Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sos.tilant.pelk.- ja paniikkiäidit, selviytymiskeinonne?

Vierailija
12.02.2006 |

Eli millä psyykkaatte itseänne elämässä eteenpäin? Mistä saada voimia ja millaiset ovat keinonne millä selviätte tukalista tilanteista, kun alkaa ahdistaa, mahassa alkaa kiertää silloin kun ei pitäisi ja kasvot " jähmettyy" jännityksestä. Itse painin näitten ongelmien kanssa. Välillä helpompaa, mutta kun huonoja aikoja on niin tunnen itseni maailman surkeimmaksi ihmiseksi/äidiksi =o(

Omalla kohdallani ainakin on näin, että tahdonvoimasta ei ole puutetta, mutta jännittäminen hallitsee minua niin etten mahda sille yksinkertaisesti mitään. Ja yleensä aina reagoin ensimmäiseksi vatsallani, eli suomeksi sanottuna, pierettää ja vatsassa lurisee ja kurisee, nämä ovat aiheuttaneet minulle niin noloja ja ahdistavia tilanteita että en halua edes muistella.

Löytyykö mitään keskustelu- tmv. sivuja mistä voisi löytää kohtalotovereita? Kiitos vastauksistanne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poistaa näkyvät jännitysoireet, mutta ei itse jännitystä. Ei tarvitse kuitenkaan jännittää sitä, että alkaako kädet täristä, helottaako pärstä, väriseekö ääni. Jännitykselle en voi mitään, mutta Propralin avulla uskallan sentään jutella ihmisten kanssa. Olen kuitenkin jännitykseni takia alisuoriutuja. Minulla on korkeakoulututkinto, mutta olen jämähtänyt kotiäidiksi. Ei siinä mitään, tämä on kivaa hommaa, mutta ei oikein taloudellisesti kannattavaa. Kun keksisi työn, jota voisin tehdä kotoa käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa itsekin mietin, viihdyn kyllä kotiäitinä oikein hyvin ja kun ei tartte sillai stressata kotona, kuin jos töissä olisi (jatkuva stressi kahvitauoista, palavereista ym.). Keksisi sellaisen työn jota voisi tehdä kotoa käsin. Itse en voi mitään lääkkeitä käyttää kun imetän. Tai vissiin jotain voisi käyttää myös imetysaikana, kait? Mutta en tiedä hyötyisinkö niistä edelleenkään, joskus aikoinaan kokeiltu ja ei ollut minun tapauksessani mitään apua. =o(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi