Käytätkö suihkumyssyä?

Vierailija

Peseekö hiukset aina kun käyt suihkussa? Vai käytätkö suihkumyssyä? Tai jotain muuta?

Ennen pesin hiukset aina kun kävin suihkussa eli päivittäin. Nyt olen yrittänyt vähentää hiusten pesua joka toinen päivä mutta suihkussa käyn kuitenkin päivittäin. Kun ostin kaupasta suihkumyssyn niin kassamyyjältä pyöritteli jotenkin huvittuneena ostostani käsissään ja ihmetteli vieläkö tämmösiä on. Mielestäni asiatonta myyjältä kommentoida mitenkään asiakkaan ostoksia ja ostostapahtuma jäi vaivaamaan... oonko nyt jotenkin outo kun käytän suihkumyssyä.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En pese hiuksia aina kun käyn suihkussa. Meillä  suihku ei ole katossa, vaan suihkun saa ihan käteen otettua tai laskettu niin alas, että vesi tulee vain olkapäille ja siitä alaspäin ja hiukset säästyy kuivana.

Vierailija

Olen joskus hotellissa  yrittänyt käyttää suihkumyssyä, kun sellainen on kerran ollut tarjolla, mutta siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Kerään hiukset nutturalle päälaelle, ja siinä ne pysyvät ihan tarpeeksi kuivina.

Myssy voi olla tosi kätevä sellaisille hiuksille, joita ei saa millään lailla kiinni. Harvoin myssyjä näkee käytössä, mutta kun niitä kerran myydään, kyllä niitä moni käyttääkin.

Vierailija

Mihin suihkumyssyä tarvitsee, suihku käteen ja pitkät hiukset kiinni, ei ongelmaa. Kampaus kärsii myssyn alla, ilman kosteus virkistää kiharat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mihin suihkumyssyä tarvitsee, suihku käteen ja pitkät hiukset kiinni, ei ongelmaa. Kampaus kärsii myssyn alla, ilman kosteus virkistää kiharat.

ja kaikillahan on niin pitkät hiukset et menee kiinni

Kyllä käytän suihkumyssyä, paljon nopeempi kuin pinneillä leikkiminen. Haluan myös huuhtoa niskan hyvin.

Vierailija

Tämänkin otantaan perusteella voinen todeta että suihkumyssyn käyttäjä on melko harvinainen. Minä olen kyllä todennut myssyn käteväksi. Ja kaupasta ostettu paljon parempi kuin hotellin ohut. En koe että päänahka hautuisi myssyn alla. Hiukset joudun laittamaan nopealle nutturalle myös myssyn alle mutta ei tartte varoa että tukka kastuisi. Ja molemmat kädet vapaat kun ei suihku kädessä. Nyt kun tämä vaivaamaa jäänyt myyntitapahtuma on sanottu ääneen olo on jotenkin helpottunut sen suhteen. Käytän pinkkiä suihkumyssyäni jatkossakin :)

T. Suihkumyssynkäyttäjä Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämänkin otantaan perusteella voinen todeta että suihkumyssyn käyttäjä on melko harvinainen. Minä olen kyllä todennut myssyn käteväksi. Ja kaupasta ostettu paljon parempi kuin hotellin ohut. En koe että päänahka hautuisi myssyn alla. Hiukset joudun laittamaan nopealle nutturalle myös myssyn alle mutta ei tartte varoa että tukka kastuisi. Ja molemmat kädet vapaat kun ei suihku kädessä. Nyt kun tämä vaivaamaa jäänyt myyntitapahtuma on sanottu ääneen olo on jotenkin helpottunut sen suhteen. Käytän pinkkiä suihkumyssyäni jatkossakin :)

T. Suihkumyssynkäyttäjä Ap

Miksi palata 80-luvulle, en palaa.

T: Nainen 52v.

Vierailija

Käytän ruokaa laittaessani. On paljon kätevämpi kuin huivi.

Jos en aio pestä hiuksiani, suihkuttelen suihku kädessä, en kattosuihkulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käytän ruokaa laittaessani. On paljon kätevämpi kuin huivi.

Jos en aio pestä hiuksiani, suihkuttelen suihku kädessä, en kattosuihkulla.

Minä lasken suihkun sellaiselle korkeudelle, jossa kastun vain kaulaa myöten. Kun on kasvojen ja korvien vuoro, kumarran hivenen. Ja molemmat kädet ovat vapaina.

Vierailija

En käytä. Olen joskus miettinyt ostamista.

Hartioille olevat hiukset kiinni pannalla ja donitsilla, otsahiuksiin paplarit. Syöpähoitojen jälkeen kiharat hiukset, mutta jostain epäreilusta syystä suorat otsahiukset. :)

Vierailija

Mulla on suihkumyssy käytössä :D ! On pitkä tukka, joten laitan tukan nutturalle ja sit myssy päähän. Tuo suojaa kosteudelta, jos oma tukkani on nutturalla ilman muuta suojaa niin se pörrööntyy kamalasti vaikka ei kastuisikaan.

Vierailija

Vaikka en shampoolla hiuksia pesisikään niin kastelen ne aina ja "pesen" vedellä niin pysyy kauemmin puhtaana ilman shampootakin :) Suihkumyssyä en siis käytä!

Vierailija

Joskus pururadalla minua vastaan hölkkäsi nainen kasvot hiestä märkänä ja suihkumyssy päässä. Oli kaunis kesäinen ilta. En vieläkään ymmärrä mikä idea siinä oli?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat