Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei "tykkää" laittaitumisestani.

Vierailija
14.12.2015 |

Uusi miesystävä toivoo minun olevan luonnollinen ja sanonut etten tarvitsisi rakenne kynsiä, ripsien- ja hiustenpidennyksiä. En tiedä luovunko näistä, kiva hän se on että pitää minusta ilmankin, mutta nämä ovat tavallaan osa minua.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi on oikeassa. Feikit karvat ja kynnet on niiiin last season.

Vierailija
2/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään luovu. Miksi mies on ihastunut suhun, vaikka tykkää luonnollisesta? Veikkaanpa että on vain mustasukkainen ja sen takia haluaa sun olevan luonnollinen. Joku muuhan voi vaikka vampata sut, jos näytät hyvältä. Tarpeeksi kauan kun olet miehen kanssa, huomaat kenties hänen olevan sairaalloisen mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään luovu. Miksi mies on ihastunut suhun, vaikka tykkää luonnollisesta? Veikkaanpa että on vain mustasukkainen ja sen takia haluaa sun olevan luonnollinen. Joku muuhan voi vaikka vampata sut, jos näytät hyvältä. Tarpeeksi kauan kun olet miehen kanssa, huomaat kenties hänen olevan sairaalloisen mustasukkainen.

Höpö höpö. Johan se on monessa kyselytutkinuksessa todettu, että 80-90% miehistä haluaa luonnollisen naisen. Erilaiset pidennykset ja lisäkkeet on miesten mielestä turhaa rahan menoa eivätkä edes näytä kivoilta. Ehkä hän on ihastunut aloittajaan siksi, että on voinut kuvitella miten kaunis hän olisi ilman kaikkia härpäkkeitä.

Vierailija
4/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sinäkään ihastelisit häntä tupeessa, housut fyllattuna kalukukkarolla ja naamaan piirretyssä tekoparransängessä, ehkä jopa leukaan liimatussa feikkiparrassa.

Vierailija
5/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä alkaisi itseäni muuttamaan miehen takia.

Toki mielipiteensä saa sanoa, mutta se jääköön siihen. Olet ap hyvä juuri tuollaisena! :)

Vierailija
6/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi miehen määräillä minua tuollaisissa asioissa. Meillä joskus suhteen alkuaikana ollut kommenttia toiseen suuntaan, eli mies vertaili eksäänsä joka oli hyvin naisellinen ja laitettu ja kommentoi että voisin käyttää korkokenkiä, meikata jne. Minä sille totesin että jos semmoisista naisista tykkäät, niin ota sellainen, minä en sellaiseksi aio muuttua. 

Vierailija
7/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla oli joskus rakennekynnet mitkä oli tosi perseestä, niitä piti olla laittamassa jatkuvasti, onneksi muija tajusi että riittää kun lopettaa kynsien järsimisen jos haluaa kauniit luomu kynnet.

En ymmärrä myös sitä miksi pitää kaikki kulmakarvat ajaa pois ja maalauttaa rumat raidat mitkä ei kulje edes luonnollisen näköisesti?

Joissain asioissa luonnollisuus on kauniimpaa kuin feikki.

Vierailija
8/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monetkaan miehet kykene kuvitteleman naista luonnollisena. Tämäkin mies on ihastunut ja rakastunut aphen tupeineen ja kynsineen kaikkineen. Miksi se yhtä-äkkiä olisi kamala asia. Eihän ap olisi ilman näitä enää se sama, johon alunperin ihastuttiin.

Vierailija
9/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pitää toinen hyväksyä sellaisena kuin on. Jos tykkää luonnollisesta naisesta, niin sitten varmaan pitää sellaista etsiä.

Vierailija
10/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Johan se on monessa kyselytutkinuksessa todettu, että 80-90% miehistä haluaa luonnollisen naisen. Erilaiset pidennykset ja lisäkkeet on miesten mielestä turhaa rahan menoa eivätkä edes näytä kivoilta. Ehkä hän on ihastunut aloittajaan siksi, että on voinut kuvitella miten kaunis hän olisi ilman kaikkia härpäkkeitä.

Tai 50 kg kevyempänä, että alapas laihduttamaan?

Vierailija
11/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin kävelemään, jos miesystäväni sanoisi "En tykkää..." ja alkaisi luetella ulkonäkööni liittyviä asioita. Esim. kestoripset ovat minulle, yh-äidille, arkiaamujen pelastus, koska teen työtä, jossa pitää olla edustavan näköinen.

Vierailija
12/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tosiaan kuultaa läpi se, että naiset laittavat lisäkkeensä, tekopakaransa ja silikoninenänsä koreillakseen muille NAISILLE. Tai omalle itselleen, peilin ja kameran edessä. Jos mies tai nainen sanoo, että teennäisyys ja leikkely ei häen mielestään ole kaunista, on vastassa heti ässä hihasta: olet  kateellinen tai -ylläri-pylläri- lihava.

Kun oikeasti ne feikkijutut eivät ole kauniita... Kosketusetäisyydellä yhtä muovia, arpea, solmua, paakkua, maalia ja tahnaa. Ei sellainen tunnu eikä näytä hyvältä sylissä ja peiton alla. Minäkään en tykkäisi yhtään, että miehellä olisi ulkonäön vuoksi turvotettuja, leikeltyjä, kiristettyä, tatuoituja ja pakkeloituja ruumiinosia. Loput romahtaisi alas, kun riisuisi muoroilevat vaatteensa. yäk.

Vierailija
13/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorempana ihan samanlainen. Rakennekynnet piti olla ja hiukset värjäsin säännöllisesti ja silikonitkin kävin laitattamassa. Parikymppisenä naimisiin menon jälkeen tajusin aitouden hienouden. Palasin luonnolliseen hiustyyliin ja lopetin rakennekynsien käytön sekä vahvan meikkaamisen. Paljon mukavampi itsellä olla kun ei tarvitse jatkuvasti ravata kynsi/hius huolloissa ja myös mielestäni näytän freesimmälyä ilman kauheaa pakkelikerrosta ja luonnollisessa hiusvärissä. Osaltaan mieheni on saanut minut tuntemaan itseni kokonaiseksi aitona ja luonnollisena ja hän arvostaa luonnollisuutta <3

Vierailija
14/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies ihastui ap:n luonteeseen? Eikös sisältö ole tärkeintä?

Typerää verrata lisäkkeiden poistoa laihduttamiseen. Hieman eri mittakaavassa liikutaan, ihan jo niinkuin ajan ja vaivan suhteen.

Ja te jotka hoette että ap:n tulisi kelvata sellaisenaan - sitähän mies juuri haluaa! Ap:n sellaisenaan, aitona omana itsenään ilman mitään feikkiä.

Vierailija
15/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap miehesi kommentti siltä kantilta, että voit tehdä tutkimusmatkan itseesi. Miksi koet, ettet ole riittävän kaunis luomuna? Ketä varten laittaisit ja miksi? Mihin muuhun voisit krumeluureihin kuluvat rahat käyttää?

Vierailija
16/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä pitää toinen hyväksyä sellaisena kuin on. Jos tykkää luonnollisesta naisesta, niin sitten varmaan pitää sellaista etsiä.

No mieshän nimenomaan hyväksyy ap:n sellaisena kuin ap on. Ap itse ei hyväksy itseään sellaisenaan, vaan vasta koristauduttuaan tekokynsin ja -ripsin. Ap kelpaisi miehelle juuri sellaisena kuin aidosti on, muttei itse tätä ymmärrä vaan haluaa liimata naamaansa ja käsiinsä kaikkea krääsää.

Vierailija
17/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sinäkään ihastelisit häntä tupeessa, housut fyllattuna kalukukkarolla ja naamaan piirretyssä tekoparransängessä, ehkä jopa leukaan liimatussa feikkiparrassa.

Tämähän on herättävä ajatusleikki : ) Oikeasti olisi itselle nolostuttavaa, jos mieheni "korjailisi" itseään ja omia luonnollisia ominaisuuksiaan tuolla tavalla. Ja samasta ajatusleikistä huomaa, että kunnosta, puhtaudesta ja tyylikkäästä pukeutumisesta huolehtiminen ei olisi yhtään noloa, niin kuin ei ole naisillakaan.

Vierailija
18/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap miehesi kommentti siltä kantilta, että voit tehdä tutkimusmatkan itseesi. Miksi koet, ettet ole riittävän kaunis luomuna? Ketä varten laittaisit ja miksi? Mihin muuhun voisit krumeluureihin kuluvat rahat käyttää?

En ole ap, mutta myös paljon laittautuva nainen. Itse en ainakaan ajattele, etten olisi riittävän kaunis luomuna. Tiedän sitä olevani, ihan tavallisen ok näköisenä naisena. Mutta minulla on henkilökohtainen tyyli, joka ilmentää persoonallisuuttani, ja se tyyli on dramaattinen ja vastakohtainen. Meikki ja hiukset on yksi tapa ilmentää persoonaani, samoin kuin vaatteetkin. Mun tyyliin kuuluu mustat hiukset, kalpea iho, vahvat silmänrajaukset, vähän goottityyliset vaatteet. Jos joku mies alkaisi kitistä ulkonäöstäni ja haluta luonnollista eloveena tyttöä, sanoisin että sulla on kuule nyt ihan väärä nainen, luultavasti myös luonteen eikä vain ulkonäön puolesta - koska mun nykyinen ulkonäkö juuri ilmentää mun luonnetta.

Vierailija
19/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on herättävä ajatusleikki : ) Oikeasti olisi itselle nolostuttavaa, jos mieheni "korjailisi" itseään ja omia luonnollisia ominaisuuksiaan tuolla tavalla. Ja samasta ajatusleikistä huomaa, että kunnosta, puhtaudesta ja tyylikkäästä pukeutumisesta huolehtiminen ei olisi yhtään noloa, niin kuin ei ole naisillakaan.

Itselleni nuo ei ole mikään turn-off. Mieheni käyttää usein vähän paksupohjaisia kenkiä jotta näyttäisi pidemmältä, kun on vain 167 cm pitkä. Ja myös tummien silmänalusten peitevoidetta. Sekä erilaisia hiustenlaitto-aineita. Ei mitenkään turnoff vaan päinvastoin, tykkään siitä että huolehtii ulkonäöstään.

Vierailija
20/36 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaa kyllä olla niin ristiriitaisia. Itse en käytä mitään lisäkkeitä tai rakennekynsiä, mistä mies kuulemma tykkääkin. Mutta jaksaa kyllä jatkuvasti huomautella meikkaamisestani ja naisten turhamaisuudesta sekä "ällöttävän muovisista feikki muijista". Silti nämä muoviset silikoni-lisäke naiset ovat niitä, jotka kääntää miehen pään :D