Jatkuva kaljan lipittäminen.
Mikä helvetti ton miehen saa jatkuvasti kittaamaan kaljaa?Olen akateeminen ja nätti, mutta tuntuu koko parisuhde pyörivän pelkän kaljan ympärillä!!
Kommentit (9)
naisilla kauhea tarve tuoda omaa akateemisuuttaan esille. Miten se sun akateemisuutesi pitäisi vaikuttaa miehesi juomiseen?
JOs juo useammin kuin aikoo, juo enemmän kuin aikoo ja levottomasti alkaa suunnitella juomista pakkotauon jälkeen niin alkoholismi se miehesi saa kaljaa kittaamaan. Kemiallinen riippuvuus alkoholista kun syntyy niin silloin aivot huutaa lisää niin kuin huutaa kahvinjuojalla kahvia tai tupakoijalla tupakkaa. Ja tuon riippuvuuden saavuttaa jo paljon ennen rappiovaihetta, monilla työssäkäyvillä ja hyvin kulissinsa kantavilla alkoholi on ongelma. Paras tunnusmerkki tosiaan on tuo oman tahdon menettäminen: vaikka päättäisi ettei ota tai ottaa vain yhden, systemaattisesti lopputulos on erilainen. Laitapa miehesi tekemään päihdelinkin juomatesti, näätte lääketieteellisen näkemyksen miehesi juomisesta. Voihan olla, että mielessäsi liioitteletkin juomisia eikä ongelmaa ole.
Minun silmieni alla mäyris viikossa ainakin ja autotallissa varmaan toinen mokoma.Seurasin miestäni yhtenä päivänä, kun palautti tölkkejä kauppaan.Siinä oli noin kuusi pahvilaatikkoa (24kpl per laatikko) ja sitten vielä muutama muovikassillinen sekalaisia töllkejä/pulloja.Näitä ei tosiaankaan olla juotu pelkästään lauantaina saunoessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun silmieni alla mäyris viikossa ainakin ja autotallissa varmaan toinen mokoma.Seurasin miestäni yhtenä päivänä, kun palautti tölkkejä kauppaan.Siinä oli noin kuusi pahvilaatikkoa (24kpl per laatikko) ja sitten vielä muutama muovikassillinen sekalaisia töllkejä/pulloja.Näitä ei tosiaankaan olla juotu pelkästään lauantaina saunoessa.
24 olutta viikossa on terveen miehen minimitarve!
Se voi olla sun, mutta ei minun mieheni.Mieheni juo tasan sen minkä annan hänen juoda.Eilen kehtasi väittää asiaa kysyttäessä, että kaksi vuotta sitten tapahtunut pikku pelehteminen hänen veljen kanssaan on muka joku oikeutus.Kaksi kertaa pantiin kumin kanssa kun oma mieheni oli meidän kesämökkiä laittamassa.Kohta liputan itseni ulos tästä suhteesta ja kesämökistä haluan puolet.
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla sun, mutta ei minun mieheni.Mieheni juo tasan sen minkä annan hänen juoda.Eilen kehtasi väittää asiaa kysyttäessä, että kaksi vuotta sitten tapahtunut pikku pelehteminen hänen veljen kanssaan on muka joku oikeutus.Kaksi kertaa pantiin kumin kanssa kun oma mieheni oli meidän kesämökkiä laittamassa.Kohta liputan itseni ulos tästä suhteesta ja kesämökistä haluan puolet.
Sähän nyt ihan pimiä oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 olutta viikossa on terveen miehen minimitarve!
Ei naurata. Alkoholismi ei turhaan ole niin yleistä kun meillä on tällainen joka viikonloppuinen ryyppäyskulttuuri. Ei ihan tervettä pidemmän päälle. Sitten ihmetellään kun puoliso ja lapset on häipynyt. Vähän lisää vielä kaljaa koneeseen ja hups vaan potkutkin tuli töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän nyt ihan pimiä oot.
Olen akateeminen nainen ja tiedän mitä ansaitsen/haluan.Olen mitoissa 164 ja 83kg, eli vientiä riittää.Kohta kaksi vuotta työttömyyttä takana, mutta tukka edessä!Naisellisissa haluissani/toiveissani ei ole mitään ihmeellistä koskaan, miehen tehtävä on nöyristyä edessäni.Koiramme syö ensin, sitten vasta mieheni ja vielä samasta kupista.Koirammekin on akateeminen.
Minkä verran sitä sitten menee?