Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä lopahtaa kiinnostus minuun, kun he huomaavat etten olekaan bimbo

Vierailija
15.12.2015 |

Olen ihan kivannäköinen vaaleahiuksinen nainen, käytän meikkiä. Ulkonäköni saattaa antaa minusta jonkin verran bimbon vaikutelman. Miehet tulevat usein juttelemaan ja kehuvat ulkonäköäni, mutta kun tutustuvat minuun paremmin ja huomaavat että olen heitä älykkäämpi, he poistuvat paikalta. En väitä että olisin älykkäitä miehiä älykkäämpi. Tiedän kyllä että en pystyisikään suhteeseen tyhmän miehen kanssa. On ollut kuitenkin mielenkiintoista huomata, että tyhmä mies ei todellakaan halua älykästä naista.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet vain tylsä ihminen...

Vierailija
2/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli varsinkin nuorempana samaa ongelmaa. Minua lähestyi sellaiset miehet, jotka hakivat kevyttä kivaa seuraa, seksiin ja baareissa hauskanpitoon. Sitten kun kävikin ilmi, että olen älykäs ja vakavamielinen, loppui kiinnostus äkkiä. Ilmeisesti tajusivat, ettei tuota kiinnosta sellainen, että se voi -pelottava kyllä- haluta jopa parisuhdetta, mitä sen tyyppiset miehet ei missään nimessä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ihan saman huomannut. On ihan jo huvittavaakin että aina käy samalla lailla: joku mies juttelee kanssani kovinkin kiinnostuneen oloisasti. Lopulta hän tulee kysyneeksi mitä teen työkseni. Kun hän kuulee vastauksen (teen tiettyä asiantuntijahommaa teknisellä alalla), muuttuu ääni kellossa täysin, ja hetken päästä mies häipyy jonkin tekosyyn nojalla.

Ei ole todellakaan tuulesta temmattu väite, että miehet haluavat hoitsun tai kampaajan puolisokseen :D. Ja ei mikään ihme, että lähes kaikki alallani työskentelevät naiset ovat parisuhteessa kollegan/saman alan ihmisen kanssa. Ilmeisesti ainoastaan näiden miesten itsetunto kestää koulutetun, teknistä työtä tekevän naisen.

Vierailija
4/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylimielinen. En haluaisi minäkään olla itseään minua älykkäämpänä pitävän seurassa. Kuula edes jaksaa vertailla sellaista alati mielessään.

Toki tyhmät ihmiset voivat olla rasittavaa seuraa. Mutta niin ovat älyään ihmettelevätkin.

Vierailija
5/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuula?:D

Vierailija
6/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, ihan saman huomannut. On ihan jo huvittavaakin että aina käy samalla lailla: joku mies juttelee kanssani kovinkin kiinnostuneen oloisasti. Lopulta hän tulee kysyneeksi mitä teen työkseni. Kun hän kuulee vastauksen (teen tiettyä asiantuntijahommaa teknisellä alalla), muuttuu ääni kellossa täysin, ja hetken päästä mies häipyy jonkin tekosyyn nojalla.

Ei ole todellakaan tuulesta temmattu väite, että miehet haluavat hoitsun tai kampaajan puolisokseen :D. Ja ei mikään ihme, että lähes kaikki alallani työskentelevät naiset ovat parisuhteessa kollegan/saman alan ihmisen kanssa. Ilmeisesti ainoastaan näiden miesten itsetunto kestää koulutetun, teknistä työtä tekevän naisen.

Myös luokanopettaja vetoaa miehiin, sellainen Laura Huhtasaari -tyyppi (monessakin mielessä hänen tyyppisensä)

Vierailija
7/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, ulkonäkö pettää. Miehet ei vielä tajua varsinkaan vajaa 35-vuotiaana.

Vierailija
8/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae suosiolla samantasoista porukkaa opiskelun tai ammatin parista. Kyllä se tosiasia vaan on, että arvojen,ajatusten ja huumorin pitää olla samalla tasolla, jotta elämästä tulee jotain. Kokemusta on. 

Vierailija
9/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas etsimällä etsi fiksua naista, sanoi ettei missään tapauksessa olisi voinut kuvitellakaan parisuhdetta bimbon kanssa. Näitä oli kuulemma ollut riittävästi tyrkyllä.

Vierailija
10/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi puolison, jonka juttuja ei ymmärrä? Loogista kai etsiä sellainen, jonka kanssa älykkyys, syvällisyys ja vakavuus kohtaavat.

Vierailija
11/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet huomanneet, että naisen älystä ei ole kuin haittaa parisuhteelle. Parempi ottaa vähän tyhmempi. Seksi on parempaa ja suhde ei ole jatkuvaa sukupuolten välistä taistelua.

Vierailija
12/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä välttämättä edes tylsä, tai tyly, jos miehiltä vaan tuntuu ettei sinua kiinnosta heidän seura.

Vierailija
13/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo,Maija Pikkuvanhanen ei ole järin kiinnostavaa seuraa.

Vierailija
14/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen aina näyttänyt ns kiltiltä ja ujolta naiselliselta naiselta. niinpä heikkoitsetuntoiset herkät miehet lähestyivät minua ja tunsin, että niistä ei ole mitään vastusta minulle, kun oikeasti olen erittäin vahvaluonteinen itsenäinen nainen. se oikea löytyi lopulta niin, että valitsin miehen itse ja menin tekemään aloitteen.

miehet todella usein tekevät vääriä johtopäätöksiä naisten luonteesta pelkästään ulkonäön perusteella.

Vierailija
15/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinuakaan, ap, kiinnostaa itseäsi tyhmemmän miehen seura? Kannattaa hakeutua samanhenkisiin porukoihin, jos paria etsii.

Vierailija
16/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavasti heität ilmoille stereotypian kampaajien ja hoitsujen tyhmyydestä :D Kyllä meissäkin on älykkäitä ja keskustelutaitoisia ihmisiä, joilla yleistieto on hallinnassa. Meillä saattaa sitä sosiaalista älykkyyttä olla jopa enemmän, kun teknisen alan ihmisillä. Voisiko siinä olla syy, että miehet kiinnostuvat luonteeltaan lämpimistä ihmisistä? ;)

T. älykäs sh

Vierailija
17/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älystä en tiedä, mutta naisen yli-analyyttisyys voi olla ainakin sellainen kiinnostusta laimentava tekijä.

Vierailija
18/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet huomanneet, että naisen älystä ei ole kuin haittaa parisuhteelle. Parempi ottaa vähän tyhmempi. Seksi on parempaa ja suhde ei ole jatkuvaa sukupuolten välistä taistelua.

Yllä esimerkki siitä, kuinka tyhmät ajattelevat. Ihan kuin naisen älykkyys jotenkin johtaisi "sukupuolten taisteluun". Eli näiden tyhmien miesten pitää koko ajan tuntea olevansa jotenkin voitolla, ja fiksu nainen uhkaisi sitä kun ei alistuisi alamaiseksi miehen alle.

Vierailija
19/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä taas olen aina näyttänyt ns kiltiltä ja ujolta naiselliselta naiselta. niinpä heikkoitsetuntoiset herkät miehet lähestyivät minua ja tunsin, että niistä ei ole mitään vastusta minulle, kun oikeasti olen erittäin vahvaluonteinen itsenäinen nainen. se oikea löytyi lopulta niin, että valitsin miehen itse ja menin tekemään aloitteen.

miehet todella usein tekevät vääriä johtopäätöksiä naisten luonteesta pelkästään ulkonäön perusteella.

Miksi ihmeessä kaipaat suhteessasi "vastusta"?

Vierailija
20/76 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kaipaat suhteessasi "vastusta"?

Näitä tapauksia, jotka kokenut mies kiertää kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän