Tupakointi herättää järkyttävää raivoa

Vierailija

Olen raskaana ja ilmeisesti hyvin herkillä. Siiis. Ihmisten tupakointi aiheuttaa minussa järkyttävää raivoa. Se kuvottava haju ja riippuvuus. Ällöttää ja säälittää, että joku on koukussa tuollaiseen. Tekisi mueli syöttää ne purut kaupan ovilla röökaaville. Pahinta on, että äitini ei lopeta, vaikka lapsenlapsi on tulissa. Että se kääryleon niiin paljon rakkaampi, kuin tämä pieni tyyppi. Pahinta on, josjoku puhuu puhelimessa ja oikein maiskuttaen imeskelee sitä röökiään. Ehkä tää on myös jotain sääliä heikkoja kohtaan? En tiedä, mutta käyn varmaan lähiaikoina jonkun vieressäni tupakoivan kimppuun:D

Kommentit (11)

Vierailija

Kyllähän se haju näin raskaana ollessa ällöttää, mutta ei se kyllä raivostuta. Mitäpä muiden röökaaminen minulle kuuluu, olin sitten kuinka siunatussa tilassa tahansa.

Miehen tietty toivon pääsevä irti, ja kyllähän tuo yrittääkin... Ja siinäkin toivon vaan siksi, ettei tarvitsisi ennen aikojaan haudata rakasta ihmistä ja lapseni isää.

U

Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana ja ilmeisesti hyvin herkillä. Siiis. Ihmisten tupakointi aiheuttaa minussa järkyttävää raivoa. Se kuvottava haju ja riippuvuus. Ällöttää ja säälittää, että joku on koukussa tuollaiseen. Tekisi mueli syöttää ne purut kaupan ovilla röökaaville. Pahinta on, että äitini ei lopeta, vaikka lapsenlapsi on tulissa. Että se kääryleon niiin paljon rakkaampi, kuin tämä pieni tyyppi. Pahinta on, josjoku puhuu puhelimessa ja oikein maiskuttaen imeskelee sitä röökiään. Ehkä tää on myös jotain sääliä heikkoja kohtaan? En tiedä, mutta käyn varmaan lähiaikoina jonkun vieressäni tupakoivan kimppuun:D
miks äitisi pitäisi lopettaa lapsesi vuoksi? Ei kai hän sitä lapses suuhun laita? Ja ootko koskaa miettinyt että ihminen voi oikeasti tykätä tupakasta? Toki riippuvuus mutta niin maailmassa monta muutakin riippuvuutta.

Vierailija

Minun tekisi mieli syöttää ne purut niille "paremmille ihmisille" joilla on joku ihme kiima tulla siihen merkityn tupakkapaikan liepeille nyrpistelemään ja tekoyskimään. M30

Vierailija

Ihmettelen, miksi tupakoijat leiriintyvät kauppojen katosten alle ja ovensuuhun tupakoimaan. Menkää kauemmaksi!

Myrkyttäkää kaikin mokomin itsenne, mutta antakaa muiden hengittää edes vähän puhtaampaa ilmaa.

Tupakka on aina haissut kuvottavalta, mutta saamieni syöpähoitojen jälkeen lopetan hengittämisen ennen tupakoijan ohittamista ja jatkan hengittämästä vasta ollessani riittävän kaukana haisunäädästä.

Pahimpia ovat vanhemmat, jotka polttavat lapsen ollessa vieressä tai kärryissä. En haluaisi tappaa omaa lastani - tai kenenkään muunkaan lasta - tupakalla.

Tupakointi on viheliäinen tapa, koska tupakoija turmelee myös muiden elämän omansa lisäksi. 

Vierailija

Etköhän nyt vähän liioittele. Turmelee muiden elämän?

Ei sitten turha yksityisautoilu huoleta? Niiltä ilmansaasteilta et voi välttyä tuolla ulkona kävellessäsi mitenkään. Ja tuskin äitisi polttaa vauva sylissä... eiköhän mene ulos tai ainakin partsille. Älä hötkyile!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi tupakoijat leiriintyvät kauppojen katosten alle ja ovensuuhun tupakoimaan. Menkää kauemmaksi!

Myrkyttäkää kaikin mokomin itsenne, mutta antakaa muiden hengittää edes vähän puhtaampaa ilmaa.

Tupakka on aina haissut kuvottavalta, mutta saamieni syöpähoitojen jälkeen lopetan hengittämisen ennen tupakoijan ohittamista ja jatkan hengittämästä vasta ollessani riittävän kaukana haisunäädästä.

Pahimpia ovat vanhemmat, jotka polttavat lapsen ollessa vieressä tai kärryissä. En haluaisi tappaa omaa lastani - tai kenenkään muunkaan lasta - tupakalla.

Tupakointi on viheliäinen tapa, koska tupakoija turmelee myös muiden elämän omansa lisäksi. 

Missä kaupungissa tätä leiriintymistä tapahtuu? Meinaan kun ite en ole näihin törmännyt. Helsingissä asun.

Vierailija

No ei se äitini tietysti lapseni suuhun sitä työnnö. Mulla on astma, äiti poltti kun olin raskaana. Nyt jännitän, että polttaako kun on pienen kanssa. Harmittaa, koska hoidan töissä keuhkoahtaumatautisia ja se hidas kuristava kuolema on liian kauhea ajayeltavaksi rakkaalle. Harmittaa, kun pikkuista ja lastenlasta on perheessäni toivottu ja pelkään äitini sairastuvan. Ihmetyttää myös se älyttömyys, millä joku voi perustella tupakointinsa. Näin tiineenä ja ei-tiineenäkin meinaa oksennus tulla kun joku tulee sisälle tupakalta, sellainen elävän stökiksen haju:( mutta kova on riippuvuus ja halu puolustella asiaa:(

Vierailija

Ap:n kaltaiset mulkut ne sitten pyörii mm. kaupoissa hyökkäysvaunujen kanssa käytävät tukkien, ihan kuin muita ei maailmassa olisikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käske kauppaa sijoittamaan ne tuhkiksensa kauemmas ovesta. Ne kun ovat usein katoksen tolpassa kiinni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat