Mies painostaa minua joulupuuhissa
Itse haluaisin Jouluna rentoutua ja panostaa yhdessäoloon koko perheen kesken. Nyt kuitenkin pitää kutsua hänen sukuaan ja tehdä ikimuistoinen Joulu. Kysyin mieheltä että miksi itse ei tee ikimuistoista Joulua. Kuulemma liian iso urakka jos pitää yksin kaikki tehdä kun ei ole tottunut.
Mies lähti mököttämään jonnekin. En kestä jos tämä on aina tällaista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin Jouluna rentoutua ja panostaa yhdessäoloon koko perheen kesken. Nyt kuitenkin pitää kutsua hänen sukuaan ja tehdä ikimuistoinen Joulu. Kysyin mieheltä että miksi itse ei tee ikimuistoista Joulua. Kuulemma liian iso urakka jos pitää yksin kaikki tehdä kun ei ole tottunut.
Mies lähti mököttämään jonnekin. En kestä jos tämä on aina tällaista.
Anna mököttää. Ihan oikeassa olet. Jos mies haluaa tietynlaisen joulun sukulaisineen päivineen, niin mieshän sen sitten voi rakennella. Heittäydy sohvalle ja rentoudu. Miksi se muuten on aina naisen tehtävä tehdä se joulu?!? Tana.
Kiitos vastauksesta, äidin kielen opettaja
Yäk, en kestäis tollasta äijää yhtään.
Tehköön ite tai mikä parempaa, menköön sinne sukulaisilleen.
Kompromissi: joka toinen vuosi "ikimuistoinen joulu" sukulaisille, joka toinen vuosi oman perheen kesken rauhallinen joulu.
Ja mies järjestelyistä päävastuuseen, kun on vuorossa sukulaisjoulu. Ja selkeä työnjako, jonka yhdessä sovitte. Siitä hauskaa tulee!
Myy se.
Ja joulu pienellä alkukirjaimella, aina.