,harvemmin asiakaspalvelussa kukaan oikeasti hymyilee niin että sen näkee silmistä.
venäjän tullissakin on yksi tosi kaunis vaalea nainen töissä,mutta vittu miten hapan se on,mulkoilee ja huokailee ihan kuin olisi todella perseestä olla töissä.
Kiitos tämä oli varmaan minulle osoitettu!