Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä jäi kiinni että oli eri kaupungissa missä väitti olevansa

Vierailija
15.12.2015 |

Hänen piti olla serkkunsa luona toisessa kaupungissa, autollani meni kun omansa on huollossa. En ole ikinä tät serkkua tavannut mutta facebook-kuvat nähnyt ja joskus pyytänyt minut katsomaan kun tämä on lähettänyt vaikka jonkun hauskan videon. Kuvia hänestä on myös heidän perhealbumissaan eli tämä ihminen on kyllä oikeasti olemassa.

No, toissapäivänä siivosin autoani katsastusta varten ja muut mahdolliset "todisteet" oli kyllä piilotettu tai hävitetty mutta kun olin viemässä auton roskista roskikseen (Semmoinen pienehkö muovinen) se lipsahti käsistä, kansi irtosi ja roskat levisivät maahan. Niitä kun keräsin niin löysin kuitin huoltoasemalta joka oli päivätty ja kellonaika oli hetkellä kun hänen piti olla jo serkullaan ja tuonne toiseen kaupunkiin kuitenkin reilu 2h matkaa sieltä serkulta.

Kun kysyin asiasta mieheltä niin meni selkeästi ihan hämilleen ja sanoi että olet nyt katsonut väärin, näytäs nyt sitä kuittia, se on joku vanha, odotas etsin silmälasit, eli selkeästi yritti pelata lisäaikaa että saisi keksittyä syyn. No sain epämääräisen muminan että ai niin en heti muistanutkaan, oli joutunut hakemaan tämän serkun kaverin sieltä toisesta kaupungista kun hänen autonsa oli yllättäen hajonnut sinne huoltoasemalle ja sillä selittyi se kuitti. Siis sen serkun kaverin oli tarkoitus osallistua heidän illan viettoon ja oli tulossa kunnes auto hajosi.

Olen nyt vähän kahden vaiheilla uskoako vai ei. En tiedä kehtaisinko tältä serkulta kysyä onko tuo totta kun en, niinkuin jo mainitsin ole koskaan tavannut eikä ole fb:ssa kaverini. Ja ovat tietysti voineet sopia yhdessä että pitävät tuosta tarinasta kiinni.

Mies ei ole tietääkseni minulle ennen valehdellut tai ainakaan jäänyt kiinni. Seurusteltu kohta kaksi vuotta. Olen 22v ja mies 30 jos sillä nyt on tässä kohtaa jotain väliä.

Menisikö teillä läpi, olenko vainoharhainen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylän elämä on rankkaa. 

En olisi koskaan ruvennut syynäämään jotain kuittia roskien seasta. Siksi ehkä olen vieläkin kahdenkymmenen vuoden jälkeen naimisissa onnellisesti. Jos joskus on pettänyt, niin parempi vain, etten tiedä. 

Vierailija
2/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa. Kysy vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, en ole "syynännyt" mitään, mutta käsittääkseni roskat on poimittava jos niitä maahan tiputtaa. Katsoin paperit läpi ettei mitään tärkeää mene vahingossa roskikseen.

Ap

Vierailija
4/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä jäi kerran eteisen pöydälle kuitti jostain pariisilaisesta kahvilasta ajalta kun hänen piti olla työmatkalla helsingissä. Mun ensireaktio oli että kuitti on kulkeutunut jotenkin lentokentältä hänen matkassaan.

Vierailija
5/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi toi selitys. Ei tollaista kahden tunnin ajomatkaa vaan unohda..

Vierailija
6/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti oli jo roskiksessa ja katsoit roskat läpi ettei mikään menen vahingossa roskikseen ;) miksi ei voi vaan myöntää että kyyläsit. Joku vaisto sinulla kuitenkin oli ettei kaikki ole ok ja oikeassa olit.

Tyhmänä vaan menit heti näyttämään sitä kuittia miehelle ja mies äkkiä keksi selityksen pienen mietinnän jälkeen. Olisit kysellyt muuten vaan kaikenlaista niin olisit saanut miehen kiinni valehtelusta.

Siltä serkulta on enää turha kysellä mitään koska miehesi on jo pyytänyt serkkua valehtelemaan ja suojaamaan selustan. Etkä muutenkaan voi tuntematonta ihmistä alkaa kuullustella oman miehesi pettämisistä.

Vierailija
7/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä serkkua tuohon sotkis. Odottelisin kunnes mokaa uudestaan. tms.

Olishan se vähän outoa, jos pääsee unohtumaan tuommoinen parin tunnin autoreissu. Siis yhteensä neljätuntia vai?

Vierailija
8/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei menisi mulle läpi.

Vierailija
9/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän ne usein tapahtuu kiinnijäämiset. 

Ystäväni etsi auton avaimia miehensä taskusta ja kas... löytyi leffaliput. Käytetyt siis jo ja mies oli sanonut ihan muualla olevansa. 

Mutta en tätä aloittajan tapausta välttämättä laittaisi pettämiskategoriaan tuosta vain, jos ei muuta evidenssiä. Voi nyt olla jotain ihan muuta noloa. 

Mutta tosiaan outoa kyylätä jotain roskiksesta tipahtanutta kuittia tuosta vain. Eli epäilys on ollut jo ilmassa. 

Vierailija
10/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu uskoa miestä on kova.

Siis ihan silmälasit piti etsiä että muisti että kävikin ENSIN kaupungissa B ennenkuin meni serkulle kaupunkiin A. Onko miehelläsi alkava dementia? Ja ensinhän väitti kuittia vanhaksi mutta sitten yhtäkkiä muistikin...

Mies ei ole ollut serkun luona ollenkaan tai kävi siellä korkeintaan kahvilla tulomatkalla että saa facebookin kuvan serkku+minä :)

Sinua on petetty 100% varmasti mutta itse päätät haluatko uskoa miehesi "mutinat".

Että hyvää joulua vaan sinne :(

Vierailija
11/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on salarakas.

Vierailija
12/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se nyt sitten lähtee. Mitä väliä syynääkö vai käykö käry jollain muulla tavalla? Kysyikö ap mielipidettä johonkin kyttäämiseen vaiko mitä?

Kyllä olisi ukko sullekin harmitellut noita koukeroita useaan kertaan, jos noin oikeesti ois käynyt, sen verran keljuja noi auton hajoomiset on. Eli ei menis mulla läpi.

Vierailija
13/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, en ole "syynännyt" mitään, mutta käsittääkseni roskat on poimittava jos niitä maahan tiputtaa. Katsoin paperit läpi ettei mitään tärkeää mene vahingossa roskikseen.

Ap

Just joo.. Katsotko kotiroskiksenkin aina läpi, ettei vain mitään "tärkeää" ole mennyt jätteisiin? Kaadat eteisen lattialle ja sieltä banaaninkuorien seasta löydätkin lahjakortin :)

Myönnä nyt, että kyyläsit ja miksi näin, olisi kiinnostavaa. Jotain epäilyjä sinulla on jo aiemmin ollut. 

Vierailija
14/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä on salarakas.

Oho! Mikä nerokas päätelmä! 

Vierailija
15/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa miehen touhut, kun se on kuitenkin niin ihana, että on suoranainen ihme kun ap:tä yleensä kattelee. Keskustelu vainoharhaisesta ap:sta alkakoon. Vauvapalsta suorastaan herää eloon aina kun päästään jonkun kimppuun kissatappelemaan.

Ap, suojaudu kynsiltä ja lentäviltä esineiltä! :D

Vierailija
16/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just joo.. Katsotko kotiroskiksenkin aina läpi, ettei vain mitään "tärkeää" ole mennyt jätteisiin? Kaadat eteisen lattialle ja sieltä banaaninkuorien seasta löydätkin lahjakortin :)

Myönnä nyt, että kyyläsit ja miksi näin, olisi kiinnostavaa. Jotain epäilyjä sinulla on jo aiemmin ollut. 

No hohhoijaa, mitä väliä! Ehkä ap nyt ei jaksanut alkaa tässä selostamaan tarkemmin tuota kuitin katsomista. Vaikka olisi katsonut siitä bensan hintaa tms alunperin. Kuka näihin aloituksiin jaksaa ummet ja lammet kirjoittaa!

Mäkin katson monesti autossa pyörivästä kauppakuitista tai huoltoaseman kuitista, että onko mies ostanut suklaata :D Tää on meillä joku tällanen hölmö juttu. Kumpikaan ei halua myöntää syövänsä herkkuja niin usein kuin syömme. Musta se on jotenkin huvittavaa sit kommentoida, et "jaa, sä oot syöny eilen Pätkiksen!" Itsekin piilottelen suklaalevyä jossain kaapinperällä, kun mies kuitenkin syö sen niin nopeasti, ettei mulle jäis. Ja ai miten punastuttavaa on jäädä siitä kiinni :D

(Ja ollaan normaalipainoisia molemmat)

Vierailija
17/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani saa jokainen kyylätä niin paljon/vähän/ei ollenkaan kuin haluaa kunhan reilusti myöntää kyyläänsä jos niin tekee.

En minä ainakaan ihan sinisilmäisesti usko mitä vaan joten jos on epäilyksiä niin kyylään tarvittaessa just niin paljon että totuus selviää.

En minkään petturin kanssa halua olla parisuhteessa. Ei kestä pää sellaista paskaa ja jopa oma terveys on niin tärkeää etten halua mitään tauteja sen takia että puoliso paneskelee muita. Haluan itse valita totuuden pohjalta miten elän enkä halua elää valheessa.

Vierailija
18/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menisi läpi siinä mielessä että siitä selvittäisiin miehen kanssa tuolla keskustelulla, mutta toisaalta en sekoittaisi keskusteluun parisuhteen ulkopuolisia.

Vierailija
19/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kukaan ole niin tyhmä että säilyttää kuitit ja leffaliput kun on käynny salapanon kanssa naimassa. Miksi kukaan ottaa edes bensakuittia? Kyllä ne lipun kannat menee roskikseen...hei haloo nyt! Keksikää parempia juttuja...

Vierailija
20/48 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mä katon, jos esim paperinkeräyskassi kaatuu ja paperit leviää lattialle. Samoin katsoisin automaattisesti jos joku auton roskis kaatuisi ja pitäisi paperit poimia pihalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi