Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein riitelette puolisonne kanssa?

Vierailija
15.12.2015 |

Kiinnostaisi tietää kuinka usein riitelette? Olen ollut avokkini kanssa yhdessä neljä vuotta eikä olla kertaakaan riidelty OIKEASTI, kerran keskustelimme eräästä asiasta josta olimme eri mieltä hieman kiivaasti, mutta silloinkaan ei kummallekaan jäänyt paha mieli eikä kumpikaan huutanut. Sitten välillä olen möksähtänyt jostain pienestä asiasta, pitänyt mykkäkoulua tunnin, parin, sitten tajunnut tilanteen typeryyden ja pyytänyt anteeksi. Aloin vain miettimään kun yläkerrassamme taas asuu pariskunta joka aloittaa jokaisen aamun huutamisella ja karjumisella, sama kun tulevat töistä kotiin. Myös monet tuttavapariskunnat riitelevät tulisesti aika usein.

Ennen ajattelin että ei ole normaalia jos ei silloin tällöin puhdista ilmaa riitelemällä, exän kanssa riideltiin paljon ja se oli kamalaa. Nyt olen kai löytänyt oikean miehen jonka kanssa yhteiselämä sujuu onnellisesti, ja asioista voi keskustella järkevästi, ilman huutamista ja mielen pahoittamista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kysyä puolisolta että milloin ollaan viimeksi riidelty? Ei hänkään muista.. O ou!

Onko tämä enää normaalia!? Heh, pitääkö tässä harkita eroamista?

Vierailija
22/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta ja ei riidelty kertaakaan ensimmäisten kymmenen vuoden aikana. Siihen ei vain ollut aihetta, ei jaksettu ja asiat sujuivat. Muutama vuosi meni aika keveillä rähinöillä, mutta viimeisten 2-3 vuoden aikana on ollut muutama paha riita. Viimeisin oli pahin ja oli todella lähellä, että siitä ei eroa tullut. Miehen mielestä kaikki oli aika hyvin, minun mielestä taas hyvin moni asia oli huonosti. Saimme sovittua kuitenkin kaiken ja mies on sen jälkeen ollut oikeasti kuin eri mies saaden minut jälleen rakastumaan. Uskon, että nyt on riidat riidelty toistaiseksi ja osaamme taas puhua. N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuukaudessa. Pientä nahistelua melkeen päivittäin.

2 pientä lasta, vähäiset yöunet, sairaudet, stressi ja väsymys ovat syitä miksi nahistelemme kuin kakarat.

Kuulostaa tosi ikävältä elämältä.

Vierailija
24/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riitelyä jos sanoo puolisolleen että senkin tohelo tai että ruuassa taas liian vähän suolaa, niin että ?

Vierailija
25/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon riitoja huutoineen ei ikinä. Olemme monesti kyllä huutavaa sorttia ja helposti suuttuvia, mutta toisillemme emme ole ikinä huutaneet. Enintään väittelyä ja pientä mökötys mykkäkoulua :D Mutta keskustellen asiat selviää, enkä edes pysty huutamaan miehelleni saatika suuttumaan... liian suloinen :)

Vierailija
26/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa isommin, mutta joka päivä on pientä nahistelua. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän