Mistä saa HTH-rasvaa?
Mistä saa ostaa HTH lotion -rasvaa? Onko myynti lopetettu? Haluaisin ostaa tätä isälleni joululahjaksi kun hän on sitä yrittänyt etsiskellä, tuloksetta. Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan! :)
Kommentit (30)
ainakin Turusta Linnan apteekista löytyy hth-tuotteita
Ostin ensin sinistä L300-rasvaa, mikä ei ollut lähimainkaan HTH-tasoa. Sitten kuulin, että nimenomaan pinkkiä body lotionia for very dry skin pitää ostaa, ja ostin. Siellähän se HTH olikin <3
Shopping4net myy hth vartalovoiteita.
Vierailija kirjoitti:
L300 vaaleanpunainen body lotion on täysin samaa kuin HTH, tarkistin valmistustusaineet netistä (äitini puolesta). Siinä oli jopa tarra, jossa luki HTH, Anttilasta ostettu.
Valitettavasti ei ole. Hth:n pisara auttaa heti ja kosteutettu tunne säilyy. Juuri 'vedin' L300 pullon, ei yhtään samaa tehokkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Nonnih, jos S-ryhmäkin lopettaa sen myynnin, ei ilmeisesti ole saatavilla kuin verkkokaupoissa. S-ryhmältä tyhmä veto, hyvä tuote, mutta vähän markkinoitu.
On tyhmä veto, tai oli. Haalin viimeiset putelit S-marketista, oli miinus 30 prosenttia. Mutta siitäkin aikaa on jo pari vuotta.
Nyt ostin apteekista, mutta ihmettelin mistä tämä haju oikein tulee, sekunnin ajan kävi mielessä testasinko jotain parfyymiä. Lotioniin on tullut t u o k s u! Voi 💩.
Entinen, periaatteessa tuoksuton, vain puhdas karbamidin vieno henkäys on pois. Se entinen tuoksu merkitsi minulle ihon paranemista. Mielikuvaa.
aumuri kirjoitti:
Suomessa HTH on lopetettu.Tilalle tullut L300.
Niin on, mutta näyttää olevan taas kaupoissa, molempia. Niistä se lotion on paras:-)
Prismasta saa tai itse ostin HTH sitruunantuoksuista suihkugeeliä.
Täältä olen tilannut:
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Valmistaja/HTH.htm
Ilmainen toimitus, eikä ole ollut ongelmia tuon nettikaupan kanssa.