Mies ei "tykkää" laittaitumisestani.
Uusi miesystävä toivoo minun olevan luonnollinen ja sanonut etten tarvitsisi rakenne kynsiä, ripsien- ja hiustenpidennyksiä. En tiedä luovunko näistä, kiva hän se on että pitää minusta ilmankin, mutta nämä ovat tavallaan osa minua.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ei monetkaan miehet kykene kuvitteleman naista luonnollisena. Tämäkin mies on ihastunut ja rakastunut aphen tupeineen ja kynsineen kaikkineen. Miksi se yhtä-äkkiä olisi kamala asia. Eihän ap olisi ilman näitä enää se sama, johon alunperin ihastuttiin.
oikeasti??????
Mies on nähnyt mua luonnollisena kuvissa jne. Välillä oon ollutkin ilman "varaosia", mutta laitan ne aina takaisin kun tuntuu että ne on osa mua. Täytyy kai miettiä tätä. Oon myös 10kg ylipainoinen ja koitan kovasti treenata ja laihduttaa, mutta kun mies tykkää mun kropastakin tällaisena....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet osaa kyllä olla niin ristiriitaisia. Itse en käytä mitään lisäkkeitä tai rakennekynsiä, mistä mies kuulemma tykkääkin. Mutta jaksaa kyllä jatkuvasti huomautella meikkaamisestani ja naisten turhamaisuudesta sekä "ällöttävän muovisista feikki muijista". Silti nämä muoviset silikoni-lisäke naiset ovat niitä, jotka kääntää miehen pään :D
Vaimoksi harmaavarpunen ja panoksi seksipommi.
Mulla oli nuorena poikaystävä joka toivoi luonnollisuutta. Lopetin meikkaamisen ja hiustenvärjäyksen. Sitten mies esitti toiveen, että haluaisi että olisin huolitellumpi ja laitetumpi. Enää en yritä miellyttää.
Oma asiahan se on. Minä olen saanut kaikilta miehiltäni ehdotuksia ja kommentteja siitä, mitä minun tulisi tehdä ulkonäölleni.
Herää vain yksi kysymys - jos en näytä alkujaankaan omana itsenäni hyvältä, niin miksi mies valitsi naisen, joka laittautuu liikaa / väärällä tavalla / liian vähän / jne lista on loputon :D Valitkoon sellaisen naisen, joka on juuri sellainen mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet osaa kyllä olla niin ristiriitaisia. Itse en käytä mitään lisäkkeitä tai rakennekynsiä, mistä mies kuulemma tykkääkin. Mutta jaksaa kyllä jatkuvasti huomautella meikkaamisestani ja naisten turhamaisuudesta sekä "ällöttävän muovisista feikki muijista". Silti nämä muoviset silikoni-lisäke naiset ovat niitä, jotka kääntää miehen pään :D
Varmaan ihan sama kuin naisillakin, että kyllähän todella komea raamikas tai julkkismies kääntää päitä, mutta eivät kaikki naiset haluaisi heidän kaltaisten kanssa naimisiin. Eiköhän joku Christiano Ronaldon näköinen kiiltokuvamies käännä päitä, mutta ei hän kaiketi sellainen ole jota naiset pitää komeimpana?
Ei se meikki tee sinusta kauniimpaa
Ei tietenkään se tykkää että laittaudut, paitsi tietysti sellaisiin tilaisuuksiin, missä hän saa näytellä kuinka kauniin naisen on saanut napattua. Muutenhan joku muu mies voi iskeä sinuun silmänsä.
Aivan valtava red flag.
Ystäväni lopetti meikkaamisen kun aloitti uuden suhteen. Pukeutui verkkarihousuihin ja huppareihin, hiuksia ei laittanut kuin ponnarille.
Myöhemmin selvisi että mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen. Ystäväni ei saanut meikata, sillä sitähän tehdään vain muita miehiä miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään luovu. Miksi mies on ihastunut suhun, vaikka tykkää luonnollisesta? Veikkaanpa että on vain mustasukkainen ja sen takia haluaa sun olevan luonnollinen. Joku muuhan voi vaikka vampata sut, jos näytät hyvältä. Tarpeeksi kauan kun olet miehen kanssa, huomaat kenties hänen olevan sairaalloisen mustasukkainen.
Jospa mies ihastui ap:n luonteeseen? Eikös sisältö ole tärkeintä?
Typerää verrata lisäkkeiden poistoa laihduttamiseen. Hieman eri mittakaavassa liikutaan, ihan jo niinkuin ajan ja vaivan suhteen.
Ja te jotka hoette että ap:n tulisi kelvata sellaisenaan - sitähän mies juuri haluaa! Ap:n sellaisenaan, aitona omana itsenään ilman mitään feikkiä.
Höpöhöpö, ap tulee kelvata lisäkkeineen kaikkineen jos ei kelpaa niin luiskaan vaan. Koska vain APn mielipide itsestään ja ulkonäöstään on tärkeä ja jos ne muokkaukset ovat apn mielestä kivoja ovat ne osa häntä.
Onko hän tavannut ja tutustunut sinuun ollessasi luonnonkaunis? Jos ei, niin ei pitäisi olla mitään valittamista.
Sun täytyy laittautumisen sijasta paneutua. Hihihii!
Miksi mies on jonkun tekoripsipirkon kanssa?
Tämä on kaksipiippuinen juttu! Tuo kontrollointiasia on hyvä pointti ja kyllä laittaisi miettimään. Toisaalta, eihän vain nuo lisäosasi saa sinua näyttämään vähän halvalta ja suttuiselta myös muiden kuin tämän miehen mielestä, ja olisit oikeastaan kaikkien mielestä nätimpi ilman?
Kysy rehellisiä mielipiteitä läheisimmiltä
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaksipiippuinen juttu! Tuo kontrollointiasia on hyvä pointti ja kyllä laittaisi miettimään. Toisaalta, eihän vain nuo lisäosasi saa sinua näyttämään vähän halvalta ja suttuiselta myös muiden kuin tämän miehen mielestä, ja olisit oikeastaan kaikkien mielestä nätimpi ilman?
Kysy rehellisiä mielipiteitä läheisimmiltä
Miksi mies sitten seurustelee ap:n kanssa, jos tämä näyttää hänen mielestään halvalta ja suttuiselta? Miksei etsi itselleen sitä elovenapirkkoa, vaan pyrkii muuttamaan ap:tä mieleisekseen?
Kontrollointi alkaa toisen ulkonäöstä ja päättyy usein siihen, että huomaa olevansa vanki omassa liitossaan.
Juokse ap!