Millainen on itsenäinen nainen?

Vierailija

Jotkut naiset on kumman ripustautuvaisia... Mutta onko itsenäinen nainen uhka?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Itse pidän itseäni itsenäisenä. Vaikka olisin suhteessa haluan rakentaa oman elämäni ja omaisuuteni yksin, enkä halua osalliseksi toisen avusta tai omaisuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellainen ei tartte miestä. Osaa kaiken itse. Kova menemään, ei pysy kotona ja mies ei pysy perässä.

Tämä on juuri se harhakuvitelma. Mies

Vierailija

Käsittääkseni olen itsenäinen ihminen. Olen opiskellut haluamaani alaa, tehnyt duunia, perustanut oman firman ja hankkinut oman asunnon, auton, jääkaapin ynnä muuta, mitä nyt ihminen keskimäärin hankkii. Koska kohdalle ei ole osunut sopivaa kumppania, olen elellyt itsekseni ja viihtynyt oikein hyvin. Hoidan kaikki tarpeellisiksi katsomani arkihommat itsekseni, ja jos kiinnostaa tarpeeksi, hankin uusia taitoja.

Kenelle tai mille minä olisin uhka?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tiedä mikä on itsenäinen nainen. Naiset tietävät mikä on itsenäinen mies. Mies

Millainen sitten itsenäinen nainen miehen mielestä on?

Vierailija

Sellainen jolle parisuhde on pelkkä positiivinen lisä elämään. Miestä ei varsinaisesti tarvitse mihinkään, mutta sen kanssa on mukava viettää aikaa. Itsenäinen ihminen, jos ei itse saa autoon talvirenkaita alle, saa hankittua sen työn palveluna eikä jää ruikuttamaan kun kukaan ei tule auttamaan.
Sellainen joka osaa ottaa asioista selvää ja tehdä sitten päätöksiä, oli asia sitten mikä tahansa.
Niin feministi ei tarvitse olla, ettei sitä omaa miestä kuuntelisi, sillä itsenäisen naisen mieskään ei luultavasti ole tyhmä eikä tumpelo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni olen itsenäinen ihminen. Olen opiskellut haluamaani alaa, tehnyt duunia, perustanut oman firman ja hankkinut oman asunnon, auton, jääkaapin ynnä muuta, mitä nyt ihminen keskimäärin hankkii. Koska kohdalle ei ole osunut sopivaa kumppania, olen elellyt itsekseni ja viihtynyt oikein hyvin. Hoidan kaikki tarpeellisiksi katsomani arkihommat itsekseni, ja jos kiinnostaa tarpeeksi, hankin uusia taitoja.

No tämä on vähän eri juttu. Olet itsenäinen pakon edestä, mutta entäpä jos olisi erilaisia mahdollisuuksia. Sinulle ne kyllä soisin. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tiedä mikä on itsenäinen nainen. Naiset tietävät mikä on itsenäinen mies. Mies

Naiset vetävät usein mukaan itseriittoisuuden, vaikka kysymys on aivan päinvastainen. Vahva nainen voi rakastaa miestään syvästä ja mies tietää tämän. Mies kuitenkin toimii miehen luontaisella tavalla ja vahva nainen ymmärtää tämän. Molemminpuolinen kunnioitus pitää myöskin olla. Mies

realisti

Yleensä naiset tarvitsevat miestä viimeistään tulonsiirtoina valtion toimesta. Suurimman osan veroista maksavat miehet ja suurimman osan sosiaalietuuksista nostavat naiset. 

Vierailija

Itsenäinen nainen pystyy olemaan myöskin "kotonaan" tehdessään "naisten" töitä. Pitkä lista tässä pitää käydä läpi, jos asiaa valaistaan. Toivottavasti tästä edes vähän ymmärtää. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tämä on vähän eri juttu. Olet itsenäinen pakon edestä, mutta entäpä jos olisi erilaisia mahdollisuuksia. Sinulle ne kyllä soisin. Mies

Mitä? Pakon edestä? En minä ole koskaan pyrkinyt parisuhteeseen. Joskus alle kolmikymppisenä eli yli 20 vuotta sitten kokeilin seurustelemista, mutta huomasin sen vain turhauttavasti rajoittavan elämistäni. Miehillä on nimittäin taipumus takertua  sillä tavalla, joka minua ei miellytä.

Ja siitä sitten, että "jos olisi erilaisia mahdollisuuksia": kiinnostuneita miehiä on riittänyt ja riittää yhä nyt, kun moni ikäiseni on toisella tai kolmannella kierroksellaan. Älä siis yritä tunkea minua siihen porukkaan, joka "ei saisi, vaikka kuinka haluaisi".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naiset vetävät usein mukaan itseriittoisuuden, vaikka kysymys on aivan päinvastainen. Vahva nainen voi rakastaa miestään syvästä ja mies tietää tämän. Mies kuitenkin toimii miehen luontaisella tavalla ja vahva nainen ymmärtää tämän. Molemminpuolinen kunnioitus pitää myöskin olla. Mies

Mikä on miehelle luontainen tapa toimia? Olen ollut huomaavinani, että miehetkin ovt yksilöitä ja luontaiset tavat sen mukaisia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat