Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yöllisistä seksiäänistä ei saisi valittaa

Vierailija
16.12.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1450174557838.html

Joku laittanut valituslapun seinälle, jossa valitetaan yöllä "rauhan aikaan" tapahtuvaa meteliä, tässä tapauksessa metelin aiheuttajana on äänekäs seksi. Moni sanoo, että saa panna ja valittaja on vaan kateellinen. Siis toki saa panna, mutta ei iltarauhan aikaan! Joidenkin mielestä pitäisi mennä valittamaan suoraan naapurille, mutta eiköhän tuollaiset valitukset ole parempi jättää lapulla seinälle. Jos omat seksiääneni olisivat liian kovat, niin mieluummin minä luen siitä lapun muodossa kuin että naapuri soittaa ovikelloa ja tulee siinä valittamaan. Se vasta nolottaisikin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei saa, koska kukaan ei jaksa kuunnella kitinääsi.

Vierailija
2/3 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti nykyaikana mee pimpottamaan toisen ovikelloa valittaakseen metelistä? Siinä saa todennäköisemmin nyrkkiä naamaan kuin kohteliaan "kiitos kun kerroit, olemme nyt hiljempaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Siis seksiä saa tottakai harrastaa, mutta jos kokee tarvetta kiljua kuin pistetty sika, niin ehkä yö ei ole se paras hetki. Toki voi olla, että asian omaiset eivät itse tätä kiljumista edes huomaa.

Terv. ihminen, jonka naapurit lakanavalssaavat niin, että koko rappu kaikuu. Oon itse rarkaissut ongelman laittamalla kuulokkeet päähän ja musiikkia päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä