Friendzone selitettynä näin niinku yksinkertaisesti
SITÄ EI OLE.
Siinä teille misogynisteille, jotka luulette että nainen on joku automaatti joka antaa kiltteyskolikoilla pesää. Näin ei ole.
Nice guys don't finish last. Misogynists who think they're nice finish last.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Eräs neiti friendzonetti minua jonkin aikaa. Jossain vaiheessa huomasin että oli muuallakin vientiä, oikeastaan ihan mukavasti ja jätin hänet vähemmälle huomiolle. Että tuntui hyvältä sanoa hänelle puhelimessa "ei oikein ehtis kun on vähäpukeista seuraa just nyt...".
Tämä toistui muutamaan kertaan vähän eri variaatioissa ja sitten hän vain katosi elämästäni. Kunnes tietämättäni jörnäisin hänen parasta opiskelukaveriaan. Kaverinsa oli ilmeisesti ihquttanut oikein kunnolla meikäläistä, sillä kerran tämä zonettaja soitteli hiprakassa ja vaati saapumaan kämpilleen olemaan ilman vaatteita. Ei, en mennyt vaikka mieli teki, sen verran pitää olla suoraselkäinen ettei sorru pilluun joka on joskus ollut friendzonen takana.
Oon lukenut tän 4chanilta englanniksi. Joku jonne on nyt vaan rillit huurussa kääntänyt sen suomeksi Ylilaudalle ja pannut omiin nimiinsä.
Mitäs jos mies yrittää naista, mutta tämä tekee selväksi ettei ole kiinnostunut ja sitten nämä jäävät kavreiksi, asian ollessa molemmille okei? Onhan nainen tällöinkin "asettanut" miehen friendzoneen, mutta mistään narsistisuudesta ja hyväksikäytöstä ei kyllä tavallisessa kaverisuhteessa ole kyse. Vai onko friendzoneja erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et näköjään tiedä mitä friendzonella tarkoitetaan. Kamupoika nimenomaan ei saa pesää, vaan häntä roikotetaan löysässä hirressä ja pahimmillaan annetaan ymmärtää. Naisille on kiva sellainen uskollinen kamupoika, jonka voi soittaa vaikka hakemaan baarista ja kuskaamaan jännäjätkän luokse. Ja sitten kun jännäjätkä jättää, niin kamupoika tarjoaa olkapäätä jota vasten voit nyyhkyttää ja voit tsempata kamupoikaa sanomalla, että "susta saa joku vielä joskus hyvän miehen, mutta joku muu kuin minä ta mun kaverit".
Ihmeellisen asenteellisesti kirjoitat asiasta, jossa ei ole yhtikäs mitään väärää.
Haluaako tämä "kamupoika" olla naisen ystävä? Jos ei, niin hänen ei tarvitse olla missään tekemisissä naisen kanssa? Jos taas haluaa, on täysin luonnollista, että hän antaa henkistä tukea naiselle esimerkiksi juuri eron jälkeen. Tässä ei pitäisi olla mitään järkyttävää tai väärää.
Ongelma on siinä, että todellisuudessa "kamupoika" ei välitä naisen tunteista pätkääkään vaan haluaa tältä pesää. Eikä usko, ettei sitä tule saamaan.
Monilla naisilla on tapana roikottaa näitä kamupoikia mukana ihan vaan koska tykkäävät huomiosta ja palveluksista joita heiltä saavat. Toki, kamupojat on naiiveja typeryksiä, jotka ovat nielleet pureksimatta vallalla olevan sepityksen siitä miten naiset tykkää kilteistä ja kivoista ja romanttisista miehistä, eikä ollenkaan mistään epäluotettavista pahoista pojista. Sen lisäksi että kamupojat ovat naiivina toteuttamassa tätä romanttisen miehen fantasiaa naiselle, niin naiset kehtaavat käyttää heitä hyväkseen ja roikottaa löysässä hirressä oman narsistisen huomionkipeytensä vuoksi. Jos tässä asetelmassa et näe mitään väärää, niin olet melkoisen kieroutunut.
Tämä pitää paikkansa niihin 3% naisista jotka kuuluu mallin näköisiin missinkasvoisiin narsisti-kusipäihin jotka tietää mistä narusta reppanoita vetäistä.
Olen itse ns. ruma-akka joka ai saa huomiota edes seinätapetilta ja olen vuosia jo vierestä nähnyt kuinka nämä kauneusihanteisiin uppoavat missin-naamaiset kusipäät pyörittää miesten haaremia. Aina löytyy joku lassukasta mallipojuun , maksamaan ,passaamaan ,kuljettamaan, hyysäämään, kehumaan , lahjomaan, liehitelemään jne. Molemmat tietämäni tapaukset varattuja, sanovat tämän ääneen mutta näitä hovipoikia ei tunnu kiinnostavan.
Olen kuukausia ollut tietoinen että samalla työpaikalla on ihana hyväsydäminen älykäs tasviskasvoinen mutta hyvä kroppainen itseäni nuorempi nainen, joka on eräästä hovipojasta suuresti otettu ja kiinnostunut, mutta sen verran ujohko tapaus ettei uskalla edes lähestyä. Kannustin häntä lähestymään mutta nainen sanoi että ei haluan kun *Pekkaa* kiinostaa tämä mailli-nuija. Kun Hovipoikien kuningatar ei ole paikalla *Pekka* havahtuu hetkeksi todellisuutteen ja juttelee usein tämän mukavan naisen kanssa ja on hänelle ystävällinen. Kun missi lipuu paikalle ihan eri tilanne.
Tämä on se teidän Friend zonenne. Tästä se tulee. Ei mistään siitä että KAIKKI naiset olisi näitä vain se osio mistä Lassukatkin todellisuudessa n vain kiinnostuneita ne 10% naisista joilla on mallin naama ja missin vartalo. Ja joista löytyy näitä ihailua hyväksikäyttäviä kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
SITÄ EI OLE.
Siinä teille misogynisteille, jotka luulette että nainen on joku automaatti joka antaa kiltteyskolikoilla pesää. Näin ei ole.
Nice guys don't finish last. Misogynists who think they're nice finish last.
Ai nyt se alkaa täälläkin. Hyvin on onnistuttu maailmalla mollata heikompia menetelmälläsi, joten miksi ei AV:llakin. Tosin luulisi että täällä on vähän varttuneempaa porukkaa, johon sun paska ei upo.
Itse olen ystäväalueellistanut useamman naisen. Yhtä pidin kolmisen vuotta ikään kuin sihteerinä ja apulaisena, hänen työpaikan eduista nauttien samalla. Oli aika hienosäätöä välillä pitää hänet sopivalla etäisyydellä, kuitenkin sammuttamatta toivoa lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sä et näköjään tiedä mitä friendzonella tarkoitetaan. Kamupoika nimenomaan ei saa pesää, vaan häntä roikotetaan löysässä hirressä ja pahimmillaan annetaan ymmärtää. Naisille on kiva sellainen uskollinen kamupoika, jonka voi soittaa vaikka hakemaan baarista ja kuskaamaan jännäjätkän luokse. Ja sitten kun jännäjätkä jättää, niin kamupoika tarjoaa olkapäätä jota vasten voit nyyhkyttää ja voit tsempata kamupoikaa sanomalla, että "susta saa joku vielä joskus hyvän miehen, mutta joku muu kuin minä ta mun kaverit".
Korvaapa sana "kamupoika" ihan vaan sanalla"ystävä" ja lue tekstisi uudestaan. Ja toi "annetaan ymmärtää" -juttu on kyllä varmaan useimmiten ihan sen miehen omassa päässä.
Friendzone tarkoittaa sitä, että mies ei kelpaa seksiin, mutta kelpaa kaveriksi. Ei se tämän monimutkaisempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvaapa sana "kamupoika" ihan vaan sanalla"ystävä" ja lue tekstisi uudestaan. Ja toi "annetaan ymmärtää" -juttu on kyllä varmaan useimmiten ihan sen miehen omassa päässä.
Naiset on kuule joskus niin kieroja, ettet uskokaan. Ei ne sokeita ole sille, jos mies on heistä kiinnostunut muutenkin kuin kaverina. Silti näitä ressukoita roikotetaan mukana ja keimaillaan heille.
Muistan opiskeluajoilta yhden mimmin, jolla on jatkuvasti jotain draamaa miespuolisten kavereidensa kanssa, kun jokainen vuorollaan ihastui häneen. No, tää mimmi kyllä ihan avoimesti keimaili ja flirttaili näille kamumiehille ja oikein haki sitä huomiota heiltä. En tiedä tekikö tätä tietämättään vai tietoisesti, mutta luuletko ettei naiset tykkää huomiosta?
Vinkuuko lesbot muuten ikinä siitä, että naispuoliset kaverit "friendzonettaa" heitä? Jotenkin en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vinkuuko lesbot muuten ikinä siitä, että naispuoliset kaverit "friendzonettaa" heitä? Jotenkin en usko.
Ehkä toista naista ei voi friendzonettaa, koska sellainen manipulointi toimii vain naiveihin miehiin jotka nostaa "pillun jalustalle".
Vierailija kirjoitti:
no lesbous tai bi hän sitä yleensä kutsuttaan on enemmänkin muoti juttu joten eri asia
ei päde normaalin pari suhte dynamiikan säännöt siihen
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ensimmäinen viesti, nice guyt mainittu.
Toinen viesti, lassukat mainittu.
Miesviha palstalla kukoistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miesvihaa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä miesvihaa missään on? Miesviha on miesten oma keksintö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä miesvihaa missään on? Miesviha on miesten oma keksintö?
Mene pois. Mene... vaan... pois.
kysymyshän on siitä ettei mies osaa sanoa että on kiinnostunut naisesta eikä nainen tajua sitä
ei se ole kummaa eikä mitenkään julmaa
se vaan on.
Mulla on friendzonattuja kavereita muutamakin, ollut jo vuosia. Kyllä mä tiedän, että pillua ne haluais, mutta kun itse en tunne muuta kuin ystävyyttä, niin onko se jotenkin väärin? Yksi näistä miehistä on nykyään poikani kummisetä. Mun mielestä koko friendzone-termi tulisi poistaa. Eikai kyseinen mieskään vaan pillun perässä ole mun kanssani ystävyyttä jakanut yli kymmenen vuotta?