Ex-mies otti itselleen sitten aasialaisen typykän XD
Näin heidät tänään lähikaupassa imuttelemassa :D Käy sääliksi sekä tyttöä että exää. Varsinkin exää. Ei saanut enää toista suomalaista, vaan joutui tyytymään johonkin Aasian lapsennäköiseen postimyyntivaimoon XD Mahtaa miestä nykyään vituttaa, kun meni jättämään minut :DD
Ja jep, olen tosiaankin vahingoniloinen.
Kommentit (67)
Nyt yht'äkkiä kaikki aasialaiset on ihmiskaupan uhreja, mutta sitte pakolaiset on kaikki niin täydellisiä?
Olisiko kuitenkin suurin osa vain kyllästynyt vanhaan maahansa ja sitten napannut suomalaisen sällin. samoin kuin monet suomalaisetkin nappaa ulkkiksen päästäkseen ulkomaille?
Maisteri tuo Kuubasta miehen niin kaikkien pitää kumartaa.Mies tuo Thaikun niin se on säälittävää.Suomeen pitää saada lisää naisia ympäri maailman ja samoin keskustelu suvaitsevaisemmaksi.Rumilla lasoperseillä on tällä hetkellä ihan liikaa valinnanvaraa.Ulkomailta vaan vaimoa peliin, ei missään lue Suomalaisen ylimielisen lasoperse ämmän olevan se ainut vaihtoehto.Tässäkin asiassa pitää vaan alkaa pelaamaan naisten pelisäännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Maisteri tuo Kuubasta miehen niin kaikkien pitää kumartaa.Mies tuo Thaikun niin se on säälittävää.Suomeen pitää saada lisää naisia ympäri maailman ja samoin keskustelu suvaitsevaisemmaksi.Rumilla lasoperseillä on tällä hetkellä ihan liikaa valinnanvaraa.Ulkomailta vaan vaimoa peliin, ei missään lue Suomalaisen ylimielisen lasoperse ämmän olevan se ainut vaihtoehto.Tässäkin asiassa pitää vaan alkaa pelaamaan naisten pelisäännöillä.
Tuollainen mies ei ansaitse huomiota minkään valtakunnan naiselta.
Minäkin vaihdan ulkomaalaiseen. En siksi etten saisi suomalaista mutta valitettavasti suomalaisella naisella on niin vaikea luonne että ei kiinnosta arvailla loppuelämää mitä tein väärin taas.
Vierailija kirjoitti:
Näin heidät tänään lähikaupassa imuttelemassa :D Käy sääliksi sekä tyttöä että exää. Varsinkin exää. Ei saanut enää toista suomalaista, vaan joutui tyytymään johonkin Aasian lapsennäköiseen postimyyntivaimoon XD Mahtaa miestä nykyään vituttaa, kun meni jättämään minut :DD
Ei, vaan sinä kyllä kuullosta katkeralta ja mustasukkaiselta.
Todella outoa kun niin monen on vaikea pitää aasialaisia naisia normaaleina ihmisinä
kuten itseään.
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa kun niin monen on vaikea pitää aasialaisia naisia normaaleina ihmisinä
kuten itseään.
Samat naiset kuitenkin huutavat kaikkia rasisteiksi, jotka kehtaavat sanoa edes jotain ikävää 22-30v miehistä, jotka tänne tulevat elintasopakolaisiksi.
Tuskin olet mikään aarre kun mies jätti, joten sai todennäköisesti paremman naisen.
Moni suominainen tuntee rasistisia ja vihaisia tunteita ulkomaalaisnaisiin. Häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Moni suominainen tuntee rasistisia ja vihaisia tunteita ulkomaalaisnaisiin. Häpeällistä.
Eduskunnassa pitää järkätä heti istunto, jossa Anni Sinnemäki, Eva biaudet etunenässä kertovat mitä asialle meinataan tehdä.En voi miehenä hyvin, kun näen tälläistä rasismia rakkaassa kotimaassani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 10 v miestä nuorempi?
No en kyllä tiedä ikää, ulkonäön perusteella varmaan ylikin 10v nuorempi :D Mutta ei noista aasialaisista koskaan tiedä. ap
PS. Ja EN ole kateellinen.
Kuitenkin sua vanhempi, mutta paljon nuoremman näkönen. Siksi avautuminen.
Öhm, vahingoniloinen? Pikemminkin kateellinen. Päästä jo irti. Puhut muuten rasistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt yht'äkkiä kaikki aasialaiset on ihmiskaupan uhreja, mutta sitte pakolaiset on kaikki niin täydellisiä?
Olisiko kuitenkin suurin osa vain kyllästynyt vanhaan maahansa ja sitten napannut suomalaisen sällin. samoin kuin monet suomalaisetkin nappaa ulkkiksen päästäkseen ulkomaille?
Siis täh?
Luulisin, että samat ihmiset uskovat pakolaisten pakenevan jotain ja nuorten thainaisten Suomeen prostituoiduksi tai itseään kolmekymmentä vuotta vanhemman miehen vaimoksi muuttamisen takana olevan muutakin kun että niin vaan "nappaa tehdä". Sitten taas saman porukan mielestä ihmiskauppa on ihan fine oma valinta ja pakolaiset on ahneita paskoja.
Se ottaa sua paremmin suihin ja on parempi sängyssä. On iloinen, pilke silmäkulmassa, osaa kokata jne. Joo oli huono veto mieheltä. Kaikista eniten suomalaisissa vituttaa katkeruus, kateus ja vanhingonilo.
Rock, rauha ja raukkaus. Kateus, katkeruus ja vahingonilo. Kuka vääntäis stygen?
Siinä on miehen kulli kummissaan kun pääsi lörttövitusta tiukan pillun pariin.
Mun ex otti itselleen thaikun kun olin jättänyt hänet ja tuli siinä välissä toisenkin suomalaisen naisen jättämäksi. Mun exän tapauksessa kyse on kyllä aivan siitä et ainakaan kestävää suhdetta hän ei saa kuin ostamalla, ei kukaan tervejärkinen nainen katsele miestä joka on niin mustasukkainen kuin exäni, myös henkistä väkivaltaa oli kuvioissa mukana :(
En tiedä onko vielä tämän Thaimaalaisen kanssa kun asun nykyään ihan eri kaupungissa mutta sääliksi käy naista jos on ja käyttäytyy niinkuin aikaisemmissa suhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh minulla on nyt virolainen nainen ja on aivan paras. Mutta elänkin Virossa
Uskotko ihan sydämesi pohjalta että nämä kovasti haukutut aasialaiset tyttöset haluaisivat ihan vapaaehtoisesti tulla setien kainaloon..?
Kysyntä lisää tarjontaa.
Enemmän minä halveksun ihmiskauppaa tukevia miehiä.
PS. ap katkeruutesi loistaa kirkkaasti joka sanasta.