Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No kuka nauttii aidosti joulusta, joulupuuhastelusta ja muusta?

Vierailija
16.12.2015 |

Kenelle se joulun tulo ei tarkoita marttyyriasennetta? Kuka leipoo ja paistelee laatikon koko perheen iloksi, siivoa nauttiakseen raikkaasta tuoksusta joulunpyhinä, kuka hankkii lahjoja nähdäkseen ilon ja jännityksen lasten kasvoilla..

Minä sanon hep! Nautin joulun valmisteluista, en odota enkä haluakaan että joka asiassa on perhe tekemässä kaiken puoliksi. Ihanaa, ihanaa.. valoja, tuoksuja, punaista, bling blingiä, lämpöstä punaviiniglögiä, villasukat, laiskottelua kun kaikkea on yllin kyllin.. aah.. :D

Lämpöistä ja ihanaa joulunaikaa kaikille aavee mammoille ja muillekin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! lahjat, siivoukset, leipomiset, kaikki on ihanaa. Ja juhlat!!!

Vierailija
2/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kyllä tekemisestä, MUTTA kun tehtävänä on myös kaikki arkirutiinit ja miestä ja vastahakoisia teinejä ei meinaa saada tekemään osaansa. Oma aika ei valitettavasti riitä kaikkeen. Mieskin järjesti ens viikonlopuksi jonkun sählyturnauksen kun piti viedä matot ulos ja pestä sauna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

\o

Silkkaa hauskuuttahan tuo on. Kaikki kulminoituu kinkun hitaaseen paistoon 23.-24. välisenä yönä ja sitten maistoon. HAA!

Vierailija
4/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotini on valmiiksi perussiissti, kaunis perinteinen koti, eli vähän vaan lisää kynttilöitä palamaan ja kuusi sisään, niin ihana joulutunnelma on valmis.

Lasten kanssa leivon valmistaikinasta piparkakkutalon ja aattona koko suku kokoontuu meillle. Jouluruoat valmistamme nyyttärimeiningillä, joten kenellekään ei tule liikaa työtä ja kaikki saavat tehdä niitä ruokia ja herkkuja joiden tekemisestä pitävät.

Lapset rakastavat joulua, ei  vaIn lahjojen takia, vaan sen ihanan juhlahumun ja yhdessäolon takia.  Ostamme heille pitkäaikaista iloa tuovia ja itseänikin miellyttäviä lahjoja. Kirjoja, pelejä, perinneleluja.

Loppuillasta kun lapset nukkuvat ja vanhemmat vieraat ovat lähteneet, istumme vielä iltaa viinilasien kanssa yhdessä suvun aikuisten kanssa. 

Vierailija
5/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin. Ihana laittaa kaikkea jouluista. Ruokaa, koristeita, lahjoja yms.

Muista juhlista en edes välitä. Joulua on kiva laittaa ja teen se mielelläni. Oi niitä ihania tuoksuja mitä syntyy kokatessa ja leipoessa. Tai, kun saa syödä itse tehtyjä laatikoita. Tietää mitä niissä on tarkalleen ja ne maistuu niin hyviltä.

Ei malttaisi odottaa ens viikkoon et pääsee jouluaterian kimppuun.

Vierailija
6/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin myös! Tai nauttisin, jos saisin rauhassa nauttia. Valitettavasti perheessä on yksi ex-joulumarttyyri, joka sairastumisensa jälkeen ei voi enää itse marttyroida joten tekee parhaansa levittääkseen marttyyrihenkeä ympärilleen. "Et kyllä saa millään kaikkea valmiiksi, jouluun on enää viikko ja laatikot on tekemättä ja listatkin pyyhkimättä"... "ei taida tulla taaskaan kunnollista joulua, kun et sitten tampannut mattojakaan"... "nyt pitäisi olla jo joulukoristeetkin, ja sinä leivot vasta pipareita"... "miten tässä pitäisi olla joulutunnelmissa, kun on vielä näin paljon tehtävää eikä KUKAAN tee MITÄÄN?"

Jos olisi hyvät korvatulpat, voisi tästä prosessista aidosti nauttiakin.

Vierailija
7/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin. Aloitan valmistelut aina hyvissä ajoin ennen joulua ja otan reilusti vapaata töistä, ettei tule kiirettä. Tosin en tee yksin kaikkea, vaan muutkin perheen jäsenet osallistuvat, vaikka lapset eivät enää asukaan kotona. 

Vierailija
8/8 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Of course!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä