Mies ei "tykkää" laittaitumisestani.

Vierailija

Uusi miesystävä toivoo minun olevan luonnollinen ja sanonut etten tarvitsisi rakenne kynsiä, ripsien- ja hiustenpidennyksiä. En tiedä luovunko näistä, kiva hän se on että pitää minusta ilmankin, mutta nämä ovat tavallaan osa minua.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Et tietenkään luovu. Miksi mies on ihastunut suhun, vaikka tykkää luonnollisesta? Veikkaanpa että on vain mustasukkainen ja sen takia haluaa sun olevan luonnollinen. Joku muuhan voi vaikka vampata sut, jos näytät hyvältä. Tarpeeksi kauan kun olet miehen kanssa, huomaat kenties hänen olevan sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään luovu. Miksi mies on ihastunut suhun, vaikka tykkää luonnollisesta? Veikkaanpa että on vain mustasukkainen ja sen takia haluaa sun olevan luonnollinen. Joku muuhan voi vaikka vampata sut, jos näytät hyvältä. Tarpeeksi kauan kun olet miehen kanssa, huomaat kenties hänen olevan sairaalloisen mustasukkainen.

Höpö höpö. Johan se on monessa kyselytutkinuksessa todettu, että 80-90% miehistä haluaa luonnollisen naisen. Erilaiset pidennykset ja lisäkkeet on miesten mielestä turhaa rahan menoa eivätkä edes näytä kivoilta. Ehkä hän on ihastunut aloittajaan siksi, että on voinut kuvitella miten kaunis hän olisi ilman kaikkia härpäkkeitä.

Vierailija

Tuskinpa sinäkään ihastelisit häntä tupeessa, housut fyllattuna kalukukkarolla ja naamaan piirretyssä tekoparransängessä, ehkä jopa leukaan liimatussa feikkiparrassa.

Vierailija

Itse en kyllä alkaisi itseäni muuttamaan miehen takia.
Toki mielipiteensä saa sanoa, mutta se jääköön siihen. Olet ap hyvä juuri tuollaisena! :)

Vierailija

Itse en antaisi miehen määräillä minua tuollaisissa asioissa. Meillä joskus suhteen alkuaikana ollut kommenttia toiseen suuntaan, eli mies vertaili eksäänsä joka oli hyvin naisellinen ja laitettu ja kommentoi että voisin käyttää korkokenkiä, meikata jne. Minä sille totesin että jos semmoisista naisista tykkäät, niin ota sellainen, minä en sellaiseksi aio muuttua. 

Vierailija

Muijalla oli joskus rakennekynnet mitkä oli tosi perseestä, niitä piti olla laittamassa jatkuvasti, onneksi muija tajusi että riittää kun lopettaa kynsien järsimisen jos haluaa kauniit luomu kynnet.
En ymmärrä myös sitä miksi pitää kaikki kulmakarvat ajaa pois ja maalauttaa rumat raidat mitkä ei kulje edes luonnollisen näköisesti?
Joissain asioissa luonnollisuus on kauniimpaa kuin feikki.

Vierailija

Ei monetkaan miehet kykene kuvitteleman naista luonnollisena. Tämäkin mies on ihastunut ja rakastunut aphen tupeineen ja kynsineen kaikkineen. Miksi se yhtä-äkkiä olisi kamala asia. Eihän ap olisi ilman näitä enää se sama, johon alunperin ihastuttiin.

M39

Kyllä sitä pitää toinen hyväksyä sellaisena kuin on. Jos tykkää luonnollisesta naisesta, niin sitten varmaan pitää sellaista etsiä.

M39

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Johan se on monessa kyselytutkinuksessa todettu, että 80-90% miehistä haluaa luonnollisen naisen. Erilaiset pidennykset ja lisäkkeet on miesten mielestä turhaa rahan menoa eivätkä edes näytä kivoilta. Ehkä hän on ihastunut aloittajaan siksi, että on voinut kuvitella miten kaunis hän olisi ilman kaikkia härpäkkeitä.

Tai 50 kg kevyempänä, että alapas laihduttamaan?

Vierailija

Minä lähtisin kävelemään, jos miesystäväni sanoisi "En tykkää..." ja alkaisi luetella ulkonäkööni liittyviä asioita. Esim. kestoripset ovat minulle, yh-äidille, arkiaamujen pelastus, koska teen työtä, jossa pitää olla edustavan näköinen.

Vierailija

Tästä ketjusta tosiaan kuultaa läpi se, että naiset laittavat lisäkkeensä, tekopakaransa ja silikoninenänsä koreillakseen muille NAISILLE. Tai omalle itselleen, peilin ja kameran edessä. Jos mies tai nainen sanoo, että teennäisyys ja leikkely ei häen mielestään ole kaunista, on vastassa heti ässä hihasta: olet  kateellinen tai -ylläri-pylläri- lihava.

Kun oikeasti ne feikkijutut eivät ole kauniita... Kosketusetäisyydellä yhtä muovia, arpea, solmua, paakkua, maalia ja tahnaa. Ei sellainen tunnu eikä näytä hyvältä sylissä ja peiton alla. Minäkään en tykkäisi yhtään, että miehellä olisi ulkonäön vuoksi turvotettuja, leikeltyjä, kiristettyä, tatuoituja ja pakkeloituja ruumiinosia. Loput romahtaisi alas, kun riisuisi muoroilevat vaatteensa. yäk.

Virheistä oppii

Itse olin nuorempana ihan samanlainen. Rakennekynnet piti olla ja hiukset värjäsin säännöllisesti ja silikonitkin kävin laitattamassa. Parikymppisenä naimisiin menon jälkeen tajusin aitouden hienouden. Palasin luonnolliseen hiustyyliin ja lopetin rakennekynsien käytön sekä vahvan meikkaamisen. Paljon mukavampi itsellä olla kun ei tarvitse jatkuvasti ravata kynsi/hius huolloissa ja myös mielestäni näytän freesimmälyä ilman kauheaa pakkelikerrosta ja luonnollisessa hiusvärissä. Osaltaan mieheni on saanut minut tuntemaan itseni kokonaiseksi aitona ja luonnollisena ja hän arvostaa luonnollisuutta <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies ihastui ap:n luonteeseen? Eikös sisältö ole tärkeintä?

Typerää verrata lisäkkeiden poistoa laihduttamiseen. Hieman eri mittakaavassa liikutaan, ihan jo niinkuin ajan ja vaivan suhteen.

Ja te jotka hoette että ap:n tulisi kelvata sellaisenaan - sitähän mies juuri haluaa! Ap:n sellaisenaan, aitona omana itsenään ilman mitään feikkiä.

Vierailija

Ota ap miehesi kommentti siltä kantilta, että voit tehdä tutkimusmatkan itseesi. Miksi koet, ettet ole riittävän kaunis luomuna? Ketä varten laittaisit ja miksi? Mihin muuhun voisit krumeluureihin kuluvat rahat käyttää?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat