Friendzone selitettynä näin niinku yksinkertaisesti
SITÄ EI OLE.
Siinä teille misogynisteille, jotka luulette että nainen on joku automaatti joka antaa kiltteyskolikoilla pesää. Näin ei ole.
Nice guys don't finish last. Misogynists who think they're nice finish last.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko agrumentit?
Tätä sanaa et ole tainnut koskaan osata lausuakaan, saati sitten kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko agrumentit?
Homo lassukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko agrumentit?
Mutta hän sentään osaa agrumentoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko agrumentit?
Mutta hän sentään osaa agrumentoida
hommpeeli
Vierailija kirjoitti:
Sä et näköjään tiedä mitä friendzonella tarkoitetaan. Kamupoika nimenomaan ei saa pesää, vaan häntä roikotetaan löysässä hirressä ja pahimmillaan annetaan ymmärtää. Naisille on kiva sellainen uskollinen kamupoika, jonka voi soittaa vaikka hakemaan baarista ja kuskaamaan jännäjätkän luokse. Ja sitten kun jännäjätkä jättää, niin kamupoika tarjoaa olkapäätä jota vasten voit nyyhkyttää ja voit tsempata kamupoikaa sanomalla, että "susta saa joku vielä joskus hyvän miehen, mutta joku muu kuin minä ta mun kaverit".
Ei asia ole läheskään aina noin. Mikään ei ole parempi alku seurustelusuhteelle kuin kaveruus. Eikä mikään niin ihanaa ja jännittävää, kuin se, kun kaveruustunteet alkavat pikkuhiljaa muuttua seksuaalisiksi ja romanttisiksi tunteiksi. Olen kokenut tämän parikin kertaa.
Mun on ihan pakko tulla kommentoimaan vaikka tää on monta vuotta vanha keskustelu ja kukaan ei tyylii lue tätä, mut ei vittu ku mua naurattaa, te tuutte jostai friendzonesta puhuun paskaa vaikkette ees tiiä mitä koko vitun sana tarkottaa. Se tarkottaa sitä, et toinen ois kiinnostunu siitä toisesta osapuolesta, EI seksin suhteen, vaan yleensäki romanttisella tavalla, mut se toinen taas haluu olla pelkkiä kavereita. Toi koko juttu ei ees liity pillun saantiin millään tavalla, ainoostaa vaan teidän mielessänne
Äijjä kirjoitti:
Mun on ihan pakko tulla kommentoimaan vaikka tää on monta vuotta vanha keskustelu ja kukaan ei tyylii lue tätä, mut ei vittu ku mua naurattaa, te tuutte jostai friendzonesta puhuun paskaa vaikkette ees tiiä mitä koko vitun sana tarkottaa. Se tarkottaa sitä, et toinen ois kiinnostunu siitä toisesta osapuolesta, EI seksin suhteen, vaan yleensäki romanttisella tavalla, mut se toinen taas haluu olla pelkkiä kavereita. Toi koko juttu ei ees liity pillun saantiin millään tavalla, ainoostaa vaan teidän mielessänne
Jep tämä on totta! Naiset kuvittelevat että miesten ihastukset liittyvät aina pilluun, ei siihen itse naiseen. Eikä miehillä tunteet ala pikkuhiljaa heräämään ketään kohtaan, kyllä sen heti tietää.
Loppuiko agrumentit?