Minkä näköisen ihmisen kanssa et voisi seurustella?

Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Minkä näköinen ihminen ei ole silmissäsi viehtättävä?

Omalla kohdallani voinen todeta, että en pidä täyteen tatuoiduista ja lävistetyistä naisista, myös todella lihavat naiset eivät kiinnosta hirveämmin. Tatuoidut naiset eivät vaan sytytä siitä syystä, koska ovat joko massan mukana menijöitä, jotka hankkivat tatskoja, koska muutkin tekee niin. Tai sitten ovat jotain goottipoppoota, jotka eivät ihan vastaa minun mieltymyksiäni. Lihavien kanssa taas tulee se tunne, että se nainen on se, joka suojelee heikkoa Naispelko22:sta, haluaisin kuitenkin tuntea itseni edes vahvaksi ja isoksi jonkun rinnalla.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Kommentit (14)

Vierailija

Tatuointi on kyllä naisella karmea mielestäni. Mutta ei se haittaa jos joku haluaa sellaisen laittaa, niin laittaa vaan. Ei kuulu mulle eikä mielipiteeni hänelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella kaljun tai liian lihaksikkaan miehen kanssa.

No mutta...? Useammalle miehellehän sopii kalju.

Se nyt on tietysti makuasia, ja niistä ei milloinkaan pitäisi kiistellä... Haluan lähinnä tuoda käsitykseni esille kaikkien kaljujen miehien tiedoksi.

Vierailija

Kovin komean tai lihaksikkaan tai pitkän kanssa en voisi seurustella. Tykkään että se toinen on jotenkin "samaa kaliiberia" kuin minäkin, joka olen tavallisen näköinen, lyhyt ja tukeva pottunokka. (olen nainen)

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Ainiin! Unohdin sen tärkeimmän eli kauniit naiset. He ovat yleensä täysiä kusipäitä enkä pystyisi olemaan heidän kanssaan normaalisti, koska en kokisi olevani heidän tasollaan. Unohtamatta myös sitä, että joutuisin jatkuvasti olemaan varuillani muiden miesten suhteen, koska sitä naista yrittäisivät muutkin miehet minusta huolimatta.

Olisihan kaunis kumppani tietysti iloksi silmälle, mutta enemmän siitä olisi haittaa kuin iloa.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Lispe

Ettäkö minkä näköisen?

No, sen näköisen joka näyttää veljensä pojalta.

Perusjuttujahan on tietty nämä huonot hampaat ja hygieniat sun muut.

Miehen, joka selkeästi hakee ihan jotain tiettyä sillä ulkonäöllään, kuten lihakset, tukka, vaatteet - tietämättä omaa tyyliään ja makuaan. Jos se ulkonäkö on hirveeeen tärkee juttu - oli sit mies tai nainen - ni voi olettaa että sisältö ei oo kovinkaan jännittävä.

lempileijuva

En voisi enää seurustella ns. vääräsäärisen miehen kanssa, ja olen viime aikoina tullut erityisen tarkasti tästä, joten kaikki lapinjätkät, jänkhät, kiemurasääriset ym. tittelintuurea muistuttavat kierrän kaukaa. Muita samanlaisia ( ja hyvin usein niihin vääriin sääriin yhdistyneina vieläpä, kumma kyllä) inhottavia piirteitä ovat: pystynenä, jossa isot sieraimet ( sellaiset, että peukalo menee vaivatta sisälle sinne rööriin), lyhyt kiemuralle taittunut etukumara keskivartalo ja hoikat jalat ( +ne väärät sääret), silmät kaukana toisistaan ja pälyilevä katse ( katseen omaava henkilö näyttää helposti vähän vajaalta).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat