Ekat treffit: mulle tehtiin oharit :'(
Ekaa kertaa elämässä treffiseura "perui" typerällä verukkeella ("Kaveri ei voikaan lainata autoaan, enkä tiedä miten pääsen sitten takaisin Espooseen.") vain muutamaa hetkeä ennen sovittua tapaamista H:gin keskustassa. Paska fiilis, vaikka en edess tunne kunnolla koko tyyppiä. Lipitän nyt sit yksin kotona valkkaria.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Eikai tuo typerä veruke ole jos ei oo kyytiä ykskaks napata.
Hmm.. Espoosta tulee aika monta bussia ja junaa Helsinkiin. Takasinkin pääsee, useemmankin kerran tunnissa ja melkosen myöhään. Eilen tämä ei vielä ollut ongelma, nyt yhtäkkiä onkin. Laitoin tyypille linkin reittioppaaseen, ei ole siihen vastannut mitenkään. Meidän piti tavata ihan ihmisten aikaan (klo 18). AP
Vierailija kirjoitti:
Espooseen menee busseja ja juniakin.
Tuttua touhua toi viime hetken peruminen. Naiset harrastaa sitä paljon.
T. mies
Laita kuva kostuneesta vitustasi ja kerro, että naapurin Kalevi pääsee tätä pian maistelemaan, hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa elämässä treffiseura "perui" typerällä verukkeella ("Kaveri ei voikaan lainata autoaan, enkä tiedä miten pääsen sitten takaisin Espooseen.") vain muutamaa hetkeä ennen sovittua tapaamista H:gin keskustassa. Paska fiilis, vaikka en edess tunne kunnolla koko tyyppiä. Lipitän nyt sit yksin kotona valkkaria.
Oman kokemustilastoni mukaan: jos sovin viiden eri naiset kanssa treffit, näistä keskimäärin kolme saapuu paikalle. Loput kaksi vain jättävät tulematta, eivätkä sen kummemmin edes vaivaudu selittämään tekoaan.
Toisin sanoen ei heru täältä myötätuntoa: sinulle sentään ilmoitettiin edes jotain.
Sattuuhan noita. Ehkä sillä meni jännityksestä maha kuralle tai jotain. Yhden kerran peruminen nyt ei ole vielä mitään, kun sentään ilmoitti sulle. Jos on kiinnostunut, niin ehdottaa itse uutta tapaamista. Jos ei ehdota, niin unohda koko tyyppi.
Täytyypä nyt sanoa, että jos tuollainen vielä yrittäisi ehdottaa mulle tapaamista, kirjoittaisin varmaankin, että "en voi kuvitellakaan tapaavani ihmistä joka on niin avuton, ettei osaa katsoia reittioppaasta itselleen busseja" :D :D :D
Ihan käsittämätön tolvana, epäkohteliaisuuden lisäksi.
Olen kertonut tämän palstalla ennenkin mutta kerrottakoon nyt vielä sinulle vertaistueksi. Minulla piti olla treffit ja mies jätti tulematta. Ei ilmoittanut mitään ja aikani odoteltuani lähdin kotiin. Mies laittoi sitten viestin että ei tullut koska oli niin surkea sää (satoi vettä) ja lisäsi vielä: "kun oli niin huono sää että ajattelin ettet säkään varmaan tuu". Arvatkaa sovinko enää uusia treffejä vaikka mies niitä ehdottikin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tämän palstalla ennenkin mutta kerrottakoon nyt vielä sinulle vertaistueksi. Minulla piti olla treffit ja mies jätti tulematta. Ei ilmoittanut mitään ja aikani odoteltuani lähdin kotiin. Mies laittoi sitten viestin että ei tullut koska oli niin surkea sää (satoi vettä) ja lisäsi vielä: "kun oli niin huono sää että ajattelin ettet säkään varmaan tuu". Arvatkaa sovinko enää uusia treffejä vaikka mies niitä ehdottikin.
Tää oli kyllä paras syy ikinä tehdä oharit :D Sympatiat ap:lle,kyllähän sellaista sattuu ettei pääsekään paikalle,mutta että ekat treffit ja noin läpinäkyvä tekosyy,tyyppi kuulostaa mäntiltä.
Mulla joskus nettideitti peruutti kertomalla että hänellä on maha kuralla,se oli ehkä vähän turhankin rehellistä :D
Kuka lähtee muutenkaan autolla Helsingin keskustaan?
No, voihan olla että häntä jännitti liikaa.