Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko 8-vuotiaanne käyttää isoja korvarenkaita?

Vierailija
16.12.2015 |

Kovasti kinuaa mutta pelkään että repeävät. Leikkivät kuitenkin vielä kavereidensa kanssa pistettä, piilosta, kirkonrottaa, kiipeilevät puissa.

En ole uskaltanut antaa pitää muuta kuin sellaisissa juhlissa jossa ei rymytä missä sattuu, esim. häissä.

Kitisee että muutkin hänen ikäiset saavat, jotenkin en usko?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi jos leikit ovat tuollaista rymyämistä. Riippuu niin 8-vuotiaasta. Omani voisin antaa koska hän ei enää leiki, on kiinnostunut jo meikeistä ja muodista eikä ole niin suurta riskiä että sattuisi jotain.

Vierailija
2/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että vastustat ja ihan oikein perustein: turvallisuus. Ei tarvitse edes rymytä, ne renkaat voivat silti tarttua kiinni johonkin, jopa vaatteisiin, ja sitten tekee kipeetä. Ja oma kampakin voi jäädä kiinni korvarenkaisiin eikä tarvitse edes olla isot renkaat. Tiedän tuon kokemuksesta.

Minä kyllä vastustaisin moraalisistakin syistä. Jos pienelle tytölle pitää tehdä reiät korviin (miksi muuten?), niin pienet napit riittävät, ei roikkuvia, jotka tarttuvat kiinni joka paikkaan. Eikä isoja renkaita lainkaan. Ne eivät ole lasten koruja. Ne antavat aikuisestakin tietynlaisen kuvan. En haluaisi, että pientä sievää tyttöstä katseltaisiin jo kuin yleistä naista. Sorry vaan, jos itse sellaisia käytät, mutta tuo minun mielipiteeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut käyttää. Heti kun korvanreiät laitettiin (7-vuotiaana), sai käyttää sen jälkeen sellaisia koruja kuin halusi. Mutta meidän tytär ei ole kyllä mikään remuaja koskaan ollut, vaan sellainen rauhallinen kirjatoukka, joten ei ole ollut suurta riskiä että koru jää johonkin kiinni ja korva repeää.

Vierailija
4/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tuon ikäiselle, kun isoissa renkaissa on aikuisillakin tekemistä, etteivät takerru mihinkään. Pysy vaan lujana, ja varaudu siihen, ettei tule olemaan ihan viimeinen asia, minkä perustelu on "mutta kun kaikki muutkin". ;)

Vierailija
5/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna käyttää, kyllä hän huomaa itse jos ne alkavat olla tiellä tai sattuvat kun osuvat johonkin.

Vierailija
6/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v kiinnostunut meikeistä ja muodista??? Siis mitä? Nyt on joku pielessä.

Ja siis en antaisi pitää minkäänlaisia koruja tuossa iässä!

Vierailija
7/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei sovi kellekään

Vierailija
8/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, olen pahoillani että lapseni on kehittyneempi kuin sinun. Yhdessä lakkaamme kynsiä ja teen hänelle kampauksia ja meikkejä kun hän niistä pitää. Pitäisikö pakottaa leikkimään nallekarhulla kun hän on jo selkeästi tasokkaampi?

Vierailija
9/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että vastustat ja ihan oikein perustein: turvallisuus. Ei tarvitse edes rymytä, ne renkaat voivat silti tarttua kiinni johonkin, jopa vaatteisiin, ja sitten tekee kipeetä. Ja oma kampakin voi jäädä kiinni korvarenkaisiin eikä tarvitse edes olla isot renkaat. Tiedän tuon kokemuksesta.

Minä kyllä vastustaisin moraalisistakin syistä. Jos pienelle tytölle pitää tehdä reiät korviin (miksi muuten?), niin pienet napit riittävät, ei roikkuvia, jotka tarttuvat kiinni joka paikkaan. Eikä isoja renkaita lainkaan. Ne eivät ole lasten koruja. Ne antavat aikuisestakin tietynlaisen kuvan. En haluaisi, että pientä sievää tyttöstä katseltaisiin jo kuin yleistä naista. Sorry vaan, jos itse sellaisia käytät, mutta tuo minun mielipiteeni. 

Minkä kokoiset ovat korvarenkaat, jotka antavat aikuisestakin tietynlaisen kuvan ja aiheuttaa sen, et katsotaan kuin yleistä naista? Itse käytän suht pieniä korviksia, mut en kyllä ole koskaan saanut em. mainittua "tietynlaista" käsitystä kenestäkään korvisten koon perusteella.

Vierailija
10/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6, olen pahoillani että lapseni on kehittyneempi kuin sinun. Yhdessä lakkaamme kynsiä ja teen hänelle kampauksia ja meikkejä kun hän niistä pitää. Pitäisikö pakottaa leikkimään nallekarhulla kun hän on jo selkeästi tasokkaampi?

Se onkin hyvä aloittaa kemikaaleille altistaminen jo aikaisin, jotta niitä ehtii kertyä mukavasti elimistöön ja ne ehtivät vaikuttaa esim. hormonitoimintaan.

Vierailija
11/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en takuulla. Parempi vaan ettei halua vielä reittää korviaan. Mullakin repesi korvalehti ison korvarenkaan takia.

Vierailija
12/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vää, vää, mullapas on tasokkaampi lapsi ku sulla!!!1

Vierailija
13/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapseni on kaikkein kehittynein. T. Ohis.

Vierailija
14/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, tulossa sanomaan samaa :D av on nykyisin naurettava.

Vierailija
15/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten kyselet korvarenkaista? Anna käyttää vaan, kun tyttö on selkeästi jo tasokkaampi. 

Vierailija
16/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jäljessä tuo kyllä vaikuttais olevan. Meidän neidillä on ollut isot korvikset jo 4vuotiaasta, stringit 5vuotiaasta ja nyt 8-vuotiaana hän harjoittelee tampponin käyttöä. Kastamme tampponia elintarvikevärillä värjätyyn munanvalkuaiseen ja hän sitten käyttää sitä. Muistuttelen että tamppooni pitää vaihtaa ainakin 8 tunnin välein. Tytön on hyvä saada rutiiniksi tällaiset asiat.

Vierailija
17/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, en ole sama joka kyseli korvarenkaista. Tänne tarvittaisiin jotkut nimimerkit.

Vierailija
18/18 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15, en ole sama joka kyseli korvarenkaista. Tänne tarvittaisiin jotkut nimimerkit.

Joo, sun nimimerkkisi olisi "lapseniontasokas" tai ehkä "tasomutsi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan