Salaatinkastike/majoneesi pilaa koko salaatin idean!
Salaatin on tarkoitus olla kevyt lounas, miksi ihmiset pilaavat sen?
Kommentit (24)
Onko joka ruualla joku määritelty tarkoitus? :D Jos haluaa syödä kevyen salaatin niin fine, mutta miksei jollekin toiselle se voi olla herkku, mihin on laitettu sitä majoneesia?
Ei pidä nälkää pelkät rehut. Ei sitä öljyyn tarvitse hukuttaa
Ja vaikka haluaisikin pitää sen salaatin kevyenä, niin on niitä kevyitäkin kastikkeita. Vai onko ap:n mielestä esimerkiksi omenaviinietikassa turhan monta kaloria? Joo no, onhan siinä 44 kcal/100 g, ja salaattiin tulee ehkä 10 grammaa laitettua. Dieetti pilalla yhyyh.
Rasvaliukoiset vitamiinit imeytyvät paremmin, eli kastike kruunaa salaatin idean.
Minulle salaatin tarkoitus on olla hyvänmakuinen kasvispainotteinen ruoka. Ei kaikilla oo tarve laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaliukoiset vitamiinit imeytyvät paremmin, eli kastike kruunaa salaatin idean.
Ei tää bimbo sellaisesta ymmärrä mitään. On tainnut jäädä parit vitamiinit imeytymättä hänellä.
Yeaaaaaah, tiesin et tä on SSSSn ketju heti otsikosta, vähänks mä oon hyvä!
Ja mä laitan salaattiin välillä pastaa!!!
Tai laitan perunaSALAATTIA johon laitan majoneesia!
Joo, ihan muodottomaksi valaaksi lihoo jos salaattiin laittaa kastiketta! Itse käytän salaatinkastiketta päivittäin ja mitat on 158cm/38kg. Ihan kauheeta mikä läski siis!
Toiset haluaa pitää aivoistaan huolta mm. takaamalla tarvittavan rasvansaannin. Toiset haluaa, että heillä näkyy jalkojen välistä aurinko, kun he seisovat polvet yhdessä. Näitä kahta ihmisryhmää ei kannata sekoittaa keskenään.
Mulle salaatin idea on olla iso herkku. Teen valtavan kokoisen salaatin, johon tulee vaikka mitä aineksia jäävuorisalaatin lisäksi ja loraus sitä salaatinkastiketta myös. Kaloreita varmaan yhtä paljon kuin pienessä suklaalevyssä, mutta minä kun vaan tykkään syödä sen salaatin mielummin. Nam nam.
Onko sulla muita harrastuksia kuin tämä? Mistä juttelet kavereidesi kanssa?
Vois tehä katkarapusalaattia, eli keitettyjä kananmunia, maissia, katkarapuja ja majoneesia.
Toinen hyvä on jäävuorisalaattia, kurkkuu, kirsikkatomaattei, krutonkei, paljon broileria ja paljon currymajoneesista lantrattua kastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vois tehä katkarapusalaattia, eli keitettyjä kananmunia, maissia, katkarapuja ja majoneesia.
Toinen hyvä on jäävuorisalaattia, kurkkuu, kirsikkatomaattei, krutonkei, paljon broileria ja paljon currymajoneesista lantrattua kastiketta.
Nam! Mä en kovin usein tee salaatteja, mutta alkoi tehdä mieli. Mutta talvikasvikset ei hirveästi houkuta...
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan muodottomaksi valaaksi lihoo jos salaattiin laittaa kastiketta! Itse käytän salaatinkastiketta päivittäin ja mitat on 158cm/38kg. Ihan kauheeta mikä läski siis!
Tsiisus, puhuinko läskeistä?! EN.
Btw, unelmamitat sulla :-)
Bmi 15.22 ja sä hehkutat? Ei oo tervettä.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Juttelemme tavallisista asioita, joihin ei lukeudu se, mitä täällä kirjoitan. Saatamme siis tuntea toisemme :-)
Mitä jos täälläkin alkaisit jutella ihan tavallisista asioista tuon typerän vouhottamisen sijaan?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Juttelemme tavallisista asioita, joihin ei lukeudu se, mitä täällä kirjoitan. Saatamme siis tuntea toisemme :-)
Mitä jos täälläkin alkaisit jutella ihan tavallisista asioista tuon typerän vouhottamisen sijaan?
Tämä on tavallinen asia. Enkä vouhota. Jos häiritsee, jätä lukematta.
Miksi hehkutat vaikeaa alipainoa? Et ole terve.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Tämä on tavallinen asia. Enkä vouhota. Jos häiritsee, jätä lukematta.
Miksi hehkutat vaikeaa alipainoa? Et ole terve.
No en hehkuta. En sanonut että nuo mitat sopisi kaikille. Unelmamitat MINUN mielestäni. Jollekin toiselle ne on jotain muuta. Ja tämä oli vain sivuhuomio.
Tuollainen bmi ei ole kenellekään hyvä.
Mun salaattiin tulee maitosuklaata paloina, valkosuklaata lastuina ja kastikkeeksi pehmennyttä kermajäätelöä. Hemmetin hyvä illallinen.
Tämä siis niinä päivinä, kum ben&jerry on loppu.
Mistä sä tiedät salaatin tarkoituksen mulle?