Poikaystäväni sanoi ettei halua ostaa minulle joululahjaa

Vierailija

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella. Ei kuulema osaa. No sanoin mitä haluaisin. Sen jälkeen hän sanoi ettei haluaisi aina ostaa ja ostaa. (Kaksi kertaa olen saanut yhden lahjan tässä reilu kahden vuoden aikana). Ostin jo hänelle lahjan mutta enpä taida antaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Meillä kanssa poikaystävä oli ensin sitä mieltä ettei osaa ostaa mitään. Viime vuonna hänen lahjansa olivat aivan nappiin, toki minulla oli pari toivetta jotka toteutti. Lahjat käytössä päivittäin, koru ja tuoksu. Aluksi luulin ettei aio ostaa mitään, mutta vihjaili monestako paikasta tilasi ja kuinka paljon meni rahaa, sanoo vielä että olen puhunut joskus kuinka tarvitsen osaa niistä, mutta itsellä raksuttaa tyhjää. Itse ainakin viime vuonnakin vihjailin ja vihjailin ja annoin vinkkejä. Tyhmää jos sinulla toive, muttei halua ostaa sitä vähääkään :S

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei taida kauheasti arvostaa sinua, jos ei edes kympin lahjaa vaivaudu ostamaan.

Paitsi jos on rahat tiukilla, velkaa jonnekin...

Vierailija

Olen opettanut pojilleni kuuntelemaan vihjeitä, mutta selkeästi sanomaan, mitä itse haluaa lahjaksi. Naiset ei tajua, että se joululahjapuhelin on nimenomaan Samsung Galaxy S6 Edge 32 Gt eikä mikään muu. Jos tyttöystävä sanoo, että ei aio ostaa, voi aina kyseenalaistaa, että rakastaako se tyttis lainkaan.

Vierailija

Huhhuh. Poikaystävä osti mulle reilulla satasella joululahjoja. Itse ostin vain viidelläkympillä pelin ja nyt harmittaa kun ei ole rahaa ostaa mitään kalliimpaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat