Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni mies hyväksikäytti minua – siskoni ei välitä

Vierailija
14.12.2015 |

Siskoni poikaystävä käytti minua seksuaalisesti hyväkseen. Kovin pitkälle hän ei mennyt (moni puhuisi 'hyväksikäytön' sijaan varmaankin vain 'häirinnästä') mutta minä koin ja koen tilanteen todella ahdistavana. Siskoni tietää tämän. Ensin hän jopa sanoi, että miehen käytös on anteeksiantamatonta. Silloin luulin, että heille tulisi ero (vai onko kovinkin yleistä seurustella ihmisen kanssa, jolle kantaa jatkuvaa kaunaa...?) Myöhemmin kävi kuitenkin ilmi, että he ovat jatkuvasti yhdessä. "Kavereita tässä vain ollaan – ja niin kauan ollaankin, kunnes olet antanut hänelle anteeksi! Menkööt vaikka sata vuotta", puolusteli siskoni. Uskoin häntä, mikä oli selvästi typerää: jo seuraavana yönä siskoni meni miehen luokse – ILMAN, että olin antanut anteeksi yhtään mitään. Nyt he olivat yhteisellä ulkomaanmatkalla. Facebookissa kuulemma lukee "parisuhteessa" (itse en sivustoa käytä). Erityisen ahdistavan tästä kaikesta tekee se, että siskoni toistelee jatkuvasti, kuinka minä olen hänelle "rakkaampi kuin kukaan muu" ja kuinka "sisko menee kaikkien miesten edelle". Vaikuttaa siis siltä, että siskoni haluaa pitää elämässään sekä 1. minut että 2. miehen – eikä löydä muuta ratkaisua kuin valheellisuuden (mikä minulle näyttäytyy epäjohdonmukaisuutena).

Varsinainen kysymys: miltä tilanne teistä, ulkopuolisista, vaikuttaa? Onko liioittelua, jos tämän kaiken (hyväksikäytöstä piittaamattomuus, epäjohdonmukaisuus, olemattomaan (?) rakkauteen vetoaminen) seurauksena pistän välit poikki siskoni kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista dna-testit, siinä todiste ja jos aikaa on kulunut niin seuraavasta teosta heti poliisille ennen kuin pesee vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi