Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa HTH-rasvaa?

Vierailija
16.12.2015 |

Mistä saa ostaa HTH lotion -rasvaa? Onko myynti lopetettu? Haluaisin ostaa tätä isälleni joululahjaksi kun hän on sitä yrittänyt etsiskellä, tuloksetta. Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan! :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa oli

Vierailija
2/30 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella sanottiin, että se on poistunut S-ryhmän valikoimasta. :( Itse ostin Tarjoustalon viimeiset pullot, sieltäkin kuulemma poistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Prismat myyvät.

Vierailija
4/30 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnih, jos S-ryhmäkin lopettaa sen myynnin, ei ilmeisesti ole saatavilla kuin verkkokaupoissa. S-ryhmältä tyhmä veto, hyvä tuote, mutta vähän markkinoitu.

Vierailija
5/30 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni myy ainoana minun paikkakunnallani.

On muuten ainoa voide joka auttaa jokatalviseen ihon kuivuuteen.

Vierailija
6/30 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ei löytynyt helsingissä mistään, edes helsingin yliopiston tokmannilta, niin tilasin netistä! :) hyvää joulua!

-ap

Vierailija
7/30 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTH on paras ihonkosteutusvoide mitä olen kokeillut. Ongelma on että se on LIIAN HALPA, maksaa vain nelisen euroa per tuubi. Ostin sitä ennen Helsingin Sokoksesta, mutta enää ei Prisman verkkokaupasta löydy myöskään. Jouduin tässä tyytymään Lidlin Niveaan, joka on halpa, mutta ei yhtä hyvä. Sen voin huoletta sanoa että ei manteliöljy vedä vertoja HTH:lle.

T. Lidl-mies.

Vierailija
8/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun ei kohta saa enää mistään. Itse olen käyttänyt vuosikymmenen ja ainut joka tehoaa kuivaan ihoon. Paljon rahaa mennyt uusi kokeiluhin ja kalliisiin rasvoihin, mutta ei HTH:n tehoista. Toivotaan että Tokmannilla on .. lähden sinne heti tänään!! toivottavasti eivät lopeta kokonaan koko rasvan tekoa.

Vierailija
9/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännän käsivoide on toinen hyvä voide. Itse käytän sitä kasvoihin.

Vierailija
10/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTH löytyy nykyisin uuden brändin alta L300 ja pinkki etiketti. Täysin sama rasva samalta valmistajalta ja purkkikin on vanha tuttu.

Löytyy Prismasta ja Tokmannilta.

Vierailija
11/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa HTH on lopetettu.Tilalle tullut L300.

Vierailija
12/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa inkClubin verkkokauppa myy HTH:ta. Hain juuri tänään paketin postista :)

http://www.inkclub.com/fi/fi/Hygienia/Vartalonhoito/Ihonhoito/HTH-Origi…

Ruotsissa voidetta edelleen valmistetaan, ja sitä voi tilata useastakin ruotsalaisesta nettikaupasta.

Vierailija
13/30 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo samaa tuo L300 tai sitten siihen on tehty koostumus muutoksia koska ei imeydy niinkuin HTH. On paljon "vetisempää" ja eri tuntuma iholla.

Vierailija
14/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin HTH on todella tärkeä voide koko vuoden ja erityisesti talvella olen kaivannut. Olen suorastaan pulassa juuri nyt.Sitä miesväkikin on näyttänyt käyttävän perheessämme käsiin ja miksei miestenkin naaman iho kuivu. Takaisin HTH Suomen myymälöihin!

Vierailija
15/30 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä pitäisi tehdä, että saisimme sen HTH:n takaisin edes pariin normaaliin kauppaan?  Olen jo 73-vuotias, joten olen tietenkin joutunut kokeilemaan vaikka mitä elämäni aikana. Mitään HTH:n veroista ei ole koskaan tullut vastaan! Se on aivan uskomaton tuote, myös monipuolisuudessaan. Jotenkin en voi olla surulla ajattelematta, että meihin suomalaisiin on tullut  outoja moukkamaisuuden piirteitä: mikään hyvä ja halpa ei kelpaa, kaikki pitää vaihtaa ja muuttaa vain muuttamisen itsensä vuoksi. Hölmöläiset toimivat näin. - Suuri sympatiani teille kaikille fiksuille tähän ketjuun kirjoittaneille!

Vierailija
16/30 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 vaaleanpunainen body lotion on täysin samaa kuin HTH, tarkistin valmistustusaineet netistä (äitini puolesta). Siinä oli jopa tarra, jossa luki HTH, Anttilasta ostettu.

Vierailija
17/30 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sinulle, Vierailija, jos tosiaan noin on (ja varmaan on)! Täytyy heti ostaa järkevästä edullisesta kaupasta, jossa olen nähnyt muita L300-tuotteita!

Vierailija
18/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo L 300 tuotteet ei tod.vastaa teholtaan HTH voiteita.Testattu on.Mutta itse selvitin,mistä saa HTH voiteita ja olen tilannut (esim.juuri äsken) Shopping4net nettikaupasta. Maksoi 6,99 ja tulee vielä ilman postikuluja :-) HTH voiteista en luovu,koska ne vaan ovat huippuja ja ikäväkyllä nuo L300 tuotteet edes sille kuivalle iholle ei vastaa teholtaan hth voiteita.Mutta nyt tilaamaan yllämainitsemastani nettikaupasta.Ja tulee nopeasti vielä :-)

Vierailija
19/30 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTH-voiteita saatavilla apteekeista syksystä 2016 alkaen! 

Vierailija
20/30 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt vaan, että se L300 body lotion on ihan identtinen HTH:n kanssa (samat INC-listat).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi