Ex-mies otti itselleen sitten aasialaisen typykän XD
Näin heidät tänään lähikaupassa imuttelemassa :D Käy sääliksi sekä tyttöä että exää. Varsinkin exää. Ei saanut enää toista suomalaista, vaan joutui tyytymään johonkin Aasian lapsennäköiseen postimyyntivaimoon XD Mahtaa miestä nykyään vituttaa, kun meni jättämään minut :DD
Ja jep, olen tosiaankin vahingoniloinen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Minun exä joka loppuaikoina turposi 15kg per vuosi, oli hieman kettuuntuneen näköinen kun näki minut + uuden kiinalaisen tyttiksen.
Ja kyllä yritti haukkua ties miten, mutta ei se niin haittaa kun muistelee niitä sen itkuja lihomisesta kun makas sohvalla vuoden putkeen.
Kiinalainen nainen ei suomimiestä huoli. Tarkiste onko kuitenkin thaikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millanen mies sulla sit nykyään on?
Vietän villiä elämää sinkkuna. Ja ihan itse haluan tätä, saisin kyllä miehen milloin vain :D ap
Tuo asenne vain oikeuttaa kilttimiesten koston kun ikää tulee.
Naiset vittuilevat avoimesti kilttiksille 35v asti.
Ihan sama kunhan ei oo mitään ihmiskauppaa tai muuta.. Tiedän pari tällaista paria ja ihan ihmisiä ne on kaikki. Työtä tekeviä tavallisia perheenäitejä ja - isejä. Ei siis ole bongattu mistään hieromalaitoksista.
Lapsinaisvartalo aikuisnänneillä kiihottaa. Onneksi olet hänestä jo kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Lapsinaisvartalo aikuisnänneillä kiihottaa. Onneksi olet hänestä jo kaukana.
Lapsivartalo? Minäkin olen siro ja alle 160 cm suomalainen nainen enkä ole ikinä kokenut olevani lapsivartaloinen. Olen myös pari kertaa käynyt Thaimaassa enkä kokenut itseäni mitenkään isoksi thaimaalaisten naisten rinnalla... Kyllä sitä nyt lapsen erottaa aikuisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei ole mikään kunnia olla thaimaalaisen, virolaisen tai venäläisen naisen kanssa enemmänkin kertoo ettei ole muuta saanut.
Sama koskee myös naisia ulkomaalaisine puolisoineen. Tai länsimaalainen mies voi olla vielä ihan hankalasti hankittavissa, mutta muut ovat enemmän tyrkyllä.
Minun exä joka loppuaikoina turposi 15kg per vuosi, oli hieman kettuuntuneen näköinen kun näki minut + uuden kiinalaisen tyttiksen.
Ja kyllä yritti haukkua ties miten, mutta ei se niin haittaa kun muistelee niitä sen itkuja lihomisesta kun makas sohvalla vuoden putkeen.