Joku saatana aina tunkee ne broilerisuikaleet takaisin pakasteeseen!

Vierailija

Olen yksin asuva opiskelija, ei ketään muuta. Paitsi on mulla kaksi kissaa, mutta vaikea uskoa heidän olevan asian takana. Pari kertaa viikossa poikaystävä tulee käymään ja on mulla välillä ystäviäkin kyläilemässä. Toissapäivänä oli vanhemmat katselemassa, miten voin. Mutta siis yksin asun kahden kissani kanssa. Näin siis taustatiedoksi.

Minua on jo kahden viikon ajan tehnyt mieli kanasalaattia, jota tykkään syödä aamu- ja välipalaksi. Ja kukapa nyt ei kanasalaatista tykkäisi? Ostan broilerisuikaleet alelaarista, jolloin vien ne suoraan pakasteeseen ja silloin kun niitä tarvitsen, vien ne yöksi jääkaappiin sulamaan, jolloin ne aamulla ovat valmiita. Jostain kumman syystä, kun olen iltaisin laittanut jääkaappiin yhden paketin sulamaan, aamulla se onkin takaisin pakastimessa?! :((

Tietysti ajattelin ensimmäisen kerran jälkeen, etten muistanutkaan sulattaa sitä pakettia. Mutta tätä alkoi tapahtua kerta toisensa jälkeen. En kai mä koko aikaa voi unohtaa laittaa niitä sulamaan?! Alkaa pikku hiljaa jo ärsyttämään, jesarillako joudun sitomaan broilerin kiinni jääkaappiin??? >:(

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Tuota on nyt jatkunut niin pitkään, että todellakin kannattaa teipata kanapaketti jesarilla jääkaappiin tai ainakin nippusiteillä jääkaapin ritilään kiinni. Voit nimittäin päätellä kaikenlaista siitä tavasta, millä kanat on irrotettu kiinnikkeistään. Veitsen ja hampaiden jäljet tunnistaa kyllä. Jos jesari ja sippusiteet ovat täysin koskemattomat ja kana silti pakastimessa, kannattaa ruveta ihmettelemään.

Vierailija

Todennäköisesti kävelet unissasi. Minä käyn unissani aika usein jemmailemassa kenkiä esim suihkuun tai kaappiin, kiva siinä sitten aamulla kiireessä etsiä sitä toista paria ties mistä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet suututtanut kasvissyöjäystäväsi ja nyt hän kostaa sinulle?

No, kyllä mä välillä joskus vitsailen vegaani-ystävälleni hänen elämäntavastaan, mutta ei ole selllaista herneet nenään -tyyppiä.. Ja jos olisikin suuttunut, ei kostaisi vaan kyllä huomaisin hänen suuttumuksensa itse :p

3. Ainakaan toistaiseksi ei veitsen tai hampaiden jälkiä näkynyt! :D okei, alkaa oikeasti olla jo karmivaa, kun broileripaketit siirtyilee itsekseen paikasta toiseen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kävelet unissasi. Minä käyn unissani aika usein jemmailemassa kenkiä esim suihkuun tai kaappiin, kiva siinä sitten aamulla kiireessä etsiä sitä toista paria ties mistä :D

Oijoi :D mutta en oo tietääkseeni tätä unissakävelyä ennen harrastanut niin miks mä nyt yhtäkkiä alkaisin? :o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Broilerivainaja viihtyy kylmässä ja siirtyy siitä syystä takaisin pakastimeen.

Tätä ei moni tiedä.

Hyihyi, en usko paranormaaleihin ilmiöihin :((

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät elää jossain solussa. Älä valita.

Haistapas iso paska. En asukaan solussa... Ap

Alan olla sillä kannalla, että se vegaanikaverisi kiusaa sinua. Puhuttelet aikuisille halveksivaan sävyyn.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat