Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaa mistä kaveri suuttui mulle? Hyvää joulumieltä vaan kaikille sitten.

Vierailija

Tuntuu välillä että tää joulu on lähinnä valittajien aikaa, tai no hei, Suomihan onkin negatiivinen valittajien maa! Annoin jouluapua vähävaraisille perheille tänä vuonna, ei aikaakaan kun eräskin pahan ilman katkera lintunen valittaa asiasta "siis eihän Suomessa ees olla oineesti köyhii, kyllä nyt jokainen pystyis ees vitosen kuussa säästään sitä joulua varten jos oikeesti haluaa... Musta sä teit tosi tyhmästi kun autoit jotain wannabe -köyhiä perheitä, täällä Suomessa ne saa jo kaiken tuen muutenki! "

Tulipa tosi hyvä mieli tosta tilityksestä. :D Kertokaahan nyt valittajat mitä se on teiltä juuri pois että minä itse päätän auttaa mitä päätänkin, koska pystyn. Autan myös muita köyhiä ja eläimiäkin ja varmasti nyt sekin on joltain pois tietysti. Kysyin mielensäpahoittajaltakin mutta en saanut kuin ympäri pyöreitä vastauksia hänen suutahduksestaan.
Sanoin vielä että auttaisin toki häntäkin jos hän apua tarttisi, ei kuulemma koskaan tarvi kun osaa hoitaa asiansa itse tousin kuin nämä avun kerjääjät. Enää en ihmettele miksi on niin korkea kynnys oikeasti pyytää apua yhtään mihinkään. :)

Vähän nyt joulumieltä toivoisin jokaiselle. En sen enempää... Annoin muuten parille vähävaraisemmalle jopa vähän ekstraa piristämään, tuli itsellekin hyvä mieli! ;) Vaikka eiväthän he nyt sitä ekstraa olisi varmastikaan tarvinneet ja sekin oli joltain nyt muulta pois....

Kommentit (2)

Vierailija

Miksi siitä auttamisesta täytyy kellekkään mainita? Jotenkin noloo, että hyväntekijät yrittää tehdä itsestään hyviä muiden silmissä. Mennyt ihan överiksi koko hyväntekeväisyys. T: Hiljainen ja harkitseva hyväntekijä

Vierailija

Mä pistän paremmaksi: viime vuonna kaveri tuli käymään kahvilla ja hermostui, kun olin koristellut kuusen liian aikaisin. :D Laittelin yksi päivä muita joulukoristeita ikkunoihin, kynttelikköjä ja valoja parvekkeelle niin ajattelin siinä samalla rykäistä sen kuusenkin pystyyn ja koristella. :D
Tämä oli anteeksiantamatonta ja kamalaa joulumielen pilaamista, kun pitää ihan viikko ylimääräistä katsella sitä kuusta, kun kaveri koristelee kuusen kuulemma aina vasta aattona. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat