Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei 20-25-vuotiaiden tarvitse ostaa ns. aikuisten huonekaluja.

Vierailija
14.12.2015 |

Ikea käy vallan mainiosti tuon ikäisille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kiitos kun kerroit :)

Vierailija
2/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tietää, että on aikuinen, kun Kruunukalusteet tuotteet miellyttää silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on aikuisten huonekalu? Parisänky?

Saako 22v:lla olla Artekin pöytä ja tuolit, jos isoäiti on ne lahjoittanut?

Vierailija
4/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tietää, että on aikuinen, kun Kruunukalusteet tuotteet miellyttää silmää.

Toivottavasti en sitten ikinä aikuistu.

Mun huonekalut on kaikki dyykattuja tai kirpputoreilta ja vastaavilta, käyhän ne mulle kun olen "nuori."

Vierailija
5/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea käy hyvin minullekin, ikää kohta 50 vee. En aio viedä huonekaluja mukaan hautaan.

Vierailija
6/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään Ikean olevan lastentarvikekauppa.

Vierailija
7/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, mutta voit onneksi lahjoittaa ne minulle!

Vierailija
8/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Tarkoittaako tuo että minun pitäisi pikkuhiljaa alkaa hankkiutumaan eroon nykyisistä huonekaluistani ja alkaa ostelemaan aikuisille tarkoitettuja, kun 26 häämöttää jo nurkan takana?

Vierailija
9/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos ostaa riittävän kestävää sekä kulumismielessä että ulkonäöllisesti, ei tarvitse olla alvariinsa uusimassa sisustustaan. Ikealla ei ehkä pärjää vuosikymmeniä. 

Vierailija
10/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin aikuisten huonekaluja? Ikeassa en ole koskaan käynyt ja huonekaluni ostan kirpparilta. Vai maksaako joku oikeasti yli 60e jostain kuppaisista huonekaluista?

Vierailija
11/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää perin mummoni antiikkiset huonekalut ja irtaimiston vanhasta mummolastani joka on satavuotias kartano. Kyllähän tää on vähän hilpeyttä mun kavereissa herättänyt kun seinät on täynnä maisema- ja näköistauluja mun esi-isistä, mutta haittaakse? Syön välillä myös makaroonia ketsupilla arabian kultareunaisista astioista, joissa on pieniä käsin maalattuja ruusuja.

Vierailija
12/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, mutta voit onneksi lahjoittaa ne minulle!

Ei se saa lahjoittaa niitä sinulle, vaan minulle!

Vierailija
13/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää perin mummoni antiikkiset huonekalut ja irtaimiston vanhasta mummolastani joka on satavuotias kartano. Kyllähän tää on vähän hilpeyttä mun kavereissa herättänyt kun seinät on täynnä maisema- ja näköistauluja mun esi-isistä, mutta haittaakse? Syön välillä myös makaroonia ketsupilla arabian kultareunaisista astioista, joissa on pieniä käsin maalattuja ruusuja.

Mulla vähän sama tarina kun isäni kuoli juuri kun olin muuttamassa omilleni. Kämpässäni oli sitten, ja on itseasiassa edelleen, rokokoo tyyppinen sisustus. :D

Vierailija
14/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia on aikuisten huonekalut? Eiköhän ne kaikki oo ihan saman asian ajavia ja ostakoon jokainen juuri sellaiset kuin haluaa ja mistä haluaa. Itse ainakin ostan sellaisia joita tarvitsen, jotka miellyttävät silmää ja ovat käytännöllisiä ja kestäviä, ja joiden hinta ei ole taivaissa. :)

Vierailija
15/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tässä, hyvät mammat, on provo. eivät ne pitkät stoorit mihin aina tullaan huutelemaan.

Vierailija
16/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne lasten kalusteet ole jo hiukan liian matalia parikymppiselle? Eikö olisi järkevämpää ostaa kerralla kunnollista, vaikka sitten vähemmänkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi