Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään hyvin kaunista naista joka olisi tullut joskus jätetyksi

Vierailija
15.12.2015 |

Miksi sinut jätettiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mies on halunnut vain seksiä. Sitten kun minä olen halunnut enemmän, mies on lopettanut yhteydenpidon.

Vierailija
2/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhde kaatui välimatkaan :( En nyt varmaan kyllä ole hyvin kaunis, mutta ihan ok nätti mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinut jätettiin?

Vierailija
4/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uskoton, tosin vain suutelua exän kanssa. Otti kyllä takaisin muutaman kuukauden päästä. Jätin hänet 1,5 vuotta myöhemmin.

Vierailija
5/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis naapurintyttömäisellä tavalla. Miehiä on aina pyörinyt jaloissa ja minuun on rakastuttu epätoivoisestikin. Olen yhtä lukuunottamatta ollut aina jättävä osapuoli. Exät ovat aina itkeneet perään vuositolkulla. Kuulostaa omahyväiseltä, mutta tämä on totta. No yksi lyhyeksi jäänyt suhteenalku kaatui siihen, että mies vaan hävisi enkä saanut häneen enää yhteyttä. Kyseessä oli älyttömän komea ja taiteellisella alalla menestynyt ihana mies. Hänestä ei siis yhtäkkiä kuulunut mitään, kunnes kolme kuukautta katoamisesta hän käveli vastaan ja vastasi kysymykseeni, että vanha ihastuksensa palasi Suomeen pitkältä matkalta ja se oli menoa se. Ei vaan ollut selkärankaa minulle mainita aiemmin. Märehdin pitkään tämän komistuksen menettämistä, mutta onneksi löytyi vielä ihanampi, jonka kanssa kemiat kohtasivat heti.

Vierailija
6/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetön kysymys. Erittäin kauniit naiset eivät mielestäsi voi tulla jätetyiksi?

Vierailija
7/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järjetön kysymys. Erittäin kauniit naiset eivät mielestäsi voi tulla jätetyiksi?

Voivat ilmeisesti, mutta miksi, se kiinnostaa

Vierailija
8/8 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt virallisesti jätetyksi, koska ei seurusteltu eikä oikeastaan edes tapailtu. "suhde" oli pelkkää seksuaalista kemiaa, mutta olisin silloisessa rikkinäisessä elämäntilanteessa kaivannut pientä laastaria. Toki, ihan hyvä etten saanutkaan "napattua" lopullisesti itselleni tätä miestä, koska ei ole onnistunut aikuistumaan vieläkään, ja kuulemma hakkaa naisiaan.

Monen naisen sängystä palasi kyllä aina luokseni, kun tavattiin, usean vuoden ajan.. :D

Mutta parempi näin. Kaksi lasta ja hyvä mies, enää en taida vaan rupsahtaneen ruppini kanssa mokomaa määritelmää "kauniista" täyttää.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän