Kannattaako kouluttautua lähihoitajaksi?

Vierailija

Onko palkka ihan surkea?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palkan takia ei kannata, mutta työpaikka on, toistaiseksi ainakin, varma

Meillä terveyskeskuksessa lähihoitajat saavat vain sijaisuuksia. Virkoihin otetaan vain sairaan- / terveydenhoitajia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää varma. On kyllä jo työttömiä lähihoitajia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmaa työpaikkaa. Näin se haluyaan esittää mutta nykin on tuhansia lähihoitajia ilman töitä. Joillain alueilöa on jo ylitarjontaa sos.puolella.
Töitähän sos.alalla riittää,työpaikat onkin sitten eriasia.

Vierailija

Kannattaa. Useita suuntautumisvaihtoehtoja. Voi hankkia toisen suuntautumisen vuodessa, kun on perustutkinto hankittuna. Palkka ei paljon pienempi kuin esim sairaanhoitajalla. Töitä on kyllä, vaikka vakipaikkaa joutuu ehkä odottamaan. Itselläni on vammaistyön suuntautuminen ja todella paljon vaohtoehtoja, missä voi olla töissä.

Vierailija

No riippuu ihan mitä arvostat. Olen aikuisiällä opiskellut ammatinvaihtaja. Minulla kaksi suuntautumista suoritettuna. Pääkaupunkiseudulla töitä on tarjolla(kaikista työssäoppimispaikoista tarjottiin töitä). Palkka on surkea ja työ melko raskasta ja tylsää, jos totta puhutaan. Olen ajatellut jatkaa opintoja. Olen päiväkodissa tällä hetkellä.

Vierailija

Riippuu ihan minkälainen ihminen olet.

Itse en voisi työskennellä lähihoitajana, enkä kyllä sairaanhoitajana enkä lääkärinäkään. En haluaisi olla tekemisissä ihmisten eritteiden kanssa ja jo verinäytteen ottamisessa pyörtyisin. Monta potilasta todennäköisesti kuolisi, jos olisin minkäänlainen hoitaja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat