Itku tuli....
Oletteko käyneet abortoitujen lasten sivuilla...en tiänny mitä painoin, ja yhtäkkiä eteen tuli lista kuvattuja abortoituja vauvoja........voi kamala!
Kukaan tuskin linkkiä haluaa....tiän kyl minkä kautta sinne jotenkin jouduin..................
Kommentit (7)
mutta ei mua itketä. Aivan kuin olisin jotenki turtunu katsomaan kaikkea kamalaa. En toki mitenkään mielellänikään niitä katso, tietenkään.
mutta enemmän mua itkettää nähdä, kun eläviä lapsia kohdellaan huonosti. Lapsia, joiden vanhemmat päihteiden väärinkäyttäjiä, lapsia joita käytetään seksuaalisesti hyväksi jne. jne. Näistäkin abortoiduista sikiöistä monet olisivat saattaneet joutua aika kurjan kohtelun kohteeksi, jos olisivat saaneet syntyä. Siksi en jaksa ymmmärtää tätä vouhotusta, että abortti olisi aina absoluuttisesti paha ja väärä ratkaisu. Ja harva tekee aborttia " tuosta vain" eikä Suomessa muutenkaan yhtä myöhään kuten USA:ssa, joten hitusen ärsyttää tällainen " mässäily" ja lietsonta.
voin vaan todeta että olen erittäin paha ihminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minusta ei olisi koskaan ollut tuohon!
aivan järkkyä. sis nuo viattomat pienokaiset ovat joutuneet tapetuiksi. aivan täysin ilman omaa syytään.
yrjöttää oikeesti.
en tiedä miten niihin reagoisin mutta olen kyllä samaa mieltä kuin 10!
kun ei tunnu miltään, kun katon niitä kuvia